Plussa vai ei?

Onko muilla reagoinut ovulaatio raskaustestiin? Mulla o sellanen tilanne et ovistestien mukaan ois dpo12 MUTTA lämmöt ei noussu. Nyt sit taas ovistesti plussa, että ehkä nyt vasta on ovis. Tänään kp37. No testasin 10miu testil (samoja joilla Nozza90 testasi aiemmin) ja vaaleanpunainen haamu. Seuraavasta pissasta pc ja siinäkin joku varjo. Kuviin yritin vangita. Eli eikö nii ettei voi olla raskaus ainakaan koska lämmöt ei noussu? Ovisyritys taas vaan?
 

Liitteet

  • Screenshot_20190206-112305_Gallery.jpg
    Screenshot_20190206-112305_Gallery.jpg
    7 KB · Katsottu: 379
  • 20190206_112512.jpg
    20190206_112512.jpg
    19.2 KB · Katsottu: 410
Onko muilla reagoinut ovulaatio raskaustestiin? Mulla o sellanen tilanne et ovistestien mukaan ois dpo12 MUTTA lämmöt ei noussu. Nyt sit taas ovistesti plussa, että ehkä nyt vasta on ovis. Tänään kp37. No testasin 10miu testil (samoja joilla Nozza90 testasi aiemmin) ja vaaleanpunainen haamu. Seuraavasta pissasta pc ja siinäkin joku varjo. Kuviin yritin vangita. Eli eikö nii ettei voi olla raskaus ainakaan koska lämmöt ei noussu? Ovisyritys taas vaan?

Sanoisin et raskaus :D
 
Mulla tuli nuorempana aina kuvailemasi limatulppa ennen ovista ja sen jälkeen alkoi limat lisääntyä. Nykyisin ei oikein ole enää havaittavia limoja, mutta kipuja on senkin edestä muutaman päivän ja munasolun irtoaminen aiheuttaa todella kovan kipu kohtauksen joka kestää n tunnin.

Mulla se limatulppa tuli ja sitte sillon oli kova kipu ihan koko oikea puoli että kaksinkerroin kivusta. Sitten se kipu hellitti ja limat pikkuhiljaa lisääntyy, lekurille varailla aikaa ihan just koska laskin et se nyt sit olis ihan parin päivän sisään se ovis ja toivotaan et on limis kohdillaan ja kaikki kohdillaan. Rakastelu on iso osa meidän suhdetta et siitä ei ainakaan jää kiinni :D :D
 
Onko muilla reagoinut ovulaatio raskaustestiin? Mulla o sellanen tilanne et ovistestien mukaan ois dpo12 MUTTA lämmöt ei noussu. Nyt sit taas ovistesti plussa, että ehkä nyt vasta on ovis. Tänään kp37. No testasin 10miu testil (samoja joilla Nozza90 testasi aiemmin) ja vaaleanpunainen haamu. Seuraavasta pissasta pc ja siinäkin joku varjo. Kuviin yritin vangita. Eli eikö nii ettei voi olla raskaus ainakaan koska lämmöt ei noussu? Ovisyritys taas vaan?

Mulla reagoi raskaustesti ovikseen. Useamman kerran testannut ja aina näyttää haamua tuolloin. :)
 
Eilen ip ja tänään aamulla selkeä haamu, muttakun menkat oli. eli oonko raskaana?
 

Liitteet

  • received_349087409023453.jpeg
    received_349087409023453.jpeg
    26 KB · Katsottu: 381
DeeDee, periaatteessa sun lämpö pitäis olla koholla oviksen jälkeisissä lukemissa pitkään, jos/kun raskaus kyseessä, kohonneen progesteronin myötä. Jos lämmöt ei oikeasti ole kohonnut, niin veikkaisin ovulaatiota tässä tapauksessa kuitenkin :)
Plussapuhallus!
 
Tänään testattu nega, dpo 10, jotenkin ei edes kyllä tunnu et olis raskautunut ja ei ole oireitakaan, mutta testaus jatkuu :)
 
Täällä alkaa ovis molemmin puolin kipuaa ja tuntuu että oikea räjähtää kohta Päänsärky kivut ja limat viittaa et nyt saa ainakin oviksen aikaan... Lopputulosta jännitetään
 
Haave jos nyt tuommosia hailuroita tulee ja menkat oli jo niin vahvempi pitäis olla. Onko kysees mikä testi? Rfsu antaa tuommosia kaikille.
 
Takaisin
Top