Millaisia raskausoireita sinulla on?

Oikeasti, paha olo illalla, onko muilla? Oon nyt viikon kärsinyt pahasta ja oksettavasta olosta illalla, ennen kuin menen nukkumaan. Varsinkin hampaiden pesu on tyhtä tuskaa.
Täällä ainakin! Nyt on oksentelut loppunut , mutta usein illalla on sellainen olo, että kohta oksennan eikä jaksaisi muuta kuin maata vain sohvalla . Ja hampaiden pesu on ällöttävää jostain syystä.
 
Mulla kanssa iltaisin etovaa oloa, mutta häviää aina yhtä nopeesti kuin tulikin.
 
Tää mun paha/etova olo alkaa siitä kun syön iltapalaa (jotta ei tuu pahaa olo siitä ettei syö) ja sitten onkin huono olo nukkumaan menoon asti ja aamulla vasta helpottaa. Tosin ehkä mieluummin näin että aamulla on helpompaa, töissä käynti sujuu huomattavasti paremmin:smiley-ashamed004
 
Oikeasti, paha olo illalla, onko muilla? Oon nyt viikon kärsinyt pahasta ja oksettavasta olosta illalla, ennen kuin menen nukkumaan. Varsinkin hampaiden pesu on tyhtä tuskaa.

Täällä myös. Olen yövuoroissa ja tänään tullessani aamulla kotiin ja pestessäni hampaita aloin halailemaan pönttöä :hungover: eka kerta kun yltyy oikeesti noin voimakkaaksi
 
Mullakin oli eilen etovaa oloa aamupäivästä iltaan nukkumaan menoon asti. Aina välillä hävis tunniks tai pariksi ja sit tuli taas takas :depressed:
 
7+1. Väsymys on pohjaton ja on sellai hapenpuute olo. Huokailen töissäkin koko ajan, mutta on kyllä fyysisesti rankkaakin. Oon kyllä koittanut kaikille sanoa että en ole tympääntynyt tai mitään negatiivista :) yökötystä on aina välillä häivähdys. Lähinnä on paljon ruokia mikä inhottaa ajatuksen, mutta ei okseta. Sit vasta oksettais jos pitäis pakolla syödä. Ja lopulta tulee paha olo kun jahkailee mitä viittis syödä.
 
Väsymys on alkanut helpottaa nyt 11+0, oli ihan mahdotontan ensimmäisillä viikoilla, olisikohan tuo rautakuuri auttanut. Tänään jaksoi pöyräillä töihin melkein hengästymättä.
 
Alussa oli tosi voimakasta pahoinvointia ja rinnatkin oli koko ajan kipeät. Sitten alkoi oksentelu aina kun yskin, mikä olikin mukavaa flunssassa, koska toki silloin tuli yskittyä paljon. Nyt on lähinnä vain väsymystä, herkästi hengästymistä ja voimakasta turvotusta. Tuntuu ettei vanhat vaatteet mahdu enää kunnolla päälle vaikka viikkoja on vasta 10+2. Painoakaan ei ole sen kummemmin lisää tullut niin en sitten tiedä miten jo nyt turvottaa näin paljon :grin Huono olo tulee lähinnä vaan silloin kun ruokailuväli venyy pitkäksi.
 
Oireina jatkuva etova olo ja sylkeä erittyy suuhun paljon. Pari viikkoa paleli tosi paljon, mutta se helpottaa nyt. Armoton väsymys alkoi noin viikko sitten ja jatkuuuu.. Kivasti myös naama kukkii ja iltaisin turvottaa tosi paljon.

Viikkoja 7+4
 
11+3 ja paha olo alkaa helpottaa, tänään pesin hampaat yökkimättä. Toki sitten toisaalta alan jo murehtimaan, että onhan pieni matkassa vielä eikä oireiden vähentyminen johdu jostain ikävästä. Toki tässä mennään jo niillä viikoilla, että netin mukaan oireet saavatkin helpottaa. Tiedä näistä tuntemuksista, kun ensimmäinen kyseessä.
 
11+3 ja paha olo alkaa helpottaa, tänään pesin hampaat yökkimättä. Toki sitten toisaalta alan jo murehtimaan, että onhan pieni matkassa vielä eikä oireiden vähentyminen johdu jostain ikävästä. Toki tässä mennään jo niillä viikoilla, että netin mukaan oireet saavatkin helpottaa. Tiedä näistä tuntemuksista, kun ensimmäinen kyseessä.

Täälläkin 11+5 ja alkanut varsinkin paha olo helpottaa ja näppylät naamasta rauhoittua. Ja heti miettii, että onkohan kaikki hyvin, vaikka pitäisi ehkä olla van iloinen, että alkaa vähän helpottaa :grin onneksi tiistaina NT-ultra, niin pääsee katsastamaan tilanteen.
 
Täälläkin 11+5 ja alkanut varsinkin paha olo helpottaa ja näppylät naamasta rauhoittua. Ja heti miettii, että onkohan kaikki hyvin, vaikka pitäisi ehkä olla van iloinen, että alkaa vähän helpottaa :grin onneksi tiistaina NT-ultra, niin pääsee katsastamaan tilanteen.
Joo siis itsekin mietin, että selvisikö siitä alun oireista niin "helpolla", kun kertaakaan en tosiaan ole oksentanut. Oon odottanut että olo olisi tosi kamala, varsinkin kun täältä on lukenut, että toisilla on niin paha olo että joutuu oksentamaan.
 
Nyt on 8+1 ja ekaa kertaa tuli töissä niin paha olo, että lähdin hetken päästä takaisin kotiin tekemään töitä. Onneks on sentään etätyömahdollisuus! Mutta tällä hetkellä elämä tuntuu niin kurjalta, että kuulen kyllä mielelläni, milloin teillä ovat pahoinvointioireet alkaneet helpottaa. Oksentanut en ole siis vieläkään kertaakaan, mutta olo on muuten vaan lähestulkoon jatkuvasti etova. Viikot etenee superhitaasti ja stressaan siitä, miten tulen selviämään seuraavista työviikoista... :sad010
 
Ehdin jo sanoa, että paha olo alkaa helpottaa, mutta tänä aamuna tuli neljännen kerran halailtua pönttöä :wtf: ja koko aamupäivän etova olo... mielenkiinnolla odotan keskiviikon sokerirasitusta :dead:
 
Kylmyys. Nyt sängyssä kolmen peiton alla pitkät kalsarit, t-paita, villapaita ja laamavillatakki tms (ulkopusakka) päällä plus pipo päässä. Mul on kuitenkin n. 19 astetta täällä kotona lämmintä.

Maha ois pohjaton. Nälkä vaik äsken vedin muroja ja banaanin. Joku ravintoainepuutos varmaan. Meinasin hullu tässä kylmyydessä kajota jätskiin mut tulin järkiini. Hyrrrr. En tunnista mitään flunssan oireita itsessäni, et ei kyl sekään...
 
Joo siis itsekin mietin, että selvisikö siitä alun oireista niin "helpolla", kun kertaakaan en tosiaan ole oksentanut. Oon odottanut että olo olisi tosi kamala, varsinkin kun täältä on lukenut, että toisilla on niin paha olo että joutuu oksentamaan.
En ole kummassakaan näissä raskauksissa oksentanut kertaakaan. Lievä etominen välillä muttei muuta. Ei varsinaisesti harmita. Ollaan iloisia näistä. Muita oireita olikin sitten itkuksi asti. Ehkä tällä kertaa vähemmän.
 
En ole kummassakaan näissä raskauksissa oksentanut kertaakaan. Lievä etominen välillä muttei muuta. Ei varsinaisesti harmita. Ollaan iloisia näistä. Muita oireita olikin sitten itkuksi asti. Ehkä tällä kertaa vähemmän.
Joo ei tämä harmita. Ja mies totesi, että hän jää odottamaan uusia oireita:banghead:
 
Mulla oli pahoinvointi hetken poissa, mutta nyt on tainnut tulla takasin.

Tavallaan oon tyytyväinen kaikista oireista kun aiempien keskeytyneiden keskenmenojen takia pelkään, että tässäkin raskaudessa käy samoin. Nuo oireet sitten antaa vähän lohtua siitä, että raskaus jatkuu edelleen ja vauva on elossa :Heartred
 
Mulla on kyllä kova huoli päällä kun nyt on 11. viikko päättymässä ja olo on lähes täysin normaali. Viikoilla 7-9 oli etomista ja järkyttävää nälkää ja väsymystä, mutta nyt on enää ihan ministi kipeät rinnat ja turvonnut vatsa. 8+2 varhaisultrassa oli kyllä syke näkyvissä ja alkiolla kaikki kunnossa. Sanovat, että näillä main saattaa oireet helpottaa, mutta huolestuttaa kun kevään raskaudessa oli samanlaiset vaiheet ja keskenmeno tuli 12. viikon päätteeksi. Pelottaa, että taas käy niin.. Nt-ultra on reilun viikon päästä.
 
Takaisin
Top