Millaisia raskausoireita sinulla on?

Melko oireetonta..
Väsy , rinnat vähän arat ja vatsaa nippailee välillä..
Kai ne kunnon oireet tulee vasta myöhemmin.. nyt kumminkin vasta 5 viikko..
On tämä kun paniikin meinaa välistä iskeä:smiley-ashamed004
 
Mulla on ollut oireena jo yli viikon kestävä janon tunne, joka ei lähde vaikka kuinka joisi vettä. Sitten rinnat on vähän turvonneet. Nyt rv 4+2.
 
Eipä kauheesti oo oireita, alkuun jo ennen plussaa oli väsymystä ja vilutusta, nyt ajoittain paineen tunnetta ja vihlaisuja alavatsalla. Viikkoja tänään tasan 6 :)
 
:schoked025Hui...erehdyin aivastamaan oikee kunnolla.. kyllä niin repäisi jostaki alavattaa jotta ...
 
:schoked025Hui...erehdyin aivastamaan oikee kunnolla.. kyllä niin repäisi jostaki alavattaa jotta ...

Itsekin aivastan todella voimakkaasti aina (en voi sille mitään ja sukuvika). Ja voin kertoa, että välillä kyllä tuntuu alavatsassa niin jotta... :confused:
 
7+6 tänään ja eilen alko huonovointisuus.. Jos kellon nakuttamalla edellisestä ruokailusta tulee 2h niin alkaa etova olo ja heikottaa. Onneks ei oksennusta oo vielä tullu. Hampaita harjatessa tosin tulee yökkäys refleksi tosi herkästi kun suu täyttyy hammastahnasta.. :hungover: ja mä kun olin vielä huolissaan viikko sit kun oireita oli vaan rintojen arkuus ja sillon tällöin nippailua ja paineen tunnetta alavatsalla..

Ja tää VÄSYMYS. Aivan järkyttävää, en tiedä miten tuun pärjää töissä saatika huomen alkavissa yövuoroissa..

Vatsa on kun se ois pumpulla pumpattu piukeeks, alan jo epäilee et raskaus ois todella paljon pidemmällä :hilarious:
 
Pari pv sitten (ällövaroitus) verensekaista limaa ja säikähdin kyllä pahemman kerran.. kuulema ei tarvitsisi olla huolissaan mutta yritäppä tässä nyt olla huolehtimatta :banghead: Viikon päästä ultra, pelottaa todella paljon vaikka lohdullista, että tässä hommassa ollaan aikalailla matkustajan roolissa, eli se otetaan mitä eteen tulee. Mulla raskauoireet jotenkin jojoilleet, esim turvotus iltaisin paljon pahempi. Toisalta rintojen arkuus pahimmillaan aamulla kun taas illalla ne vain vähän arat. Ei okseta, välillä ällöttää ja menee nieleskelyn puolelle. :wtf:
Voi kun osaisi rentoutua ! :shy:
 
Voi luoja tätä väsymystä:hungover:
En muista että viim raskauden alus olisin ollu näin kuoleman väsyny.. pikemminki päinvastoin..o_O
 
Voisko tämä pahoinvointi jo loppua :hungover: aamusta iltaa vellovaa oloa, välillä päiviä ettei meinaa mikään pysyä sisällä, joskus päiviä ettei tarvitse oksentaa. En muista yhtään koska esikoisen aikana väheni pahoinvointi että voisi edes "odotella" niitä aikoja :angelic: neuvolasta ne kyllä lohdutti että kohtapuolin varmaan alkaa helpottamaan :yuck:
 
Mulla on alkanut olemaan iltapäivä ällötystä. Aina töiden jälkeen kotimatkalla yököttää tosi paljon, eilen jo ajattelin että pakko ajaa sivuun, mutta ei onneksi tarvinnut.
 
Pientä yökötystä täälläkin, jos on liian pitkä tauko syömisissä. Hajuaisti on ihan superherkkä. Pissani lemuaa todella eläimelliseltä ja voimakkaalta. Kaupassa hikiset miehet ällötti ja possumaistiaiset piti kiertää kaukaa.

Fun fact: Kakan koostumus on muuttunut kiinteämmäksi ja vähäisemmäksi. Ikään kuin siitä olis puristettu ulos kaikki mitä vaan vauva voi kasvussaan hyödyntää.
 
Oireina on ollu palelua ja aina välillä huonoo oloa. Toivottavasti ei tulis ainakaan vielä pahempi olo kun edellisen raskauden olin puoleen väliin asti pää pöntössä. :depressed:
 
Tähän asti ollut ummetusta, mutta tänään vatsa niin sekaisin ja löydällä, että piti lähetä kesken päivän kotiin :confused:
 
Mulla kans kaveri suositteli noita rannekkeita. Ostin parin ja tänään oli ekaa kertaa testissä. Liekö sit oikeesti jotain perää vai lumevaikutus, mut ei ollut yhtä usein ällöttäväolo töissä.
 
Mulla kans kaveri suositteli noita rannekkeita. Ostin parin ja tänään oli ekaa kertaa testissä. Liekö sit oikeesti jotain perää vai lumevaikutus, mut ei ollut yhtä usein ällöttäväolo töissä.
Saako niitä apteekista vai mistä? Täytyisi kokeilla koska työn tekokin on ilkeetä kun oksentelee miten sattuu :dead:
 
Saako niitä apteekista vai mistä? Täytyisi kokeilla koska työn tekokin on ilkeetä kun oksentelee miten sattuu :dead:

Apteekista ainakin itse osti. En vaan ite pysty kovin pitkiä aikoja kerralla pitää kun rupee painamaan inhottavasti. Välillä ne auttaa ja välillä tuntuu ettei nekään auta. :dead:
 
On kyllä huolestuttavaa kun muistan edellisessä raskaudessa jo heti näinkin alussa oli rinnat enemmän kipeät ja lisäksi oli menkkamaisia särkyjä ja ällötystä... nyt on niin että unohtaa että on edes raskaana.. toki tiedän että kaikki voikin olla erilaista ja silti ok mutta niin...:sorry:murehtija kun oon.
 
Menossa rv 8. Muutamassa päivässä alkanut pahoinvointi. Tätä osasin odotella, vaikka sen puuttuminen tossa aiemmin vähän huolestuttikin. Mutta ihan saa nieleskellä jos oikein kuvottaa. Pitää syödä vähän väliä vaikka mikään ei maistu. Nälkä saa äkkiä kaamean olon aikaan ja ihan kylmähiki iskee. Menispä muutamat seuraavat viikot äkkiä ja helpottais:depressed:
 
Takaisin
Top