Painonpudotusryhmä

Kuukautiset alkamassa 3 päivän päästä ja painoa tullut 1,5kg lisää... hemmetti kun syö motivaatiota!!!! Liikkunut kuitenkin tosi paljon ja silleen että tuntuu + syönyt 1 päivää lukuun ottamatta todella fiksusti!
+1,5 kg 80.2 :smiley-angry019:smiley-angry016:smiley-angry017

Kuukautiset turvottaa mullakin niin, että painoa voi helposti tulla parikin kiloa. Tiedän siitä tulevan v*tutuksen, mutta koita muistaa, että se on kuitenkin pelkkää nestettä. Itse en enää edes käy vaa'alla juuri ennen kuukautisia, koska ei siitä saa muuta kuin pahan mielen.
 
Kyllä mä sen tiedän että menkat turvottaa ja vettä se vaan mut silti voisin vaipua suklaan mättö masennukseen... noh ei kai se auta kun pistää leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä... jos ensi viikko tois tullessaan kivempia numeroita:wink
 
Kyllä mä sen tiedän että menkat turvottaa ja vettä se vaan mut silti voisin vaipua suklaan mättö masennukseen... noh ei kai se auta kun pistää leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä... jos ensi viikko tois tullessaan kivempia numeroita:wink

Juuri tästä syystä en käy vaa'alla kun menkat ovat alkamassa. :D Vaikka sen kuinka tietää, niin masennus iskee silti.
 
4BF2150A-7D2D-4542-A511-26A4A135F0E2.png

No tempasimpa sit kiukkupäissäni lenkin...
Eipä tee suklaata enää mieli :wtf:
 
Eilen aloitin vaunulenkkeilyn lisäksi voimavanteilun, jotta pääsen tästä kammottavasta, löysästä eturepusta eroon! Nyt on vyötärö mustelmilla ja kyljet arat :thumleft

Lisätehoa painonpudotukseen saan osanutrauksella.
 
Kylläpä painonpudotus tuntuukin vaikealta pikkuvauva-arjen keskellä. Kun tanssitaan vauvan pillin mukaan, syömiset ovat mitä ovat jos ovat. Ja kun omaa aikaa suodaan, sitä tankkaa nälkäisenä naamaansa mitä käteen sattuu :inpain: Helppoa ja nopeaa, kuten eineksiä ja herkkuja.
 
Kävin tänään vaakalla ja paino 78.1 eli tiputista joten viime viikosta tiputusta 2kg :cool05
Tänään alkaa arki! Koulut/eskari tänään ja kerhot huomenna... sit se alkaa puolen päivän juoksu! Mitäs muille?
 
Mulla ei ole (enää) ylipainoa, mutta saatan normaalipainon sisällä pudottaa muutaman kilon. En ole käynyt vaa'alla sitten alkukesän, mutta vaatteiden istuvuudesta päättelen, etten varmaankaan ole lihonut. Viimeksi itseni punnitessani painoin 64,5 kg (pituutta on 166 cm), ja siis periaatteessa se on ihan hyvä paino, etenkin, kun on lihasta jonkin verran, mutta kyllä mä voisin silti 2-4 kg pudottaa ihan jo juoksun kulkemista silmällä pitäen. Eli jos tällainen normaalipainon sisällä pikkuisen pudottava saa liittyä seuraan, niin saatan tänne välillä kirjoitella. :)
 
Mun puolesta mukaan vaan satu :)
Voi kun pääsisikin tonne 64 tienoille... itse tyydyn jos pääsis edes alle 70! Olen 159cm et normaali paino olis 46-63 kg haitarissa... ennen esikoista painoin 50kg mut siihen en edes yritä päästä! Sillon harrastin salia, lenkkiä, potkunyrkkeilyä ja triatlonia... jos edes 65kg pääsi niin olisin happy:wink
Olen huomannut että juoksu alkaa taas luistamaan! Mahtavaa:) pieniä etappeja, pieniä askelia, suuri motivaatio :wink
 
Mutta suunta alaspäin! Voitto:)
Kiitos tsempeistä. Niitä tarvitaan. Aloitin tämän projektin, kun vaaka oli karvan verran vaille 70kg, se on raja että saa laskea Hoplopissa mäkeä. Paino sahaa ylös alas, mutta onneksi nyt jo siinä 68 kilon molemmin puolin. Olisikin niin helppoa, että aina suunta olisi alaspäin, mutta aina välillä lähes masentuu, kun heilahtaa ylöspäin.

Edellisellä kerralla kun laihdutin, seitsemän kilon pudotus vei kaksi vuotta. Ihan oikeasti.
H i d a s t a!
 
Toisaalta se on hyvä että paino tippuu hitaasti... paino tippuu sieltä oikeasta paikasta (eli läskistä eikä lihaksesta) ja terveellisestä elämästä tulee tapa:wink vaikka kyllä ymmärrän turhautumisen yölento! Olen kaikkimullehetinyt-ihmisiä joten hidas tai jojottava tulos ärsyttää!
 
Mä olen syönyt ihan liikaa sokeria tässä kesän mittaan. Herkuttelu on jäänyt päälle, enkä jotenkin nyt pääse siitä irti. Oisko muita halukkaita "sokeriton syyskuu" -haasteeseen? :) Kunnon tauko sokeriherkuista lienee mulle ainut tapa katkaista putki.
 
Mä olen syönyt ihan liikaa sokeria tässä kesän mittaan. Herkuttelu on jäänyt päälle, enkä jotenkin nyt pääse siitä irti. Oisko muita halukkaita "sokeriton syyskuu" -haasteeseen? :) Kunnon tauko sokeriherkuista lienee mulle ainut tapa katkaista putki.
Minä!!!!!! Ja listataanko samaan, sipsit yms muut herkut?
 
Hyvä nurinkehrääjä:)
Tänään alko lopullisesti arki... eipä tarvii enää lenkkiä miettiä tänään:wink eipä kyllä pääsiskään kun mies on iltavuorossa ja kotona vasta 22 jälkeen...

BCF68436-9984-4A40-8B93-E27570198E73.png
 
Takaisin
Top