Plussa vai ei?

Mä näin tässäkin viivan, kun oikein halusin :rolleyes:

Huomenna viimeinen testi aamuvirtsasta, sitten uskon ja sanon lääkärille, etten ole raskaana. Että kaikki aineet kroppaan vaan!
 

Liitteet

  • IMG_20190319_131236.jpg
    IMG_20190319_131236.jpg
    18.5 KB · Katsottu: 556
Oon tätä ketjua seuraillut jonkin aikaa mutta päätin itsekin nyt liittya mukaan. Kp 24/29 menossa ja on tää niin raastavaa:sad001 tällä hetkellä itellä tissit tosi kipeet, mutta on ollut toisaalta aina noin viikko ennen menkkoja. Mahassa myös välillä "pistellyt" ja selässä tuntunut välillä ns tuikkasuja. Mut en sit tiiä tekeekö mieli vaan tepposia ja kuvittelen näitä oireita..
 
Kyllä mä siinä jotain nään o_O
Mutta näyttääköhän noi apteekin testit miten herkästi pelkkää viivanpaikkaa?
En nyt kyllä tullut kovin viisaammaksi tutkimuksia ajatellen.

Kuva on tosi huono, en saanut parempaa ennen testiajan loppua :sorry:
 

Liitteet

  • IMG_20190320_064111.jpg
    IMG_20190320_064111.jpg
    20.8 KB · Katsottu: 492
Keksin purkaa osiin kahden päivän testit. Ei kyllä enää näy mitään. Taisi saada vaan kotelon varjo kuvittelemaan kaikenlaista :sorry:
 

Liitteet

  • IMG_20190320_070224.jpg
    IMG_20190320_070224.jpg
    21.2 KB · Katsottu: 480
Keksin purkaa osiin kahden päivän testit. Ei kyllä enää näy mitään. Taisi saada vaan kotelon varjo kuvittelemaan kaikenlaista :sorry:

Flikka, mä oon apteekin testiä käyttäny ja mun mielestä niihin tulee nimenomaan se kotelon varjo aina tielle :shifty: joten teen samoin, että puran osiin... Mut tossa ekassa kuvassa ihan kun minäkin näkisin jotain.
Mä tilasin mammaksi.fi testejä ja pitäis alkaa pikkuhiljaa tulemaan, koska tein tilauksen viime ke(!!!). Lupaavat nopeaa toimitusta, mutta kyllä tuomalla hidasta minun makuun on.

Onko kellään kokemusta niistä herkistä testeistä(raskaus)?
 
Harmittaa jos taas nää testit reagoi vaan ovikseen :sad001 taas sama homma,lämmöt ei oo oikeen noussu mut oireet on. Pelkään että taas ovis vaan myöhässä kuten viime kierrossa. Ekan ovisplussan mukaan dpo9.
20190320_180621.jpg
20190320_180835.jpg
 
Hymynaama tuli kp18 ja jatkoin testailua tuli hymynaama myös kp 22. Nyt on kp 28 ja tuli vilkkuva hymynaama ja en tiiä Miks testasin nyt. pc ja apteq Haamu muissa ei mitää paitsi tuplasti vahvempi testiviiva one step ovistesti liuskassa. Lämmöt yhä alhaal
 
Okei hyvä että oot menossa. Sun ois pitänyt mennä jo aikoja sitten jos kierto on tuollainen ollut pitkään.. onko sulla kovia menkka kipuja?
 
Huokaus.. ehkä se vaan pitää uskoa ettei plussaa tule. Tein testin 3h pidätyksen jälkeen ja en saanu muuta kun kirkkaan valkoisen viivanpaikan. Sillä uskon että olis se testi sen jo näyttäny.. Huomenna, viimestään sunnuntaina alkaa ja tulenee vissiin kaikkeuden suurimmat menkat, koska mahan turvotus on tod. suurta, rinnat oli yön aikana turvonnu niin että piti ihan aamulla kauhistella, nälkä on järjetön ja pissalla saa parin tunnin välein käydä. Valkkarit ja väsymys siihen päälle, et sellaset pms-oireet päällä jotta terve. Kyllä tekis mieli taas lyödä hanskat tiskiin koko homman kanssa, mutta niinpä sitä aina vaan sitten kummasti se yrityshalu palaa kerta kerran jälkeen..
 
Huokaus.. ehkä se vaan pitää uskoa ettei plussaa tule. Tein testin 3h pidätyksen jälkeen ja en saanu muuta kun kirkkaan valkoisen viivanpaikan. Sillä uskon että olis se testi sen jo näyttäny.. Huomenna, viimestään sunnuntaina alkaa ja tulenee vissiin kaikkeuden suurimmat menkat, koska mahan turvotus on tod. suurta, rinnat oli yön aikana turvonnu niin että piti ihan aamulla kauhistella, nälkä on järjetön ja pissalla saa parin tunnin välein käydä. Valkkarit ja väsymys siihen päälle, et sellaset pms-oireet päällä jotta terve. Kyllä tekis mieli taas lyödä hanskat tiskiin koko homman kanssa, mutta niinpä sitä aina vaan sitten kummasti se yrityshalu palaa kerta kerran jälkeen..

Voi, tiiän niin tunteen. Ite tein kans aamulla testin ja ihan selvä negahan sieltä tuli. Sunnuntaina pitäs menkkojen alkaa ja juu voihan se vielä plussaksi muuttua mut epäilen.. Ite kans joutunu ramppaa vessassa kokoajan, nälkä piinaa ja tissit kans tosi kipeet ja turvonnu. Kyllä on nii surku olo taas vaihteeks. Tsemppiä sinne:Heartred
 
Tein uuden testin eilen, miten tulkitsette, plussa vai nega? Toinen viiva ilmestyi max- tarran päätyyn ja selkeästi punainen viiva.
 

Liitteet

  • 1D84A1B1-7861-4672-97D1-52BFCE89E75D.jpeg
    1D84A1B1-7861-4672-97D1-52BFCE89E75D.jpeg
    14.4 KB · Katsottu: 488
  • AA39D8EB-1356-4326-B898-761A5808DB67.jpeg
    AA39D8EB-1356-4326-B898-761A5808DB67.jpeg
    14.4 KB · Katsottu: 493
Takaisin
Top