Plussa vai ei?

Hei pitkästä aikaa..
Täällä jälleen testien tulkinta apua.
Nyt kp 22/28.
Ja syy miksi täällä testaillaan jo on että pitäisi aloittaa hormoonikuuri ja varmistua ettei luonnollista raskautumista ole tapahtunu.
Edellinen raskaus päätyi 17+6 istukan ennnenaikaiseen irtoamiseen
Vaaleanpunainen on siis ovis testi ja vihreä hcg.
Kiiiiiiitos jos jaksatte vastata!
Näen vihreässäkin haamu!
 
Mariakut, pahoittelut. Itsellä sama. Kerkesin neuvolan varata ja eilen alkoi vuoto. :sad001 Olkoon seuraava kierto meidän :Heartred
 
Hei!
Sain tällaisen tänään. Mitenköhän tätä nyt lähtisi tulkitsemaan
xcHltrX.jpg
 
En kyllä nää väriä toisessa viivassa..? :sad001
Eipä siinä oikein olekkaan. Ei ole oikein kokemusta näistä. Olen tehnyt nyt 7kpl näitä 25/ml testejä aiemmissa kuukausissa ja ei tuommosta tullut kuin vasta nyt, niin hämmästyin. Mutta mitä googlailin niin nuo rfsu testit ei taida olla kovin luotettavia? Onko kenellekään tuommoinen meinannut plussaa? Pääsen vasta huomenna hakemaan uutta testiä ja torstai aamuna testaamaan kun menkkojen pitäisi viimeistään alkaa (mulla on tosi epäsäännöllistä ollut). Oireita Kyllä on, mutta en kyllä luota niihin. Aiemmat raskaudet on ollut niin selviä plussia.
 
Muokattu viimeksi:
Minä ja naapuri nähtiin tässä viiva, tosi tosi tosi haalea sellainen.
Mies puolestaan sanoi että kuvitellaan.

Mitä te ootte mieltä? Kuvaan oli ihan älyttömän hankala saada näkymään, tuntuu kun tätä katsoo et näkyykö täss kuvassa nyt edes mitään.

Eli tein predictor early testillä ja menkat pitäisi alkaa 3-6pvä sisällä, mikäli on alkaakseen..
 

Liitteet

  • F1149725-E14E-4B3D-A8DA-96C22B4765A6.jpeg
    F1149725-E14E-4B3D-A8DA-96C22B4765A6.jpeg
    19.9 KB · Katsottu: 577
Minä ja naapuri nähtiin tässä viiva, tosi tosi tosi haalea sellainen.
Mies puolestaan sanoi että kuvitellaan.

Mitä te ootte mieltä? Kuvaan oli ihan älyttömän hankala saada näkymään, tuntuu kun tätä katsoo et näkyykö täss kuvassa nyt edes mitään.

Eli tein predictor early testillä ja menkat pitäisi alkaa 3-6pvä sisällä, mikäli on alkaakseen..


Kyl mun silmät tuossa jotain näkee..
 
Minä ja naapuri nähtiin tässä viiva, tosi tosi tosi haalea sellainen.
Mies puolestaan sanoi että kuvitellaan.

Mitä te ootte mieltä? Kuvaan oli ihan älyttömän hankala saada näkymään, tuntuu kun tätä katsoo et näkyykö täss kuvassa nyt edes mitään.

Eli tein predictor early testillä ja menkat pitäisi alkaa 3-6pvä sisällä, mikäli on alkaakseen..

Näkyy! Huomenna vois näkyä selvemmin jos raskaana :) tai ylihuomenna.
 
Minä ja naapuri nähtiin tässä viiva, tosi tosi tosi haalea sellainen.
Mies puolestaan sanoi että kuvitellaan.

Mitä te ootte mieltä? Kuvaan oli ihan älyttömän hankala saada näkymään, tuntuu kun tätä katsoo et näkyykö täss kuvassa nyt edes mitään.

Eli tein predictor early testillä ja menkat pitäisi alkaa 3-6pvä sisällä, mikäli on alkaakseen..
Jos tuollainen oli testiajalla, niin veikkaukseni olisi enemmän positiivisen kuin negatiivisen puolella (ei tietenkään varma voi olla). Itselläni oli negatiivinen aivan täysin puhdas, mutta kuivuttuaan kävi näyttämään haaleaa viivaa.
 
Testiajan puitteissa tuli tuo viiva, ja kuivuttuaan ei haalistunut, mutta ei myöskään tummentunut.
Vitsit tää odottelu on raastavaa, pitäisikö tehdä jo huomenna uusi, vai odotellakko se pari päivää? Tuntuu ikuisuudelta..
 
Itselläni on haaleanhaalea testi tummunut selkeämmäksi jo seuraavana päivänä, mutta tosi paljon vaihtelua on eri ihmisillä ja eri raskauksillakin, miten nopeaan tummuu. Jos testaat huomenna, tee se mahdollisimman väkevästä pissasta.
 
Minä ja naapuri nähtiin tässä viiva, tosi tosi tosi haalea sellainen.
Mies puolestaan sanoi että kuvitellaan.

Mitä te ootte mieltä? Kuvaan oli ihan älyttömän hankala saada näkymään, tuntuu kun tätä katsoo et näkyykö täss kuvassa nyt edes mitään.

Eli tein predictor early testillä ja menkat pitäisi alkaa 3-6pvä sisällä, mikäli on alkaakseen..

Minunkin silmään jotain kyllä näkyy! :)
 
Testiajan puitteissa tuli tuo viiva, ja kuivuttuaan ei haalistunut, mutta ei myöskään tummentunut.
Vitsit tää odottelu on raastavaa, pitäisikö tehdä jo huomenna uusi, vai odotellakko se pari päivää? Tuntuu ikuisuudelta..

Kyllä se jotain haamua sieltä pilkistää. Kannattaa odotella, vaikka onhan se toki piinaavaa :D
 
Mitä mieltä ootte? Nyt kp 25/28-30. Viikonloppuna tein selkeän negan herkällä testillä ja nyt sitten päätin aamulla huvikseni kokeilla, kun ovistestitilauksen mukana tuli muutama raskaustestikin. Useampi kuukausi yritystä jo takana ja ei oo kyllä aiemmin vastaavaa näkynyt testeissä. Meinaa kuitenkin epäilyttää :bored:
 

Liitteet

  • 28318296-362F-4891-8AAA-424B325DEAC2.jpeg
    28318296-362F-4891-8AAA-424B325DEAC2.jpeg
    29 KB · Katsottu: 365
Takaisin
Top