Plussa vai ei?

Tuisma onhan tuo selvä plussa! ❤️

Mie tänään tein testin uudelleen ja selkeä nega.. harmittaa koska pari pvä sitten tekemässäni näkyi kylllä se haalean haalea viiva... Liekkö ollut sitten viivan paikka. Odottelen nyt kuukautisia. Kierto vaihtelee 23-30pvä, nyt menossa kp26..
 
2ABF6DEB-DA3C-4714-9BF7-C419A12E36AE.jpeg

Tuisma, mäkin näen plussan.

Mulla tuli tänään kahteen tikkuun haamu ja digiin raskaana 1-2. Dpo 10 vasta ja nyt mietin voinko luottaa tohon.. pelkään että on kemiallinen tai jotain. Muutenkin vasta yk2, tuntuu hullulta, että nyt jo olis tärpänny :wideyed:
 
vauvahaaveilija, selvät plussat - tässä vaiheessa näyttää tosi hyvältä. 10 dpo ei tuon tummempia yleensä tulekaan, joten siinä mielessä et pääse kyllä kemiallista tällä diagnosoimaan.
Onnellista odotusta ja onnea myös muille plussanneille!
 
vauvahaaveilija, selvät plussat - tässä vaiheessa näyttää tosi hyvältä. 10 dpo ei tuon tummempia yleensä tulekaan, joten siinä mielessä et pääse kyllä kemiallista tällä diagnosoimaan.
Onnellista odotusta ja onnea myös muille plussanneille!

Kiitos, testasin tänään myös noilla ei niin herkillä testeillä ja niihinkin tuli haaleat, mutta selvät värilliset viivat. Koitan nyt vaan malttaa ja rentoutua ja luottaa, että pysyy mukana. Näin jälkikäteen vähän kaduttaa, että testasin näin ajoissa. Olisinkin malttanut vasta maanantaille tai tiistaille niin en varmaan stressaisi edes näin paljoa :eek:
 
Kp 28/28, ei näy mitään mielestäni. Mutta on semmone olo ku ois raskaana. Ja menkat on niin säännölliset, et ois jo pitäny niitten alkaa. No mut huomis aamuna uus testi :D
 

Liitteet

  • 05B40A2D-9E92-4296-811C-BE1EB34CAE6D.jpeg
    05B40A2D-9E92-4296-811C-BE1EB34CAE6D.jpeg
    30.4 KB · Katsottu: 360
Kp 28/28, ei näy mitään mielestäni. Mutta on semmone olo ku ois raskaana. Ja menkat on niin säännölliset, et ois jo pitäny niitten alkaa. No mut huomis aamuna uus testi :D

Miks mun mielestä tossa pilkottaa jotain.? o_O tosin toi väri on vähän levinnyt epäselvästi.
 
Kp 28/28, ei näy mitään mielestäni. Mutta on semmone olo ku ois raskaana. Ja menkat on niin säännölliset, et ois jo pitäny niitten alkaa. No mut huomis aamuna uus testi :D
Mulla tuli tuollainen en ollut raskaana mutta välitin rfsulle joten toivottavasti vahvistuu ja aamulla plus
 
Nii toi väri on levinny jotenki huonosti. Tein kyllä ohjeen mukaan. :D katotaan mitä huomine tuo tullessaan ja tarvittaessa käyn ostaa jonku toisen testin..
 
Kyl siel jotain ehkä taitaa pilkottaa :) kp 29/28
 

Liitteet

  • 3620F6DD-16D2-40B2-B829-049F415BB290.jpeg
    3620F6DD-16D2-40B2-B829-049F415BB290.jpeg
    11.5 KB · Katsottu: 385
Munkin mielestä suklaapehmiksellä viivat molemmissa testeissä. Ja vauvahaaveilijana en huolestuisi, mulla ei ole näyttänyt dpo 10 digitesti vielä mitään. Niihin aikoihin tullut kaikkein herkimpiin viivatesteihin haamujen haamu ja digit kääntyneet positiivisiksi vasta 2-3 vrk myöhemmin. Eli mun mielestä jos digi on positiivinen jo dpo 10 kohdalla, niin hCG:tä on taatusti enemmän kuin tarpeeksi. :happy:

Muoks: Niin joo. Taisinkin kommentoida usemman päivän vanhoja viestejä. :grin No toivottavasti on vahvistuneet.
 
Munkin mielestä suklaapehmiksellä viivat molemmissa testeissä. Ja vauvahaaveilijana en huolestuisi, mulla ei ole näyttänyt dpo 10 digitesti vielä mitään. Niihin aikoihin tullut kaikkein herkimpiin viivatesteihin haamujen haamu ja digit kääntyneet positiivisiksi vasta 2-3 vrk myöhemmin. Eli mun mielestä jos digi on positiivinen jo dpo 10 kohdalla, niin hCG:tä on taatusti enemmän kuin tarpeeksi. :happy:

Muoks: Niin joo. Taisinkin kommentoida usemman päivän vanhoja viestejä. :grin No toivottavasti on vahvistuneet.

Juu, testailin maanantainakin, silloin oli dpo14 ja ne 25 herkkyiset testit näytti jo vahvaa plussaa (dpo10 ei noihin 25 herkkyisiin vielä tullut mitään) ja digiin tuli 2-3 vk eli luottavaisin mielin tässä jo mennään. :happy:
 
Nega tuli, mutta mua toki häiritsee toi tumma "viiva" tossa testiosiossa. Ei siis ole oikealla paikalla pahviosiossa, koska toi on muovista ja tosta reunasta alkaa se pahvinen tikun osio.. osaankohan selittää :D
IMG_20190821_092133.jpg
 
Heippa kaikki, tulin tänne kirjottelemaan, koska tuska valtaa mut

Vuoden yritetty ja terolut+letrozolit käytössä ja viimekuussa tuli eka ovis. Eli nyt menkat myöhässä 3 pvä ja eilen tuli clearbluen early detective testillä jotakin.. Itse nään viivan ja mies näkee mut valehteleeko mun silmät
IMG-20190820-WA0095.jpeg
 
Heippa kaikki, tulin tänne kirjottelemaan, koska tuska valtaa mut

Vuoden yritetty ja terolut+letrozolit käytössä ja viimekuussa tuli eka ovis. Eli nyt menkat myöhässä 3 pvä ja eilen tuli clearbluen early detective testillä jotakin.. Itse nään viivan ja mies näkee mut valehteleeko mun silmät View attachment 81371
Jotain minäkin näen, itse tein saman testin enkä ole tuloksesta yhtään varma. En tiedä onko viivanpaikka haamu vai mikä... Toivottavasti vahvistuu molemmilla...
 
Tollanen tuli eikä kuvassa yhtä vahva mutta aion testata uudestaan josko se tummuu tai häviää kokonaan
Edit. Kuvaa ei muokattu otettu salamalla.
 

Liitteet

  • IMG_20190819_173748.jpg
    IMG_20190819_173748.jpg
    19.8 KB · Katsottu: 315
Muokattu viimeksi:
Takaisin
Top