Millaisia raskausoireita sinulla on?

Sama juttu, oon huomannut kan set vähintään pari tunnin välein täytyy jotain pientä syödä muuten tulee niin huono olo ettei edes enään pysty syömään:depressed:
 
Sama homma täällä, pakko yrittää syödä jatkuvasti vaikka mitään ei oikein tee mieli edes. Ruisleipä tosi hyvin paahdettuja ja näkkäri on sellaisia mitä yritän napata , kun tulee sellainen olo että kohta on huono olo. Töissä on kyllä huono, kun ei kerkeä niin usein syömään mitä pitäisi niin kerkeää tulla tosi huono olo ja sit kerralla syö liikaa kun on tauko. Kahvi ei muuten maistu yhtään , töissä oon sen kupin juonut ihan hämäykseksi, mutta kotona en oo nyt moneen päivään juonut edes aamukahvia.
 
Tää väsymys! Osaako joku kokemeempi odottaja sanoa helpottaako tämä missään kohtaa? 9h unet takana ja vieläkin olisi voinut nukkua lisää.
 
Tää väsymys! Osaako joku kokemeempi odottaja sanoa helpottaako tämä missään kohtaa? 9h unet takana ja vieläkin olisi voinut nukkua lisää.

Miulla kans edelliset 5 yötä menny 10-12h tunnin unilla eikä väsymys helpota mitenkään o_O
 
Kyllä mulla ainakin on väsymys yleensä helpottanut ekan kolmanneksen jälkeen mutta pahaolo ei välttämättä tai pahaolo tuli mulla ainakin tytöstä aikoinaan jossain vaiheessa takaisin. Ja loppuvaiheessa voi väsyttää siksi kun (ainakin itsellä) jää yöunet ison mahan kanssa vähäisiksi. Mutta kyllä tää alku väsymys yleensä helpottaa. :)
 
Itsellä esikoisen aikana loppu sinne rv20 aikoihin väsymys, alkoi iso virtapiikki joka päättyi järkyttävästi imetyksen loputtua ja mietinkin miten selviän tolpillaan, se väsymys oli silloin ihan järkyttävää :'D pahoinvoinnista kärsin koko esikoisen raskauden ja oksentelinkin aika helposti, helpotti sekin mutta ei siis jäänyt koskaan pois kokonaan.

Eilen iltapäivällä ja illalla ei tullut verta paperiin eikä tänään, odottelen huomiselle neuvolakäynnille ja otan sielä puheeksi tämän vuotelun.
 
Mulla on aina ollu hyvä iho kasvoissa mutta nyt täynnä mini näppyjä, varsinkin otsassa. Sama homma edellisissäkin raskauksissa. Vielä ei oo ilmaantunu muita oireita :rolleyes:
 
Tällä hetkellä kokoaika jäätävä palelu.. silti ihoa kuumottaa..
Lievää ällötystä ajoittain..
Väsy..
Näillä mennään:)
 
Tänään on kyllä ollu muutama aika kipee vihlasu alamahalla/alapäässä :wideyed:
 
Tänään jouduin olemaan ekaa päivää pois töistä. Ihan järkyttävän huono olo. Viikot tällä hetkellä 6 tai 7. Metromatkalla vastapäätä tyyppi käytti käsirasvaa jonka tuoksu tuli tosi vahvasti ja alkoi oksettaa. Sinnittelin töissä 11 saakka ja lähdin. Pelottaa jos tulee taas samanlainen työmatka, oli oikeasti todella raskas. Vklp koko lauantai oli myös ihan järkky huono olo, en pystynyt juuri mihinkään.

Tässä kohtaa alkaa itsellä säännöllinen syöminen korostumaan vahvasti, että huonosta olosta selviää.
 
Mä ootan kauhulla tuota pahoinvointia :confused: Esikoisesta kesti jonnekki viikolle 15, mutta toisesta oli vaan satunnaisesti alkuviikoilla. Jännää miten nyt käy!
 
Mä niin toivon, että en kärsi pahoinvoinnista tässäkään raskaudessa. Viime raskaus oli niin helppo raskausdiabetesleimaa lukuun ottamatta - olin energinen loppuun asti ja selvisin ilman selkäkipuja. Kävin vielä 4 päivää ennen synnytystä kävelemässä Korkeasaaressa.
 
Hei kaikki huonovointiset, tuun tänne nyt hehkuttamaan näitä mun rannekkeita:grin Olen siis joskus aiemmin ostanut tälläiset pahoinvointirannekkeet apteekista matkapahoinvointia varten. Ajattelin kokeilla jos ne auttaisi tähän raskauspahoinvointiinkin. kyllä ne on auttanut, tai ainakin nyt nää paripäivää kun oon heti aamupalan jälkeen laittanut nää käsiin niin oon säästynyt siltä kaikkeista pahimmalta pahaltaololta. :woot: voihan olla että toki muutenkin helpottanut mutta jotenkin uskon että nää oikeesti auttaa:happy: kannattaa siis kokeilla jos on oikein pahaa huonovointisuutta tai oksentelua.
 

Liitteet

  • IMG_20191022_105524.jpg
    IMG_20191022_105524.jpg
    33.1 KB · Katsottu: 11
Musta on tullut ihme vilukissa, koko ajan paleltaa. Normaalisti olen sellainen kuumakalle, että oon kotona vaan t-paidassa ja hameessa/shortseissa ja pidän ikkunoita auki pakkasellakin, mutta en tänään. Vauvan jalat on ihan lämpöiset ja täällä on mittarin mukaan 24 astetta lämmintä, mutta mä oon aivan jäässä villasukista ja villapaidasta huolimatta.

Raskausoire kai tämäkin?
 
Hormonimyrskyssä mennään... miehelle tulee kiukuteltua ja jotenki kaikki mitä se sanoo ja tekee niin ärsyttää.:facepalm:
 
Soitin maanantaina neuvolaan ja eivät olleet yhtään huolissaan siitä pienestä verenvuodosta! Ja raskaustestin viivat vahvistuu, nyt testiviiva alkaa olemaan jo yhtä vahva kuin kontrolliviiva niin testailun voi lopettaa. Ja tää ei oo sitten mitään tiedettä vaan ihan omaa mutuilua tää testaaminen näin :)

Summa summarum: raskaana kunnes toisin todistetaan! :hello2

Mulla edelleen jano se keskeisin oire, lisäksi tykyttyelyä ja lievä etova olo myös sieltä alkaa nostaa päätänsä.
 
Soitin maanantaina neuvolaan ja eivät olleet yhtään huolissaan siitä pienestä verenvuodosta! Ja raskaustestin viivat vahvistuu, nyt testiviiva alkaa olemaan jo yhtä vahva kuin kontrolliviiva niin testailun voi lopettaa. Ja tää ei oo sitten mitään tiedettä vaan ihan omaa mutuilua tää testaaminen näin :)

Summa summarum: raskaana kunnes toisin todistetaan! :hello2

Mulla edelleen jano se keskeisin oire, lisäksi tykyttyelyä ja lievä etova olo myös sieltä alkaa nostaa päätänsä.
Minulle myös todettiin että hyvinhyvinhyvin tavallista vuodot. Ei tässä auta kuin odottaa
 
Soitin maanantaina neuvolaan ja eivät olleet yhtään huolissaan siitä pienestä verenvuodosta! Ja raskaustestin viivat vahvistuu, nyt testiviiva alkaa olemaan jo yhtä vahva kuin kontrolliviiva niin testailun voi lopettaa. Ja tää ei oo sitten mitään tiedettä vaan ihan omaa mutuilua tää testaaminen näin :)

Summa summarum: raskaana kunnes toisin todistetaan! :hello2

Mulla edelleen jano se keskeisin oire, lisäksi tykyttyelyä ja lievä etova olo myös sieltä alkaa nostaa päätänsä.
Ihanaa kuulla, mietin jo että mitä sinne päin kuuluu :Heartred
 
Mulla on pari päivää ollu ihan jäätävä väsymys. En oo aikoihin tarvinu päikkäreitä, nyt on ollu pakko torkahtaa. Lasten kanssa oon nyt ollu kotona ku ovat sairaana, mutta saapa nähän miten töissä sitten menee/jaksaa :sleep011
 
Takaisin
Top