Painonpudotusryhmä

Keskustelun 'Mitä mielessä? Aihe on vapaa' aloitti Towanda, 11 touko 2019.

Vaihda nimimerkki! | Näin pääset alkuun/apua! | Top 100
  1. Uusperhesatu Ylläpitäjä Staff Member Administrator

Kuukautiset turvottaa mullakin niin, että painoa voi helposti tulla parikin kiloa. Tiedän siitä tulevan v*tutuksen, mutta koita muistaa, että se on kuitenkin pelkkää nestettä. Itse en enää edes käy vaa'alla juuri ennen kuukautisia, koska ei siitä saa muuta kuin pahan mielen.
  2. Äippä x6 Addikti Toukomammat 2017

Kyllä mä sen tiedän että menkat turvottaa ja vettä se vaan mut silti voisin vaipua suklaan mättö masennukseen... noh ei kai se auta kun pistää leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä... jos ensi viikko tois tullessaan kivempia numeroita:wink
    • Sympatiaa Sympatiaa x 1
  3. Uusperhesatu Ylläpitäjä Staff Member Administrator

Juuri tästä syystä en käy vaa'alla kun menkat ovat alkamassa. :D Vaikka sen kuinka tietää, niin masennus iskee silti.
  4. Äippä x6 Addikti Toukomammat 2017

4BF2150A-7D2D-4542-A511-26A4A135F0E2.png
    No tempasimpa sit kiukkupäissäni lenkin...
    Eipä tee suklaata enää mieli :wtf:
    • Tykkää Tykkää x 2
  5. Nurinkehrääjä Tuttu foorumilla Heinäkuun äidit 2019

Eilen aloitin vaunulenkkeilyn lisäksi voimavanteilun, jotta pääsen tästä kammottavasta, löysästä eturepusta eroon! Nyt on vyötärö mustelmilla ja kyljet arat :thumleft

Lisätehoa painonpudotukseen saan osanutrauksella.
    • Tykkää Tykkää x 2
  6. Äippä x6 Addikti Toukomammat 2017

Mitä on ”nutraus”? Sori tyhmyyteni:angelic::bookworm:
  7. Nurinkehrääjä Tuttu foorumilla Heinäkuun äidit 2019

Nutrauksessa syödään Nutrilett-tuotteita. Eli näitä erittäin niukka energisiä pussikeittoja ja pirtelöitä.
  8. Nurinkehrääjä Tuttu foorumilla Heinäkuun äidit 2019

Kylläpä painonpudotus tuntuukin vaikealta pikkuvauva-arjen keskellä. Kun tanssitaan vauvan pillin mukaan, syömiset ovat mitä ovat jos ovat. Ja kun omaa aikaa suodaan, sitä tankkaa nälkäisenä naamaansa mitä käteen sattuu :inpain: Helppoa ja nopeaa, kuten eineksiä ja herkkuja.
    • Sympatiaa Sympatiaa x 1
  9. Äippä x6 Addikti Toukomammat 2017

Kävin tänään vaakalla ja paino 78.1 eli tiputista joten viime viikosta tiputusta 2kg :cool05
    Tänään alkaa arki! Koulut/eskari tänään ja kerhot huomenna... sit se alkaa puolen päivän juoksu! Mitäs muille?
    • Tykkää Tykkää x 2
  10. Uusperhesatu Ylläpitäjä Staff Member Administrator

Mulla ei ole (enää) ylipainoa, mutta saatan normaalipainon sisällä pudottaa muutaman kilon. En ole käynyt vaa'alla sitten alkukesän, mutta vaatteiden istuvuudesta päättelen, etten varmaankaan ole lihonut. Viimeksi itseni punnitessani painoin 64,5 kg (pituutta on 166 cm), ja siis periaatteessa se on ihan hyvä paino, etenkin, kun on lihasta jonkin verran, mutta kyllä mä voisin silti 2-4 kg pudottaa ihan jo juoksun kulkemista silmällä pitäen. Eli jos tällainen normaalipainon sisällä pikkuisen pudottava saa liittyä seuraan, niin saatan tänne välillä kirjoitella. :)
    • Tykkää Tykkää x 2
  11. Äippä x6 Addikti Toukomammat 2017

Mun puolesta mukaan vaan satu :)
    Voi kun pääsisikin tonne 64 tienoille... itse tyydyn jos pääsis edes alle 70! Olen 159cm et normaali paino olis 46-63 kg haitarissa... ennen esikoista painoin 50kg mut siihen en edes yritä päästä! Sillon harrastin salia, lenkkiä, potkunyrkkeilyä ja triatlonia... jos edes 65kg pääsi niin olisin happy:wink
    Olen huomannut että juoksu alkaa taas luistamaan! Mahtavaa:) pieniä etappeja, pieniä askelia, suuri motivaatio :wink
    • Tykkää Tykkää x 3
  12. Yölento Addikti Marrasmammat 2016

Jokunen sata grammaa tullut alaspäin paino, ei läpimurtoa.
  13. Äippä x6 Addikti Toukomammat 2017

Mutta suunta alaspäin! Voitto:)
    • Tykkää Tykkää x 1
  14. Yölento Addikti Marrasmammat 2016

Kiitos tsempeistä. Niitä tarvitaan. Aloitin tämän projektin, kun vaaka oli karvan verran vaille 70kg, se on raja että saa laskea Hoplopissa mäkeä. Paino sahaa ylös alas, mutta onneksi nyt jo siinä 68 kilon molemmin puolin. Olisikin niin helppoa, että aina suunta olisi alaspäin, mutta aina välillä lähes masentuu, kun heilahtaa ylöspäin.

Edellisellä kerralla kun laihdutin, seitsemän kilon pudotus vei kaksi vuotta. Ihan oikeasti.
    H i d a s t a!
  15. Äippä x6 Addikti Toukomammat 2017

Toisaalta se on hyvä että paino tippuu hitaasti... paino tippuu sieltä oikeasta paikasta (eli läskistä eikä lihaksesta) ja terveellisestä elämästä tulee tapa:wink vaikka kyllä ymmärrän turhautumisen yölento! Olen kaikkimullehetinyt-ihmisiä joten hidas tai jojottava tulos ärsyttää!
    • Tykkää Tykkää x 1
  16. Nurinkehrääjä Tuttu foorumilla Heinäkuun äidit 2019

Vaikka virallinen puntaripäivä onkin perjantaina, niin hyppäsin tänäänkin vaakaan todetakseni että kyllä ne maalliset hyvät ovat sulamaan päin :happy: 116,2kg väläytti vaaka.
    • Tykkää Tykkää x 3
  17. Uusperhesatu Ylläpitäjä Staff Member Administrator

Mä olen syönyt ihan liikaa sokeria tässä kesän mittaan. Herkuttelu on jäänyt päälle, enkä jotenkin nyt pääse siitä irti. Oisko muita halukkaita "sokeriton syyskuu" -haasteeseen? :) Kunnon tauko sokeriherkuista lienee mulle ainut tapa katkaista putki.
  18. Äippä x6 Addikti Toukomammat 2017

Minä!!!!!! Ja listataanko samaan, sipsit yms muut herkut?
    • Tykkää Tykkää x 1
  19. Äippä x6 Addikti Toukomammat 2017

Hyvä nurinkehrääjä:)
    Tänään alko lopullisesti arki... eipä tarvii enää lenkkiä miettiä tänään:wink eipä kyllä pääsiskään kun mies on iltavuorossa ja kotona vasta 22 jälkeen...

BCF68436-9984-4A40-8B93-E27570198E73.png
  20. Uusperhesatu Ylläpitäjä Staff Member Administrator

Joo, listataan vaan. :)

Jaa tämä sivu