flikka
Näppärä viestien naputtelija
Teitkö tänään uutta? Tai eilen päiväpissasta?
Tein digitaalisen illalla, ei tarvinnut arpo onko viiva vai ei Plussa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Teitkö tänään uutta? Tai eilen päiväpissasta?
Onnea!Tein digitaalisen illalla, ei tarvinnut arpo onko viiva vai ei Plussa.
Moikka tein tänää testin . Onks tää teidä mielestä plussa muokkasin värei hiuka ku saanu kunno kuvaa
Moikka tein tänää testin . Onks tää teidä mielestä plussa muokkasin värei hiuka ku saanu kunno kuvaa
Noilla testeillä mä sain viivan vasta 30min testin teon jlk, eli roskishaamun, jonka tulkitsin negaksi.ja sekin viiva niin haalea, että oksat pois.. vaan molemmissa tämä tarkoitti raskautta minulla. (Seur pv. Toinen merkki antoi haamua).
Näistä kuvista alempi viivanen tuli testiajalla, tosi haaleana.
Tämä on selvä + OnneaNo huhhuh. Kolmas testi, PC:n, 5h pidätelty ja oli pakko kokeilla tälle iltaa/yötä vielä. Dpo 15
Pelottaa perhana
Elämäni ensimmäiset testaukset, mutta salaa ehkä odotan iloisena jos tuliskin. Tosin ei passaa jos onkin joku hiipivä keskenmeno tai jotain... Hermoheikko!
No huhhuh. Kolmas testi, PC:n, 5h pidätelty ja oli pakko kokeilla tälle iltaa/yötä vielä. Dpo 15
Pelottaa perhana
Elämäni ensimmäiset testaukset, mutta salaa ehkä odotan iloisena jos tuliskin. Tosin ei passaa jos onkin joku hiipivä keskenmeno tai jotain... Hermoheikko!
Tsemppiä kuumeillessa muutenki matelee aika mut sit megapitkät kierrot, huoh mulla myös usein oli 60pv kiertoja ja kyllä rassas!Onnea plussanneille!
Kp71 ja parin viikon päästä sain lääkärille ajan. Turhauttaa ja itkettää tällä hetkellä oma kroppa ja sen toimimattomuus.
Plussa vai ei?
Oliko tää eri kuva kun tuolla toises ryhmäs? Tässä mä näänkin jotain punertavan hailakkaa viivaa!Plussa vai ei?
Plussa vai ei?
Kyl miust tos väriä näkyy! Vähän muokattuna siun kuva:Plussa vai ei?
Kyllä siellä joku haamulainen kurkkii!Plussa vai ei?