Himot ja ällötykset

Mulla myös (kuten näköjään monella muullakin) kummallinen himo juustohamppareihin ja juustoleipiin... :) ja mandariineihin.

Ihanaa etten ole ainut tuon juustohamppari/leipä himoni kanssa :D
joo ai että noi juustoleivät ketsupilla harmi ettei kehtaa töissä vetää tommosia leipiä.
mielitekoja mullakin ollu jo hyvin varhaisista viikoista.
 
Pohjaton makeanhimo aivan kuten edellisissäkin raskauksissa. :arghh: Ja kaikki missä on paljon juustoa.
 
Kaikki sitrukset :Heartred Ja välillä, usein iltaisin jokin tosi suolainen mallia sipsit. Nyt en haluaisi niitäkään :rolleyes:

Juustoja yleensä rakastan, nyt ne eivät maistu mitenkään erityisesti, edes niin hyvin kuin silloin kun en ole raskaana.
 
Mä juon ihan hulluna trip-mehuja! Kokoajan tekee mieli ja en tosiaan tälleen aikuisiällä oo tainnu niitä muuten juoda ikinä :joyful:
nää on kyl hauskoja. ystäväni tuppas nauramaan kun söin todella antaumuksella niitä pitkiä mehujäitä ja sit niitä itsejäädytettäviä viime raskaudessa. enkä ole sitten lapsuuden niitä syönyt. minkäs sitä mieliteoilleen voi
 
Himoja nyt tullu selvästi. Vichy, makukivennäisvedet, tulinen tai "kirpeä" eli esim. jalapenot tai suolakurkut. Ennen raskautta en todellakaan halunnu syödä jalapenoja... Lisäks ton vichyn kanssa on silleen et sitä on PAKKO olla, eli koen että en muka pärjää ilman. Siitä huomaan selvät himot :happy8
 
Mä olen alkanut juomaan makeuttamatonta mustaa teetä. Olen aina ollut enemmän kuumien hedelmä/marja/yrttijuomien fani ja nekin makeuttanut hunajalla tai makeutusaineella, enkä ole tykännyt mustasta teestä kun se on maistunut liian kitkerältä. Joskus olen juonut reilusti makeututettuna yhden kupin, jos ei muuta ole ollut tarjolla. Nyt olen sitten täysin hurahtanut mustaan teehen ja juon sitä monta kuppia päivässä. :wideyed:
 
Mun mielestä tee on tehty väärin jos se maistuu kitkerältä. Ite en oo pystynyt juomaam kahvia niin olen siirtynyt vihreään teehen.
 
Tällä hetkellä menis vaan alas suolainen, nimimerkillä taas illalliseksi mäkki ranskalaisia kun kaikki muu ällöttää. Ja amppari-mehujäätä menee. Mulla tää pahoinvointi alkoi kunnolla tällä vkolla (RV 7), just kun olin tehnyt hienot suunnittelemat et miten terveellisesti ja monipuolisesti söisin tässä. Joopa joo.. :meh: No ehkä en piekse itseäni nyt liikaa, ei kai tää pahoinvointi ikuisesti kestä. Mulla vaan kun on jonkin verran ylipainoa niin pelkään että tulee neuvolassa sapiskaa syömisistä:bored:
 
Muistan, että viime raskaudessa himoitsin niitä Saarioisten roiskeläppäpizzoja. Kamala himo etenkin siihen kinkkupizzaan. Ai kamala.
 
Mulla oli eväänä töissä einesbroiskupullia, ja ne meni kyllä yllättävän hyvin alas. :) Tuli jopa vähän himo syödä lisää.
 
Mun tekee myös enemmän mieli kaikkea suolaista. Makeaa ei jotenkin tee mieli ollenkaan, vaikka yleensä tykkään paljon kaikesta makeasta ja etenkin suklaasta. Eipä kyllä haittaa jos tulee syötä vähän vähemmän suklaata ja muita makeita herkkuja!
 
Takaisin
Top