Painonpudotusryhmä

Miten täällä menee?
Minä en kyllä ymmärrä yhtään tota mun paino asiaa... jumissa on ja pysyy!
Voiko tää univaje tehdä tän että paino ei vaan tipu vaikka liikkuu ja syö fiksusti?
Paino tänään 79.5 :smiley-angry017
 
Ollaan vielä maalla, en tiedä, mikä on painon tilanne. Liikuntaa tulee hyvin, askeltavoitteet tulee aina täyteen ja jo tänään on kasassa enemmän kuin koko viikon tehominuutit.
 
Musta tuntuu että olen lomalla ihan kaikesta - yritin muistaa käydä aamulla vaa'alla, mutta unohdin taas. Sama juttu joka päivä. Ruokavalio ei ole sentään ihan hunningolla, mutta hiilareita on mennyt liikaa. Muakin vaivaa univaje, mikä aiheuttaa sen, etten todellakaan jaksa harrastaa mitään ylimääräistä liikuntaa. Käveltyä vain tulee päivittäin paljon. Kohta koittaa paluu arkeen, kun mies palaa töihin ja lapsi aloittaa päiväkodin. Sitten palaan taas ruotuun minäkin. :happy:
 
Miten täällä menee?
Minä en kyllä ymmärrä yhtään tota mun paino asiaa... jumissa on ja pysyy!
Voiko tää univaje tehdä tän että paino ei vaan tipu vaikka liikkuu ja syö fiksusti?
Paino tänään 79.5 :smiley-angry017
Ferritiini alhainen?
Suoliston mikrobit kunnossa (käytätkö maitohappobakteereita)?
Juotko tarpeeksi vettä?
Onko stressiä?

Voi...niin moni homma vaikuttaa painoon, että on vaikea keksiä mistä narusta pitäis vielä vetää. :sad001 tuttu tunne. Tsemppiä!! :Heartred
 
Rauta arvot katottu viimeks puolvuotta sitten synnytyksen jälkeen, oletan olevan Ok...
Hapanmaito tuotteita syön lähes päivittäin. Ja eipä tuolla vessan suunnalla mitään ongelmaa oo!
Juon kyllä kans ihan hyvin, semmoset 1,5L päivässä. Kaipa sitä vois kyllä enemmänkin tehdä... jotenkin toi juominen vaan unohtuu! Mulla siis on kannu pöydällä ja siitä juon aina ohi mennen:wink
Stressiä, hiukan! Enemmän univajeesta johtuvaa.... sit toi mun mummo:sad001
Sit tää kierre, väsyttää/masentaa-> nälättää-> mättää-> paino junnaa...
näemmä noi pirun helteetkin palaamassa joten ei lenkillekin taivu! Aivan liian kuuma...Toi lihaskunnon työstä on kans jäänyt täysin kun väsyttää:sad001tää on ihan kamala kierre...
ulkoilu on matalamman kynnyksen liikuntaa:cool: vaikkakin toi kahvakuula on olohuoneen nurkassa ihan hollilla mut se aloittaminen, vaikeaa:hilarious:
Musta tuntuu että sen jälkeen kun täytin 30v noi yö heräilyt ja univaje on paljon raskaampaa kestää, ja toi painon pudotuskin on vaikeampaa...
kuvittelenko kaiken? Sori avautuminen, turhauttaa niin! Tekis mieli vaan mättää kaikkea sontaa naamariin kun ei se paino tipu kuitenkaan :BangHead:smiley-angry017
 
Rauta-arvot palautuu toooosi hitaasti. Voi mennä kuukausitolkulla aikaa, vaikka söisi rautalisää - varsinkin jos imettää.
 
Heissan taas! Mitäs tänne? Tänään oli taas se pelätty puntari päivä... kävikö kukaan? Mikä oli ”tuomio”?
Mä käyn vasta huomenna, aamu oli aika toiminnan täyteinen ja unohdin:facepalm:
Huomista odottaen...:nailbiting:
 
Tuon kadonneen kilon voimalla kävelin tänään nukuttamassa taaperoa vaunuihin. Ei nukkunut, mutta en turhautunut, sillä eihän kävely hukkaan mennyt. Vaikka uni ei tullut, sain liikuntaa.
 
Nyt kun on poika päkistetty pihalle, pääsen aloittelemaan painonpudotusta.

Raskauden aikana kiloja kertyi 22 ja synnyttämään mennessäni painoin 130kg (pituutta 174cm) :nailbiting: Laitokselta lähtiessäni painoin 121kg ja nyt reilun viikon kuluttua synnytyksestä 118,9kg.

Vaunulenkit (tunti rauhallista kävelyä päivässä) aloitin heti kotiin päästyämme ja voimavanteilun heti kun vatsanahka lakkaa olemasta arka.
Tarkoitus olisi päästä (edes) 90-80 kilon paikkeille ensi kesään mennessä.
 
77EB7DB6-7211-4740-A9FF-8097C80BA3AA.png
Aamulenkki takana... lapsoset viikonlopun mummolassa! Omaa aikaa:dance011
 
Kuukautiset alkamassa 3 päivän päästä ja painoa tullut 1,5kg lisää... hemmetti kun syö motivaatiota!!!! Liikkunut kuitenkin tosi paljon ja silleen että tuntuu + syönyt 1 päivää lukuun ottamatta todella fiksusti!
+1,5 kg 80.2 :smiley-angry019:smiley-angry016:smiley-angry017
 
Minä toivon, että töihin paluu muuttaa sen verran rutiineja, että paino tippuisi edes hitaasti. Ainahan toivoa saa.
 
minäkin odotan arkeen paluuta! Se tietää jatkuvaa liikettä ma-pe 8-14... eikä ole aikaa edes miettiä mitään herkkuja tai extra välipaloja! Hyvä jos edes lounasta kerkiää syyä! Vien siis lapsia eskariin/kerhoon kävellen tupla rattaita tönien, säässä kuin säässä... ja siihen jos vielä pienen lenkin tekee päälle tai lihaskuntoo(jos vaan saa itseään niskasta kiinni)
Tiistaina alkaa arki, jes!
 
Takaisin
Top