Himot ja ällötykset

Kahvista luopuminen on oma prosessinsa minullakin. Muutoin on ollut vielä ihan tuttu ja turvallinen olo syömisten kanssa. Vähän tosin jännittää, viime raskaudessa raju pahoinvointi alkoi rv 6+2 ja sitä sitten kestikin toisen kolmanneksen loppuun... Jos nyt vain säästyisin :smiley-angelic001
 
Tällä viikolla alkanu ällöttää tietyt ruuat, kaupassa ku kulkee nii joistain jutuista tulee sellanen "en söis missään nimessä just nyt tota" olo, mut tuntuu et aiheuttajat voivat vaihdella et eivät varmaa pysy koko ajan samana. Kahvi ja tee muuttui myös sellaseks et en kyl hetkeen juo.
 
Aaamulla alkoi aiemmista raskauksista tuttu ällötys hapanmaitotuotteisiin. :yuck: Jogurtit ja rahkat jää nyt muutaman kuukauden ajaksi kauppaan, kun ei niitä meillä muut syö.
 
Muistan viime raskaudesta noiden maitotuotteiden mahdottomuuden. Takuuvarmasti lensi laatta jos jugurttia erehdyin maistamaan :depressed:
 
mä niiiin sorruin juuri burgerkingin autokaistalle
ja nyt mussutan ties mitä autossa ja odottelen et mies pistää viestiä kun saa neidin nukkumaan (yritetään yöimetystä lopettaa miehen avustuksella, vihdoin).
oikein maistuvia burgereita, nugetteja, pirtelöä ja tsillei. mitähän huomisella ilta-ajelulla..
 
mä niiiin sorruin juuri burgerkingin autokaistalle
ja nyt mussutan ties mitä autossa ja odottelen et mies pistää viestiä kun saa neidin nukkumaan (yritetään yöimetystä lopettaa miehen avustuksella, vihdoin).
oikein maistuvia burgereita, nugetteja, pirtelöä ja tsillei. mitähän huomisella ilta-ajelulla..

Aah, heti alkoi tehdä mieli! :hungry:
 
Mäkin söin yhtenä päivänä mäkkiruokaa. Yleensä syön aina sen kausittain vaihtuvan kanahampparin, mutta nyt iski aivan jäätävä himo juuri siihen lihaversioon. :wideyed:
 
Mun ei oikein tekisi mitään mieli. Jotain hetkittäisiä mielihaluja on ja sitten, jos sitä saan eteeni, niin ei tee enää mieli.
 
Mun ei oikein tekisi mitään mieli. Jotain hetkittäisiä mielihaluja on ja sitten, jos sitä saan eteeni, niin ei tee enää mieli.

Joo mulla on tätä samaa.. :sad001 ei vaan maistu mikään
 
Mun ei oikein tekisi mitään mieli. Jotain hetkittäisiä mielihaluja on ja sitten, jos sitä saan eteeni, niin ei tee enää mieli.

Joo mulla on tätä samaa.. :sad001 ei vaan maistu mikään
 
Minulla alkoi toissailtana tekemään mieli limpparia, jotain hedelmälimppaa. Eilen sitten ostin ananaslimua ja ah oli niin hyvää, ihanaa raikasta ja kylmää.

Ekassa raskaudessa himoitsin jääkaappikylmää hedelmäsalaattia. Se maistuisi nytkin, mutta kun ei sovi keto-ruokavalioon :banghead:
 
Miten olis jäiset marjat? Jos kokeilisi niitä? Marjoja voi syödä onneks kohtuudella ketolla..
 
Koko viikonlopun himo ihan kaikkeen ruokaan, ja mitä epäterveellisempää sen parempi. Aamulla tein itselleni radidiagnoosin ja pitäisi nyt saada vähän rotia tähän hommaan. Mutta kaapit täynnä herkkuja perjantain juhlien jäljiltä niin ei tahdo itsehillintä pitää. :arghh:
 
En tiiä voiko näin varhaisessa vaiheessa tulla himoja mutta mun tekee mieli kakkua. Perus kerma kakkua. Ehkä kinuski :grin

Mä myös epäilen voiko ihan näin aikaisin (nyt vasta 3+6) olla ruokahimoja, mutta tällä viikolla mulla on ollut outona mielitekona iltaisin nakit ja nimenomaan kylmänä :D
 
Takaisin
Top