Plussa vai ei?

Okei, tein nyt myös rsfu:n joka oli ihan nega. No, kaapissa on myös digi, toinen ultra ja pc :D katotaan huomenna aamupissasta sitten tilanne :D
 
Valitettavasti mullakin kokemusta tuosta ultrasta ja sen valehaamuista/plussasta. :sad001
Mutta on myös kokemus että näytti tosi varhain haamua, kun oli oikeasti tosi kyseessä, joten mistä näitä tietää. Suosittelen myös testaamaan toisella merkillä! :rolleyes:
 
Minuakin kiinnostaa!
Oliks täällä sellaisia, joilla ovulaatio olis näkynyt häiveenä raskaustestissä? Tuli vaan mieleen :)
Joo ainakin pcn r-testi on itsellä näyttänyt haamua samaan aikaan o+ kanssa.
 
Minuakin kiinnostaa!
Oliks täällä sellaisia, joilla ovulaatio olis näkynyt häiveenä raskaustestissä? Tuli vaan mieleen :)

Mulla, näkyy joka kerta! Mm tässäkin kierrossa testattua ja ihan selvä haamu on aina r.testissä kun ovistesti plussaa. :)
 
Miten mahdollinen pco liittyy tuohon testin reagoimiseen?
En tiedä oikein mutta näin mulle on kerrottu... Tosin ennen ei tullut r-testiin mitään edes ovisaikaan ennen kuin kierto meni ihan epäsäännölliseksi ja kun söin clomifenia.. Nyt on kyl tullu kans oviksen aikana et tiedän kyl sit mikä on nega.. Viime kierrossa taas ei tullut mitään r-testiin mut oon kuullut että esim ovistesti monilla Pco laisilla on plus liki koko kierron. Itselläni ei enää mut ennen ei millään erottanut ovis plussaa.
 
Mä oon ymmärtänyt, että joillakin PCO voi antaa väärää positiivista raskaustestiin. En tosin muista muita kuin "Upea lihava elämäni" päähenkilö oli "raskaana" ja ei sit ollutkaan. Kävi lääkärillä ja näin voi käydä.
 
Kysyin siis ihan sillä, että joskus epäilin itselläni, mutta mulla ei ole koskaan diagnosoitu. Ja oon ihmetellyt kun hirmu vahvat viivat poikkeuksetta ovistesteissäkin.
Plussan kyllä tunnistan, asia erikseen.
 
Kysyin siis ihan sillä, että joskus epäilin itselläni, mutta mulla ei ole koskaan diagnosoitu. Ja oon ihmetellyt kun hirmu vahvat viivat poikkeuksetta ovistesteissäkin.
Plussan kyllä tunnistan, asia erikseen.
Kyllä, itsellä noissa km raskauksissa vahvempi viiva mut aina hailumpi ku kontrolli. Nyt toivoisin että pian tulisi se kunnon plussa.

Mulla diagnoosi tehtiin vuosia sitten ja 17 vuotiaalle teinille annettiin lapsettomuusdiagnoosi tylysti. No, olen tullut raskaaksi niin varmasti vielä tulen pysyvästi myös
 
Takaisin
Top