Painonpudotusryhmä

Keskustelun 'Mitä mielessä? Aihe on vapaa' aloitti Towanda, 11 touko 2019.

Vaihda nimimerkki! | Näin pääset alkuun/apua! | Top 100
  1. Äippä x6 Addikti Toukomammat 2017

Mun miehellä on ihan kamala tapa, aina kun se on vapaalla sen on PAKKO ostaa sipsiä, karkkia yms ja pisteenä i:n päälle se tilaa illalla pizzaa/ muuta roskaa iltapalaksi. Se jättää osan näistä sen herkuttelu hetkistä kaappiin ja mulla kun on niin heikko itse kuri niin tulee sit pussin pohjat rapisteltua vähin äänin omaan masuun:sad001
    Mutta se että on ”edesvastuussa” jollekin muulle näistä mässäilyistään niin se motivoi! Sama pätee muutenkin tässä painonpudotus asiassa:wink
    Vielä kun sais ton miehen samalla aalto pituudelle tässä terveellisen elämän elämisessä niin mahtavaa! Sille tullut parin vuoden aikana 20kg:eek:
  2. Uusperhesatu Ylläpitäjä Staff Member Administrator

Siis joo, se on pahinta jos tietää, että kaapissa on jotain herkkuja. Paljon helpompi on olla ostamatta niitä itse kaupasta kuin vastustaa kiusausta, jos niitä on käden ulottuvilla.

Ja totta sekin, että kun on tavallaan ryhmäpaine pidättäytyä herkuista, on se helpompaa kuin jos vain itsekseen yrittää kieltäytyä. :)
    • Olen samaa mieltä Olen samaa mieltä x 1
  3. Yölento Addikti Marrasmammat 2016

:) minulla on synttärikakut jo pakastimessa odottamassa, joten sokerittomaan syyskuuhun en voi lähteä. Jäätelöä olen saanut vähennettyä. Ja karkkia en syö.
    • Tykkää Tykkää x 1
  4. Rosalina Ei muuta elämää Elomammat 2018 Kesäkuunmammat 2015

Mä skippaan. Mun periaate on, etten kiellä itseltäni mitään, vaan opettelen mieluummin itsehillintää ja kohtuutta. Aika hyvin oon onnistunutkin, joten sallin itselleni herkkuja hyvällä omallatunnolla silloin tällöin. :)
    • Tykkää Tykkää x 1
  5. Rosalina Ei muuta elämää Elomammat 2018 Kesäkuunmammat 2015

Ja nyt se hehkutus. Vihdoin paino laskee! 70,1kg!:)
    Kesä ei mennyt ihan kuin olin ajatellut, mutta nyt olis hyvä moodi päällä. Kun koulut alkoi -> omaa rauhaa on enemmän ja tuntuu jotenkin helpommalta kaikki.
    • Tykkää Tykkää x 1
    • Voittaja Voittaja x 1
  6. Sammie Tuttu foorumilla

Sama juttu :) Tosin vhh:lla hiilariherkkuja tulee syötyä tosi harvoin. Oma herkkuni ovat juustot!
    • Tykkää Tykkää x 1
  7. Äippä x6 Addikti Toukomammat 2017

Mä oon sokeri nisti! Tunnustan... joten täys lakko voisi siltä osin olla se juttu että saa sokeri koukun katkeamaan:wink huomenna vielä synttärikakku napaan mut sen jälkeen sit loppu... toivon:shy:
    Jos vaikka ens vuonna 33v synttäreiden kynnyksellä olisin tavoitteessa:oops:
    • Optimistinen Optimistinen x 1
  8. Äippä x6 Addikti Toukomammat 2017

Rosalina, mahtavaa! Arki on kyllä huomattavasti helpompaa aikaa painon hallinnalle :wink
  9. Uusperhesatu Ylläpitäjä Staff Member Administrator

Mäkin herkuttelen normaalisti hyvinkin kohtuudella enkä harrasta suuria kieltäymyksiä. Mutta silloin, kun joskus harvoin herkuttelu on vähän lähtenyt käsistä, "kurinpalautuksena" toimii hyvin vähän pidempi herkuton jakso. Olen huomannut, että omalla kohdallani tämä toimii. :)

Treenaan niin paljon, että voin tätä nykyä syödä aika lailla mitä vain lihomatta, mutta eihän se terveellistä ole syödä liikaa sokeria. Eikä toki optimaalista tavoitteellisen treenaamisenkaan kannalta. Siksi pyrin eroon sokerikoukusta, joka on päässyt syntymään tässä kesän aikana. :)
    • Tykkää Tykkää x 1
  10. Yölento Addikti Marrasmammat 2016

Maanantai, punnituspäivä. 500g lisäystä, en tykkää. Tosin se nyt ei ole pahin murhe. Lapsella korvatulehdus ja itsellä migreeni. Hyvää alkavaa viikkoa kaikille!
    • Sympatiaa Sympatiaa x 2
  11. Äippä x6 Addikti Toukomammat 2017

Paino samassa joten tiputusta 0g... ei sentään massausta:)
    Luulen että syön liian vähän kun olen tässä n kk ajan unohtanut merkkailla syömisiä...
    nyt hajos jalkakin joten lenkkeily on pannassa kunnes se taas kunnossa:shifty:
    • Sympatiaa Sympatiaa x 1
  12. Yölento Addikti Marrasmammat 2016

Eilen oli punnituspäivä, - 300g. Olen tyytyväinen. Miehellä on tehokas dietti menossa, toivotaan että sivuvaikutukset näkyvät minun painoni putoamisena
    • Tykkää Tykkää x 2
  13. Äippä x6 Addikti Toukomammat 2017

Menkkojen pitäis alkaa tällä viikolla ja maha taas sen näköinen että skippaan punnituksen :shy: tulee vaam pahamieli niistä turve lukemista :shifty:
    Yölinnulla on ollut hyvä tulos, hyvää työtä! :)
    • Sympatiaa Sympatiaa x 1
  14. Yölento Addikti Marrasmammat 2016

Tämän viikon tulos ei taas mieltä ylentänyt, mutta ainakin olen vähentänyt herkuttelua.

Miten muut pärjäävät?
  15. Äippä x6 Addikti Toukomammat 2017

Mummo kuoli viime viikolla joten ei mene kovin vahvasti :sad001
    • Sympatiaa Sympatiaa x 3
  16. Yölento Addikti Marrasmammat 2016

Osanottoni.
  17. Äippä x6 Addikti Toukomammat 2017

18. Nurinkehrääjä Tuttu foorumilla Heinäkuun äidit 2019

Paino on kääntynyt nousuun kohtuuttoman lohtumässäilyn takia :arghh: Mutta nyt otan itseäni taas niskasta kiinni ja ravistan!
    • Sympatiaa Sympatiaa x 3
  19. Yölento Addikti Marrasmammat 2016

Kävin tänäänkin vaa'alla, vaikka ei ole punnituspäivä, paino oli tippunut alle 67 kilon! Oli pakko käydä uudelleen, kun epäilin virhettä.
    • Tykkää Tykkää x 3
  20. Äippä x6 Addikti Toukomammat 2017

Hienoa yölento, hyvää työtä:)
    • Tykkää Tykkää x 1

Jaa tämä sivu