Plussa vai ei?

Kysyin siis ihan sillä, että joskus epäilin itselläni, mutta mulla ei ole koskaan diagnosoitu. Ja oon ihmetellyt kun hirmu vahvat viivat poikkeuksetta ovistesteissäkin.
Plussan kyllä tunnistan, asia erikseen.

Tummemmatko kuin nuo negani? Viime ja tässä kierrossa huomasin että ihmeen tummaa tulee pitkään ennen plussaa..
 

Liitteet

  • 20190728_161203.jpg
    20190728_161203.jpg
    19.4 KB · Katsottu: 258
Apteqin testi, mielikuvitusta, viivanpaikka vai haamu? :facepalm:
Kp jotain 25-29, kierto niin sekaisin ja menkat oudot kkm:n jälkeen, että hankala sanoa tarkalleen..
 

Liitteet

  • _20190729_181731.JPG
    _20190729_181731.JPG
    18.4 KB · Katsottu: 327
Jos tuli testiajalla niin voi hyvinkin olla haamu! Niihin (samoin kuin pregcheckin puikkoihin) tulee testiajan jälkeen tosi selkee viivanpaikka näkyviin.


Kiitos! Meille tuli just vieraita kun sain testin tehtyä, yritin käydä pikaisesti tiirailemassa vessassa viivaa, mutta en kunnolla ehtiny. En siis varmaksi mene sanoon oliko viiva jo sillon siellä, kuva otettu vasta testin kuivuttua. Tää ei ollu siis amupissasta tehty testi, niin ehkä testaan aamulla uusiksi :grin
 
Elisa26: Jotaki siinä näkyy! :happy: Huomenna tai ylihuomenna uudestaan josko vahvistuu..koska sun menkat pitäs alkaa?
 
Mäpäs tuun tänne pitkästä aikaa kertoo kuulumisia :angelic: mulla tosiaan 4,5 viikkoa sit loppu se km vuoto, siitä parin viikon päästä tein negatiivisen testin ja äsken sit tein varmuudeks kun ei menkkoja oo alkanu kuulumaan (tiedän kyllä että normaalia). Uskaltaako tähän nyt luottaa :eek:
 

Liitteet

  • IMG_20190805_115110.jpg
    IMG_20190805_115110.jpg
    20.5 KB · Katsottu: 376
IMG_20190805_120255.jpg

Auttakaa viisaammat! Tämä rfsu, kun pc:t oli loppuneet kaupasta. Onko viivat oikeassa kohdassa ja haittaako, että toinen on ihan eri paksuinen kuin toinen? :bored: olen kuullut näistä niin paljon huonoa, että suhtaudun tähän todella skeptisesti o_O ja kuva otettu testiajalla, heti testin tekemisen jälkeen.
 
View attachment 80787

Auttakaa viisaammat! Tämä rfsu, kun pc:t oli loppuneet kaupasta. Onko viivat oikeassa kohdassa ja haittaako, että toinen on ihan eri paksuinen kuin toinen? :bored: olen kuullut näistä niin paljon huonoa, että suhtaudun tähän todella skeptisesti o_O ja kuva otettu testiajalla, heti testin tekemisen jälkeen.

Lisään vielä, että haamuviivoja antaa rfsu testit, mutta toi ei mikään haamu oo.
 
Ei oo vissiin mua tarkotettu lisääntymään, heräsin yöllä verenvuotoon ja koko päivän vuotanu nyt ihan ku menkkojen aikaan :sad001
 
Hei pitkästä aikaa..
Täällä jälleen testien tulkinta apua.
Nyt kp 22/28.
Ja syy miksi täällä testaillaan jo on että pitäisi aloittaa hormoonikuuri ja varmistua ettei luonnollista raskautumista ole tapahtunu.
Edellinen raskaus päätyi 17+6 istukan ennnenaikaiseen irtoamiseen
Vaaleanpunainen on siis ovis testi ja vihreä hcg.
Kiiiiiiitos jos jaksatte vastata!
 

Liitteet

  • 20190809_125307.jpg
    20190809_125307.jpg
    4 KB · Katsottu: 329
Takaisin
Top