Himot ja ällötykset

Keskustelun 'Heinäkuiset 2020' aloitti Vargynja, 16 loka 2019.

Vaihda nimimerkki! | Näin pääset alkuun/apua! | Top 100
  1. Suklaapehmis Tuttu foorumilla Heinä-äidit 2020 Helmimammat 2017

Eile oli pakko saada leipää missä on tonnikalaa päällä, no sit ku söin sitä ni ei ollukkaa hyvää.. ajatus vaan tuntui niin hyvältä :D
    • Hauska Hauska x 2
    • Tykkää Tykkää x 1
    • Sympatiaa Sympatiaa x 1
  2. Fuji Naimisissa foorumin kanssa Heinä-äidit 2020

Oi tää oli joskus herkkua.. nyt en oo uskaltanut edes kokeilla
  3. Silk Tuttu foorumilla Heinä-äidit 2020

Ei oikein tee mitään mieli, mut nälkä olis. Söin äsken perunaa voilla, kun en parempaakaan keksinyt siihen hätään. :rolleyes:
    • Tykkää Tykkää x 2
  4. EnkeliRinkeli Aloittelija Heinä-äidit 2020

Himoitsen kylmiä marjoja, jäätä, appelsiinejä jne rasvaiset ruuat taas yököttää (onneksi välillä näinpäin :hello2)
    • Tykkää Tykkää x 1
    • Olen samaa mieltä Olen samaa mieltä x 1
  5. Tuhatjalkainen Peruskäyttäjä Heinä-äidit 2020

Jostain syystä haluan melkein joka ruokaan valkosipulia :laughing002 Ei vaan viitti hirveästi ettei koko ajan haise.
    • Tykkää Tykkää x 4
  6. miiamaria Peruskäyttäjä Heinä-äidit 2020

tänään tehny salmiakkia aivan hulluna mieli :sad010
    • Sympatiaa Sympatiaa x 4
  7. Suklaapehmis Tuttu foorumilla Heinä-äidit 2020 Helmimammat 2017

On jo pitkään tehnyt mieli kunnollista kermakakkua mansikka- tai vadelmatäytteellä. Joku päivä on kyllä pakko ostaa leipomosta semmoinen! Ja kokista tekee mieli.. ennen raskautta en juonut kokista milloinkaan. Nyt yritän rajoittaa et max 1 pullo / vko tai harvemmin...
    • Tykkää Tykkää x 1
  8. sonic Peruskäyttäjä

Mulla rupee kaikki keinotekonen makea oksettamaan (ei siis huono asia). Hedelmät ja marjat on ihania :Heartred Lähes kaikki asiat, mitä jossain vaiheessa tekee mieli, riittää sen kerran ja sen jälkeen oksettaa. Rupee ruokavaihtoehdotkin vähenemään pikkuhiljaa..
    • Sympatiaa Sympatiaa x 3
  9. Piitula79 Peruskäyttäjä Heinä-äidit 2020

Minulla on nyt taas kahvi alkanut maistua paremmin pari viikkoa sitten ei yhtään, mutta nyt maistuu taas. Olen ollut aina kova kahvin juoja.
    • Tykkää Tykkää x 1
  10. mangustimamma Naimisissa foorumin kanssa Heinä-äidit 2020 Lokamammat 2018 Joulumammat 2016

Mun tekee myös koko ajan mieli salmiakki- ja lakukarkkeja. :arghh: Kerran viikossa tai kahdessa olen ostanut alle 100 g annoksen miehen kanssa puoliksi, sen verran olen hurja. En ihan usko tiukan totaalikiellon perusteisiin (eikä usko neuvolalääkärikaverikaan), mutta kun tekisi mieli ihan joka päivä ja siinä tulee jo verensokerikin vastaan. On tässä se hyvä puoli, että esimerkiksi viime lauantaina jäi tästä syystä karkit kauppaan. Olin luvannut itselleni miniannoksen karkkeja jälkkäriksi, mutta viikon mustien karkkien annos oli jo käytetty eikä tehnyt mieli mitään muuta, niin olin sitten kokonaan ilman.
    • Tykkää Tykkää x 3
  11. kopikat Ihastunut foorumiin Heinä-äidit 2020 Maalismammat 2018

On tullut syötyä sen verran herkkuja, että aivan hirvittää.... Kun toisaalta on pitänyt vähän väliä jotain laittaa suuhunsa, ettei ala oksettaa. Kahvin jätin pois pari päivää sitten, hieman tuskaisena oon vielä laittanut miehellä aamukahvit tippumaan kun tuo haju on niin etova...
    • Tykkää Tykkää x 1
  12. Azzeliini Peruskäyttäjä Heinä-äidit 2020

Voihan ähkyjen ähky ja ällötys. Käväsinpä joululounaalla. en edes oikiasti syöny paljon ja ihan karmea olo. Meinasin että pitäskö työntää sormet kurkkuun, meinaa olla hankalaa töissä
    • Tykkää Tykkää x 1
  13. KyyNaama Tuttu foorumilla Heinä-äidit 2020

Himoitsin koko päivän kotzonea.... Vihdoin sen raahauduin hakemaan kotipizzasta ja kävin kaupassa samalla hakemassa maitoa ja karkkihyllyn kohdalla tais taas kuola valua, kun näin salmiakkia ja vitutuskäyrä nousi taas huippuunsa.... Niin se kotzone, halusin siihen chipotle-kastikkeen, HYI HITTO, ei näköjään uppoa sit millään. Paska reissu, mutta tulipahan tehtyä :smiley-angry017
  14. Fuji Naimisissa foorumin kanssa Heinä-äidit 2020

Suklaa.. koko päivän tehny mieli suklaata.. ostin 4 geisha patukkaa kun ri vaan pystynyt vastustamaan.
    • Tykkää Tykkää x 1
  15. Azzeliini Peruskäyttäjä Heinä-äidit 2020

Mulla tekee mieli paljon vaan appelsiinimehua ja hedelmiä. Kaikkea raikasta. Periaatteessa kaikki lämmin ruoka ällöttää mutta kun alkaa syömään niin saa alas. Nälän tunnetta ei kyllä tahdo kestää oikein
  16. mangustimamma Naimisissa foorumin kanssa Heinä-äidit 2020 Lokamammat 2018 Joulumammat 2016

Täällä on ällötys vähän väistynyt ja paino yrittääkin heti pompata. :shifty: Eilen illalla maistui pizza ja sen päälle ihan pikkuruinen nokare jäätelöä, ja aamulla oli ihan hirveän turvonnut olo. Nyt täytyy ottaa itseä niskasta kiinni.
  17. Fuji Naimisissa foorumin kanssa Heinä-äidit 2020

Oi pizza ois nam.
  18. sonic Peruskäyttäjä

Tiedättekö sen tunteen, ku himoitset jotain makuyhdistelmää ja sitten kun vihdoin laitat sen suuhun niin se on jotain aivan täydellistä :love7 nimim. Ruisleipä voilla ja juustolla
    • Tykkää Tykkää x 3
  19. kopikat Ihastunut foorumiin Heinä-äidit 2020 Maalismammat 2018

Eilen oli aivan pakko tehdä mustikkarahkapiirakkaa, ja se oli just sonicia lainatakseni - makuyhdistelmänä täydellinen. :joyful: Huomenna sit sokerirasitukseen... :cool:
    • Tykkää Tykkää x 2
  20. Sametti Aloittelija Heinä-äidit 2020

Ensimmäiset kolme kuukautti ällötti mikä milloinkin. Kauppaostokset oli pakko tehdä päiväksi kerrallaan työpäivän jälkeen, sillä edeltävänä päivän himottanut ruoka tuntui seuraavana päivänä jo maailman oksettavimmalta. Nyt, kun pahoinvointi on väistynyt, tilalle ei ole tullut mitään eksoottisia himotuksen kohteita. Ainoa yllättävä on ollut hinku saada silloin tällöin maksamakkaraa leivän päälle. Se on maistuu taivaalliselta etikkakurkkujen ja paprikan kanssa ohuen ruispalan päällä :p
    • Tykkää Tykkää x 3

Jaa tämä sivu