Himot ja ällötykset

Eile oli pakko saada leipää missä on tonnikalaa päällä, no sit ku söin sitä ni ei ollukkaa hyvää.. ajatus vaan tuntui niin hyvältä :D
 
Himoitsen kylmiä marjoja, jäätä, appelsiinejä jne rasvaiset ruuat taas yököttää (onneksi välillä näinpäin :hello2)
 
On jo pitkään tehnyt mieli kunnollista kermakakkua mansikka- tai vadelmatäytteellä. Joku päivä on kyllä pakko ostaa leipomosta semmoinen! Ja kokista tekee mieli.. ennen raskautta en juonut kokista milloinkaan. Nyt yritän rajoittaa et max 1 pullo / vko tai harvemmin...
 
Mulla rupee kaikki keinotekonen makea oksettamaan (ei siis huono asia). Hedelmät ja marjat on ihania :Heartred Lähes kaikki asiat, mitä jossain vaiheessa tekee mieli, riittää sen kerran ja sen jälkeen oksettaa. Rupee ruokavaihtoehdotkin vähenemään pikkuhiljaa..
 
Tänään oli eka aamu, kun kahvi ei maistunut. Miten teillä muilla kahvin kanssa, tökkiikö jo?
Minulla on nyt taas kahvi alkanut maistua paremmin pari viikkoa sitten ei yhtään, mutta nyt maistuu taas. Olen ollut aina kova kahvin juoja.
 
tänään tehny salmiakkia aivan hulluna mieli :sad010

Mun tekee myös koko ajan mieli salmiakki- ja lakukarkkeja. :arghh: Kerran viikossa tai kahdessa olen ostanut alle 100 g annoksen miehen kanssa puoliksi, sen verran olen hurja. En ihan usko tiukan totaalikiellon perusteisiin (eikä usko neuvolalääkärikaverikaan), mutta kun tekisi mieli ihan joka päivä ja siinä tulee jo verensokerikin vastaan. On tässä se hyvä puoli, että esimerkiksi viime lauantaina jäi tästä syystä karkit kauppaan. Olin luvannut itselleni miniannoksen karkkeja jälkkäriksi, mutta viikon mustien karkkien annos oli jo käytetty eikä tehnyt mieli mitään muuta, niin olin sitten kokonaan ilman.
 
On tullut syötyä sen verran herkkuja, että aivan hirvittää.... Kun toisaalta on pitänyt vähän väliä jotain laittaa suuhunsa, ettei ala oksettaa. Kahvin jätin pois pari päivää sitten, hieman tuskaisena oon vielä laittanut miehellä aamukahvit tippumaan kun tuo haju on niin etova...
 
Voihan ähkyjen ähky ja ällötys. Käväsinpä joululounaalla. en edes oikiasti syöny paljon ja ihan karmea olo. Meinasin että pitäskö työntää sormet kurkkuun, meinaa olla hankalaa töissä
 
Himoitsin koko päivän kotzonea.... Vihdoin sen raahauduin hakemaan kotipizzasta ja kävin kaupassa samalla hakemassa maitoa ja karkkihyllyn kohdalla tais taas kuola valua, kun näin salmiakkia ja vitutuskäyrä nousi taas huippuunsa.... Niin se kotzone, halusin siihen chipotle-kastikkeen, HYI HITTO, ei näköjään uppoa sit millään. Paska reissu, mutta tulipahan tehtyä :smiley-angry017
 
Suklaa.. koko päivän tehny mieli suklaata.. ostin 4 geisha patukkaa kun ri vaan pystynyt vastustamaan.
 
Mulla tekee mieli paljon vaan appelsiinimehua ja hedelmiä. Kaikkea raikasta. Periaatteessa kaikki lämmin ruoka ällöttää mutta kun alkaa syömään niin saa alas. Nälän tunnetta ei kyllä tahdo kestää oikein
 
Täällä on ällötys vähän väistynyt ja paino yrittääkin heti pompata. :shifty: Eilen illalla maistui pizza ja sen päälle ihan pikkuruinen nokare jäätelöä, ja aamulla oli ihan hirveän turvonnut olo. Nyt täytyy ottaa itseä niskasta kiinni.
 
Eilen oli aivan pakko tehdä mustikkarahkapiirakkaa, ja se oli just sonicia lainatakseni - makuyhdistelmänä täydellinen. :joyful: Huomenna sit sokerirasitukseen... :cool:
 
Ensimmäiset kolme kuukautti ällötti mikä milloinkin. Kauppaostokset oli pakko tehdä päiväksi kerrallaan työpäivän jälkeen, sillä edeltävänä päivän himottanut ruoka tuntui seuraavana päivänä jo maailman oksettavimmalta. Nyt, kun pahoinvointi on väistynyt, tilalle ei ole tullut mitään eksoottisia himotuksen kohteita. Ainoa yllättävä on ollut hinku saada silloin tällöin maksamakkaraa leivän päälle. Se on maistuu taivaalliselta etikkakurkkujen ja paprikan kanssa ohuen ruispalan päällä :p
 
Takaisin
Top