Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
vauvahaaveilija, selvät plussat - tässä vaiheessa näyttää tosi hyvältä. 10 dpo ei tuon tummempia yleensä tulekaan, joten siinä mielessä et pääse kyllä kemiallista tällä diagnosoimaan.
Onnellista odotusta ja onnea myös muille plussanneille!
Kp 28/28, ei näy mitään mielestäni. Mutta on semmone olo ku ois raskaana. Ja menkat on niin säännölliset, et ois jo pitäny niitten alkaa. No mut huomis aamuna uus testi :D
Mulla tuli tuollainen en ollut raskaana mutta välitin rfsulle joten toivottavasti vahvistuu ja aamulla plusKp 28/28, ei näy mitään mielestäni. Mutta on semmone olo ku ois raskaana. Ja menkat on niin säännölliset, et ois jo pitäny niitten alkaa. No mut huomis aamuna uus testi :D
On kyllä vahvistunutkin edellisestä testistä:)Kyl siel jotain ehkä taitaa pilkottaa :) kp 29/28
Kyl siel jotain ehkä taitaa pilkottaa :) kp 29/28
Munkin mielestä suklaapehmiksellä viivat molemmissa testeissä. Ja vauvahaaveilijana en huolestuisi, mulla ei ole näyttänyt dpo 10 digitesti vielä mitään. Niihin aikoihin tullut kaikkein herkimpiin viivatesteihin haamujen haamu ja digit kääntyneet positiivisiksi vasta 2-3 vrk myöhemmin. Eli mun mielestä jos digi on positiivinen jo dpo 10 kohdalla, niin hCG:tä on taatusti enemmän kuin tarpeeksi.
Muoks: Niin joo. Taisinkin kommentoida usemman päivän vanhoja viestejä. No toivottavasti on vahvistuneet.
Jotain minäkin näen, itse tein saman testin enkä ole tuloksesta yhtään varma. En tiedä onko viivanpaikka haamu vai mikä... Toivottavasti vahvistuu molemmilla...Heippa kaikki, tulin tänne kirjottelemaan, koska tuska valtaa mut
Vuoden yritetty ja terolut+letrozolit käytössä ja viimekuussa tuli eka ovis. Eli nyt menkat myöhässä 3 pvä ja eilen tuli clearbluen early detective testillä jotakin.. Itse nään viivan ja mies näkee mut valehteleeko mun silmät View attachment 81371