Plussa vai ei?

Moikka tein tänää testin . Onks tää teidä mielestä plussa muokkasin värei hiuka ku saanu kunno kuvaa
 

Liitteet

  • 20190718_090928.jpg
    20190718_090928.jpg
    14.2 KB · Katsottu: 436
Moikka tein tänää testin . Onks tää teidä mielestä plussa muokkasin värei hiuka ku saanu kunno kuvaa

Näihin testeihin valitettavasti piirtyy lähes aina tuollainen hento viiva. :/ Suosittelen kokeilemaan toista merkkiä.
 
Moikka tein tänää testin . Onks tää teidä mielestä plussa muokkasin värei hiuka ku saanu kunno kuvaa


Noilla testeillä mä sain viivan vasta 30min testin teon jlk, eli roskishaamun, jonka tulkitsin negaksi.ja sekin viiva niin haalea, että oksat pois.. vaan molemmissa tämä tarkoitti raskautta minulla. (Seur pv. Toinen merkki antoi haamua).

Näistä kuvista alempi viivanen tuli testiajalla, tosi haaleana.
 

Liitteet

  • Screenshot_20190719-103834.png
    Screenshot_20190719-103834.png
    52.1 KB · Katsottu: 345
  • Screenshot_20190719-103915.png
    Screenshot_20190719-103915.png
    55.7 KB · Katsottu: 347
Noilla testeillä mä sain viivan vasta 30min testin teon jlk, eli roskishaamun, jonka tulkitsin negaksi.ja sekin viiva niin haalea, että oksat pois.. vaan molemmissa tämä tarkoitti raskautta minulla. (Seur pv. Toinen merkki antoi haamua).

Näistä kuvista alempi viivanen tuli testiajalla, tosi haaleana.



Mulla tuli testiajalla toi haamu nyt on 28/27 eikä menkkoja kuulu tein toisen testin mikä on 25 hgc näkyy nii haalee et hyvä et näkyy mtn
 
No huhhuh. Kolmas testi, PC:n, 5h pidätelty ja oli pakko kokeilla tälle iltaa/yötä vielä. Dpo 15
Pelottaa perhana :hungover:

Elämäni ensimmäiset testaukset, mutta salaa ehkä odotan iloisena jos tuliskin. Tosin ei passaa jos onkin joku hiipivä keskenmeno tai jotain... Hermoheikko! :excited001
 

Liitteet

  • Screenshot_20190720-024603_Gallery.jpg
    Screenshot_20190720-024603_Gallery.jpg
    4.7 KB · Katsottu: 450
No huhhuh. Kolmas testi, PC:n, 5h pidätelty ja oli pakko kokeilla tälle iltaa/yötä vielä. Dpo 15
Pelottaa perhana :hungover:

Elämäni ensimmäiset testaukset, mutta salaa ehkä odotan iloisena jos tuliskin. Tosin ei passaa jos onkin joku hiipivä keskenmeno tai jotain... Hermoheikko! :excited001
Tämä on selvä +:happy: Onnea :Heartred
 
No huhhuh. Kolmas testi, PC:n, 5h pidätelty ja oli pakko kokeilla tälle iltaa/yötä vielä. Dpo 15
Pelottaa perhana :hungover:

Elämäni ensimmäiset testaukset, mutta salaa ehkä odotan iloisena jos tuliskin. Tosin ei passaa jos onkin joku hiipivä keskenmeno tai jotain... Hermoheikko! :excited001

On positiivinen :joyful: onnittelut:angelic:
 
Onnea plussanneille! :Heartred

Kp71 ja parin viikon päästä sain lääkärille ajan. Turhauttaa ja itkettää tällä hetkellä oma kroppa ja sen toimimattomuus.
 
Onnea plussanneille! :Heartred

Kp71 ja parin viikon päästä sain lääkärille ajan. Turhauttaa ja itkettää tällä hetkellä oma kroppa ja sen toimimattomuus.
Tsemppiä :Heartred kuumeillessa muutenki matelee aika mut sit megapitkät kierrot, huoh :sad001 mulla myös usein oli 60pv kiertoja ja kyllä rassas!
 
Takaisin
Top