Himot ja ällötykset

Keskustelun 'Heinäkuiset 2020' aloitti Vargynja, 16 loka 2019.

Vaihda nimimerkki! | Näin pääset alkuun/apua! | Top 100
  1. Genmaicha Peruskäyttäjä Heinä-äidit 2020 Syysmammat 2018

Täällä myös tiskialtaan haju ällöttää vietävästi! En tajua, enkö muka aiemmin ole huomannut että se haisee... Vai kuvittelenko löyhkän? Mies vaan pyörittelee silmiään ja toteaa, että joku taitaa olla vähän raskaana :hilarious:
    • Tykkää Tykkää x 1
    • Olen samaa mieltä Olen samaa mieltä x 1
    • Sympatiaa Sympatiaa x 1
  2. Fuji Naimisissa foorumin kanssa Heinä-äidit 2020

Meillä on kuivakaappi mulle pahin.. aina kun sen avaa niin täytyy juosta äkkiä ohi.. en tiedä tarkalleen mistä se haju tulee mutta oletan että hapankorpuista ja näkkäristä..
    • Tykkää Tykkää x 1
  3. mangustimamma Naimisissa foorumin kanssa Heinä-äidit 2020 Lokamammat 2018 Joulumammat 2016

Ajoin tänään kahvipaahtimon ohi ja juutuin vielä sen kohdalla liikennevaloihin, ihan kamalaa, meinasi yrjö lentää autoon kun se haju oli niin voimakas. :wtf:
    • Sympatiaa Sympatiaa x 4
  4. Holly Tuttu foorumilla Heinä-äidit 2020 Helmimammat 2018

Iha järjetön hinku kaikkeen suolaiseen. Eilen klo 22 meinas tulla itku ku teki mieli jotai suolaista. Onneks oli pakkasessa ranuja ja sit ne maustettiin nii hyviks ja ah, en pystyny mennä nukkuu ennenku sain niitä.

Oisko se nyt kuitenki poika sit.. :woot:
    • Tykkää Tykkää x 5
  5. sonic Peruskäyttäjä

Salmiakki, salmiakki ja salmiakki.. Eikä mikään kevyt vaan ihan kunnon suolapääkallot, autonrenkaat jne.. Oisko mitään millä noi vois korvata :wideyed:
    • Olen samaa mieltä Olen samaa mieltä x 3
  6. Holly Tuttu foorumilla Heinä-äidit 2020 Helmimammat 2018

Salmiakkia on mullaki kyl kova ikävä.. :sad001 Sairaalakassin tärkein sisältö tulee kyl olemaan heinäkuussa :grin
    • Olen samaa mieltä Olen samaa mieltä x 4
  7. Turvonnut Tuttu foorumilla Toukomammat 2018 Jouluäidit 2020

oi, käytiin koko perheen voimin hoplopissa ja käytiinpä sitten burgerkingissä. huh ja nyt on ällö olo. kunnon miesateria sekä oreoshake.
    • Hauska Hauska x 1
  8. titem Tuttu foorumilla Heinä-äidit 2020 Joulumammat 2016

Mulla uunissa nakit ja ranskalaiset :rolleyes:
    • Tykkää Tykkää x 4
  9. Miriam_88 Tuttu foorumilla Heinä-äidit 2020

Hedelmäsalaatti ja salaatti ylipäätään. Mikään sokerinen tai rasvainen ei maistu ollenkaan.
    • Tykkää Tykkää x 2
  10. Azzeliini Peruskäyttäjä Heinä-äidit 2020

Ihan järjettömän hankalaa, kun menee kauppaan josta ennen melkein mitä vaan voinu töihin evääksi napata niin nykysin kaikki ällöttää... ei ole helppoa. Eilen sit ainoa mitä pysty kuvitella syövänsä oli roiskeläppä ja valmis caesar salaatti(miinus parmesan). Menee ruokatauostaki hirvee aika kun pitää katsella pakkauksia ja miettiä mikä menis alas tällä kertaao_O
    • Sympatiaa Sympatiaa x 3
  11. Rosegold Aloittelija

Mä oon kahvifanaatikko ja tähän asti pystyny juomaan kahvia, vaikka mietin kyllä tuliko etova olo kahvin juonnista nyt parina aamuna.. no tänään oli kahvimaito loppunut ja päätin juoda vihreää teetä ja se maistuikin tosi hyvälle ja pehmeelle. Eli ei oo ankara **tutus ilman kahvia
    Voi olla että testaan jonkun aikaa tuntuuko paremmalta olo ilman kahvia aamuisin (nyyh)
    • Tykkää Tykkää x 3
  12. Dafni Tuttu foorumilla Heinä-äidit 2020

Minä en ole ollut mitenkään kova kahvinjuoja aiemminkaan ja olen juonut lähinnä vaan yhden kupin aamuisin. Se menee edelleen ja uskoisin, että erikoiskahvit toimisivat myös. Outoa kyllä, kun eikös kahvi usein juuri ole se ällötyksen aihe.
    • Tykkää Tykkää x 1
  13. Mathilda Peruskäyttäjä Heinä-äidit 2020

Koko työviikon toivoin, että meidän henkilöstöravintolassa olis nakkisoppaa. Ei ollu, joten tein sitä eilen itse. Onneks sitä ihanuutta riitti tällekin päivälle. :laughing001
    • Tykkää Tykkää x 3
    • Hauska Hauska x 2
  14. amandatt Tuttu foorumilla

Mä himoitsen nyt kamalasti kaikenlaista punaista lihaa ja aiemmin söin paljon uunilohta tai muutenkin kalaa, mutta nyt ei meinaa mennä millään alas. Hassua kun just ennen raskautta olin vähentänyt punaisen lihan syöntiä ja lisännyt kalan syöntiä :shifty: Raakaa kalaa tms. en tietenkään nyt ole kokeillut
    • Tykkää Tykkää x 1
  15. Turvonnut Tuttu foorumilla Toukomammat 2018 Jouluäidit 2020

voihan piparitalkoot. voi olla että syön 2 pellillistä kun lapsi menee unille
    eilen juhlapöydän konvehdit-glögi-holiton punkku -yhdistelmä oli makoisa saunan lomassa.
    • Tykkää Tykkää x 1
  16. Fuji Naimisissa foorumin kanssa Heinä-äidit 2020

Oi vitsi tänään käytiin kaupassa ja teki kauheasti mieli croissanttia ja vihreitä kuulia. :Heartred
  17. Marcipa Tuttu foorumilla

Kaurapuuro ❤️. Voisin syödä sitä joka ruoalla. Päälle marjoja. Hedelmät maistuu myös.
    • Tykkää Tykkää x 1
  18. Fuji Naimisissa foorumin kanssa Heinä-äidit 2020

Joo hei tämä kans! Kaurapuurosta en edes kauheasti välitä mutta ai että kun oli viimeksi hyvää aamupalaksi. Ite syön voisilmällä ja maidolla
  19. sonic Peruskäyttäjä

Pakastemustikoita aamupalaksi :love7
    • Tykkää Tykkää x 2
  20. Silk Tuttu foorumilla Heinä-äidit 2020

Tänään on miettinyt koko ajan, mitä seuraavaksi söisin. Tuntuu, että jotain olen jatkuvasti napostellutkin. Tämän sekunnin mieliteko on ruisleipä kurkkusalaatilla ja tomaatilla. :hungry:
    • Tykkää Tykkää x 2
    • Voittaja Voittaja x 1

Jaa tämä sivu