Plussa vai ei?
Mun mielestä selvästi jotain haamuplussaa näkyy!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Plussa vai ei?
Plussa vai ei?
Tässä ainakin näkyy jo kuvassa. Livenä on kyllä ihan selvä ja mieskin näki sen :DKyl miust tos väriä näkyy! Vähän muokattuna siun kuva:
View attachment 80480
Okei, tein nyt myös rsfu:n joka oli ihan nega. No, kaapissa on myös digi, toinen ultra ja pc :D katotaan huomenna aamupissasta sitten tilanne :D
Ei se ihan nyt mahotonta oo jos on tosi aikanen ovisJos nyt on kp15 ni tuskin raskaana
Minuakin kiinnostaa!
Oliks täällä sellaisia, joilla ovulaatio olis näkynyt häiveenä raskaustestissä? Tuli vaan mieleen :)
Joo ainakin pcn r-testi on itsellä näyttänyt haamua samaan aikaan o+ kanssa.Minuakin kiinnostaa!
Oliks täällä sellaisia, joilla ovulaatio olis näkynyt häiveenä raskaustestissä? Tuli vaan mieleen :)
On näkynyt esim cb early testis ja myös esim rfsu tylysti reagoi ovulaatioon. Mutta oonki pcolainenMinuakin kiinnostaa!
Minuakin kiinnostaa!
On näkynyt esim cb early testis ja myös esim rfsu tylysti reagoi ovulaatioon. Mutta oonki pcolainen
En tiedä oikein mutta näin mulle on kerrottu... Tosin ennen ei tullut r-testiin mitään edes ovisaikaan ennen kuin kierto meni ihan epäsäännölliseksi ja kun söin clomifenia.. Nyt on kyl tullu kans oviksen aikana et tiedän kyl sit mikä on nega.. Viime kierrossa taas ei tullut mitään r-testiin mut oon kuullut että esim ovistesti monilla Pco laisilla on plus liki koko kierron. Itselläni ei enää mut ennen ei millään erottanut ovis plussaa.Miten mahdollinen pco liittyy tuohon testin reagoimiseen?
Kyllä, itsellä noissa km raskauksissa vahvempi viiva mut aina hailumpi ku kontrolli. Nyt toivoisin että pian tulisi se kunnon plussa.Kysyin siis ihan sillä, että joskus epäilin itselläni, mutta mulla ei ole koskaan diagnosoitu. Ja oon ihmetellyt kun hirmu vahvat viivat poikkeuksetta ovistesteissäkin.
Plussan kyllä tunnistan, asia erikseen.