Painonpudotusryhmä

Mulla on kyllä ollut ruokavalio ihan retuperällä. Muutto on takana, mies tulee vasta keskiviikkona perässä ja olen laitellut yksin kotia taaperon hoidon ohessa. Siinä on jäänyt ruoanlaitto kokonaan väliin ja välillä olen syönyt salaattia, välillä pakastepizzaa. Leipää olen mättänyt vähän joka aterialla. Vatsa on kamalassa kunnossa ja on jo ihan ikävä dieettiä. Tänään pääsin rauhassa kauppaan ostamaan kaikkea terveellistä, josko se taas tästä! :)
Onnea uuteen kotiin! Eiköhän se ruokavalio taas kohene, kun saat keittiön kuntoon.
 
Jokunen sata grammaa tullut lisää. Ei tästä nyt tule yhtään mitään. Tilannetta ei helpota se, että lapsi herää yskimään joka aamu kuuden ja seitsemän välillä ja ollaan molemmat väsyneitä ja kiukkuisia. Terveellinen elämä ei ole ihan ensimmäisenä mielessä.
 
Lähtöpaino 92

1.viikko +-0

Aatamin aikanen vaaka mulla kans ni ei näy grammat laisinkaan. Vaikka ei muutosta vielä tapahtunutkaan niin oon ihan tyytyväinen kun oon saanu lisättyä veden juomista ja ruokailuilla oon muistanut fiksumpaa syömistä.

Lisäksi oon hiukan saanu nukuttua mikä on ollu aivan äärettömän tärkeetä koska olin jo kyl ihan loppu!!

Sit vielä korvasin ne yö sokerit Mynthon pastilleilla, piristää nekin! Luottavaisin mielin siis eteenpäin!!
 
Uskaltauduin vaa'alle; 2 viikon saldo on +1,5 kg. Järkyttävä turvotus koko kropassa kasvoja myöten ja kauhea väsymys. Itse asiassa niin kauhea, että unohdin näköjään juoda aamukahvit. :hilarious:
 
Mä olisin havahtunut siihen että alkaa kofeiini viekkarit:/ mä oon niin koukussa...
Kun mulla ollut se pahin univaje päällä niin olen mm vaihtanut pikkuselle vaippaa ja laittanut puhtaan vaipan sen likaisen päälle... että semmosta:D et jotenkin samaistun tohon towandan unohdukseen :wink
 
314A3134-F216-42CA-BFD1-57937AF495B8.jpeg Hihii nyt se tuli:D
 
Lähtöpaino 92

1.viikko +-0
2. Viikko -1kg paino 91

:) hiukan onnistu saada pois! Täytyy kyllä saadakin pois, oli lääkärillä käynti viime viikolla ja tarvii ruveta ottamaan verenpaine seurantaa.. todella inhottavaa kun meillä on ollut suvussa niin paljon ollut aikaisia pois menoja ko. Sairauden takia. Ja haluan kyllä olla aina tuon pikku pirpanan elämässä.

Painon kun saa alas niin varmasti laskee paineet kanssa. Ja tuo elämän nautinto: kahvi pitää vetää minimiin.
 
Hienoa Argh, hyvin lähti painonpudotus käyntiin. Eiköhän ne verenpaineet laske painon kanssa samaa tahtia.

Minulla seuraava punnitus on ensi viikolla, kun pääsen vaa"an lähelle. Veikkaan painonnousua, sillä vaikka annokset ovat maltillisia, laatu on herkullista, mutta energiapitoista.
 
Ai niin, tänään on maanantai ja punnituspäivä! Unohdin tyystin, oken jo lappanut munakkaat ja kahvit naamariin. Pitää muistaa käydä huomenna vaa'alla. Vähän kyllä pelkään lukemia, koska dieetti on pitänyt vain puoliksi ja käytiin jopa terassilla miehen kanssa. :nailbiting: Sushia ollaan syöty enemmän kuin laki sallii, kun sitä on vihdoin taas saatavilla. :p Lisäksi pitää vieroittautua Lidlin sydänleivästä ja hummuksesta, ne on ihan liian hyviä!
 
Towanda hummus ja siemennäkkäri on kans ettenkö sanois koukuttava yhdistelmä:p
Ja sit se painon putoamis asia... menkat pitäis alkaa tässä ihan just ja näkyyhän se puntarillakin...
paino siis 80.3kg (oli viim viikolla 79.1) :arghh::banghead:
 
Äippäx6 eihän tuo ole noussut kun kilon, itellä ainakin mensujen aikaan nousee helposti kaksikin kiloa. Ens viikolla voi olla hyväkin tulos!

Ite komensin miehen keskellä yötä muualle nukkumaan, en ollu vielä ennen puolta kahta saanu unta ku toinen kuorsaa.. Ja sit syöttö kolmelta ja viideltä :sad001

Harmittaa jos tarvii oikeesti ruveta eri huoneissa nukkuun, mut niin kyl harmittaa tuokin kun tuntuu etten pysty antaan lapselle ihan niin mukavaa päivää, mitä pystyisin jos olisin nukkunu edes hieman enemmän..

Zzz.. onneks seuraavaan yöhön ei oo enää ku kaksitoista tuntia :)
 
Minäpä päivittelen tänne vähän pitkästä aikaa. Muutin kesäkuun alussa erilleen mun miehestä ja ollut vähän hässäkkä tässä. Niin joo ja vaakakin jäi miehelle enkä ole päässyt puntarille :grin no mutta nyt pääsin ja se näytti yllättäen 70.4 kg. Eli noin 5 kiloa lähtenyt parissa kuukaudessa.

Mutta mitään hyvää vinkkiä mulla ei ole antaa, koska suurin syy tähän putoamiseen on ollut se että sain erosta ensin kuukauden kestävän pahoinvoinnin, jolloin pystyin syömään vaan juuri sen verran kun meni alas ja sen jälkeen olikin helppo siirtyä pienempiin annoskokoihin.
 
Mä en näköjään ikinä muista käydä vaa'alla! :banghead:

Suurimmaksi osaksi tulee syötyä fiksusti, mutta sitten välillä tulee näitä leivänmussutuksia ja jäätelöitä. Onneksi jätski on nykyään kioskissa niin kallista, että on helppo kävellä ohi. Mansikoita taas saa torilta niin edullisesti, että mielellään pysähdytään herkuttelemaan niillä.

Hyötyliikuntaa tulee paljon, koska asutaan tosi lähellä keskustaa, eikä tarvitse käyttää autoa tai bussia. Ainakaan housut ei kiristä, se lienee hyvä merkki. :dummy1:
 
Takaisin
Top