Himot ja ällötykset

Kahvin haju on nyt ihan kauhee, vaan yritän vähä juoda et ei tuu vieroitusoireita.
Nakit ja ranskalaiset on yks mieliteko... ja juotavat jugurtit on hyviä ja menee helposti alas.
Ruisleipä ja kaurapuuro tökkii niin pahasti.
 
Miehen kanssa ollaan naurettu, että tämä iltaruuan keksiminen on kyllä varsinaista raskauspahoinvointirulettia. Se ainoa ruoka joka upposi eilen ei välttämättä uppoa enää tänään. Ja ruoka, joka tuntuu vielä kokkauksen alkaessa herkulliselta ajatukselta ei välttämättä uppoa enää valmiina. Eilenkin tein kinkkujuustokastiketta, kukkakaalia ja täysjyväpastaa, ja sain vain pari lusikallista alas.
 
Joo meillä kans tätä. Ajattelee ensin että hei toi vois maistua.. ja sit kun lyö ruuan pöytään niin on vaan että no juu eipä tee enää mieli..
 
Tänään jäi työpaikalla lounaskin väliin, kun mikään vaihtoehdoista ei mennyt alas. Nyt on sellainen fiilis, että kotijääkaapissa odottava lihaperunasoselaatikko saattaisi upota, toivottavasti olo säilyy kotiin asti.
 
Onko teillä muilla rinnat kylmänarat? Mulla iski tänään "nännien läpi menevä kylmä" ihan hurjana! Tuotti kipuakin ihan kunnolla. Piti hieroa rintoja lämpimäksi paksun peiton alla, että helpotti :wideyed:
 
Kuulostaa raynaudilta. Imetyksen aikana pojan hengityksestä tuleva viima veti nännit ihan valkoiseksi ja teki todella kipeää..
 
Kuulostaa raynaudilta. Imetyksen aikana pojan hengityksestä tuleva viima veti nännit ihan valkoiseksi ja teki todella kipeää..

Hmm... Uusi sana mulle :grin Voiko tuota jotenkin helpottaa?
 
Hmm... Uusi sana mulle :grin Voiko tuota jotenkin helpottaa?

Tietääkseni ei. Tai siis pitämällä rinnat lämpimässä mahdollisimman paljon. Googlaa raynaudin syndrooma ja imetys. Esim imetyksen tuen sivuilma on tästä vähän infoa. Itselläni tulee tätä tosiaan imetyksen aikana ja liittyy jotenkin verenkiertoon. Lisäksi mulla on huono ääreisverenkierto (sormet ja varpaat on aina kylmät) joten sekin muistaakseni viittaa raynaudiin joissain tapauksissa.
 
Ai että, käytiin juuri taaperon kanssa hotelliaamiaisella ja kylpylässä,
kylläpä maistui aamiainen hyvältä vaikka tuskin tuli syötyä koko rahan edestä kun on vähän suorittamista minin kanssa et kauan viihtyy.
kyllä siinä varmaan neljä lautasellista silti meni kaikkea.
nyt lohta potuilla ja porkkanoilla uunissa. hyvin on jaksanu tähän saakka aamun tuolla

yksi himo tyydytetty tuolla aamiaisella!
 
Subi ja leipä ylipäätään.. vihannekset ja hedelmät on nou nou.. eikä tarvii tän päivän jälkeen syödä enää pinaattilettuja :hungover:
 
Mulle maistui eilen illalla Mäkkäri, ikävä kyllä. :rolleyes: Tänään ei taas uppoaisi oikein mitään, lounaalla sain sentään puoli lautasellista keittoa alas mutta siihen se sitten jäi. Saa nähdä miten käy iltapalan kanssa.
 
Mulla tällä hetkellä tulee ällötys about kaikkeen mitä syön. Paitsi sitrushedelmiin. Ja ehkä suklaaseen. Pitääkin kokeilla, koska se ällötys ei välttämättä olisi negatiivista :grin

Välillä harmittaa kun asun melko maalla ja kauppaan on 7km matkaa. Ei ihan pienellä kynnyksellä lähdetä ostamaan mitään juttuja mielitekojen takia.
 
ja taas kerran eläinlääkäriä. olipa pakko hakea omarmunkit itselle ja miehelle sen jälkeen. kunhan ei tulis himo niihin. äitiyslomalla tuli ihan jonkun verran niitä syötyä. on ne kyl hyviä
 
Siis jääkaapin haju kun sen oven avaa :wtf: voiko kamalampaa olla! Meinaa oksennus lentää joka kerta.
 
Takaisin
Top