Painonpudotusryhmä

Minulla on my fitnes pal käytössä, 1200 kaloria ja siihen päälle ne, mitä tienaan liikkumalla.
Mulla on sama kaloritavoite tossa apissa. Yllättävän hyvin riittää, kun vielä liikkuu reippaasti.

Towanda, ei ole kuntosalia ja lenkkimaastoa en ole tutkaillut. Mulla tulee mukaan vaan reppu, joten urheilukamppeiden mahduttaminen mukaan melko haastavaa. Luulen, että tulee kuitenkin käveltyä paljon, niin saa edes hieman kevyempää liikuntaa :)
 
Mun tavoite painon perus aineenvaihdunta kuluttaa 1560kcl/pv (tai niin toi mun älykello, withings, väittää) joten sen syön maks sen! Liikunnasta tulee helposti sit se sopiva vaje et lällö palaa:wink
Meidän vauva on tosiaan sen 8kk ja aikamoinen äiti takiainen joten kaikki muu liikunta on jäänyt valitettavasti vähemmälle... kahvakuula, vastusnauhat yms pölyttyy treeni nurkassa :sad001 noh seuraava tavoite on se lihasmassan kasvatus:wink vauva jumpasta toi jätkä tykkää yhtään, alkaa rimpuilemaan pois :/
 
Paljonko juotte vettä päivässä?
Mulla taas se on eka asia mitä tässä yritän opetella. Jos en kiinnitä huomiota veden juomiseen, se jää tosi vähäiselle.

Mulla on semmonen 7dl pullo jonka juon kahdesti ja sit muut juomat päälle. Mut yritän tähdätä 2l päivässä. Ja painottuen aamuun ja päivään, koska en halua koko yötä juosta vessassa.
 
Juon 1,6-1,9l päivässä. En mitenkään pysty enempään ja lääkärin mielestä se oli ihan riittävä, kun juuri tässä keväällä jouduin täyttämään seurantapäiväkirjaa.
 
Eilen söin makkaraa, lättyjä ja jäätelöä, tänään - 300g eiliseen verrattuna. Ei näitä järki ymmärrä.

Noi on henkilmaailman juttuja, oon itse ihmetellyt joskus samaa! Harmi, ettei se toimi pidemmällä tähtäimellä, vain joskus satunnaisesti.

Mä en enää oikein pysy kärryillä vedenjuonnista, kun kadotin juomapulloni jonnekin. Lasista siemailen pitkin päivää. Tähän dieettiin liittyisi älytön veden litkiminen; 3-5 l päivässä. Se on jo epäterveellistä, kun kaikki suolot huuhtoutuu pois. Muistan viime kerralta sen heikotuksen, kun verenpaineet laski enkä meinannut toeta millään. Tällä kertaa juon hillitymmin ja kuuntelen kehon viestejä. Vihreän teen voisi ottaa taas käyttöön nesteenpoistajaksi.
 
Towanda, minulle lääkäri totesi, että se kaksi litraa olisi maksimi. En kyllä yllä siihen mitenkään, mutta onneksi tämäkin riittää.
 
Voishan sitä tännekin pistää ”kehityskuvia”:wink
Tänään olis esikoisen kaveri synttärit ja luvassa ois karkkia,sipsiä, kakkua, jäätelöä ja grilli herkkuja.. nyt tarvii tahdon voimaa!
 
Minä olen siitä hassu, että kuvat eivät motivoi. Tarvitsen tilastoja ja mukavan olon ja sen, että vaatteet tuntuvat hyvältä.
 
Jätski kyllä todellakin maistuisi! Onko kukaan kokeillut tehdä Pepsi Maxista mehujäätä? :p
Kierrä keinomakeutusaineet kaukaa! Ne, jos mitkä, sotkevat painonhallintaa!

(tätähän sinä kysyit)

Meillä on menossa kolmas päivä peräkkäin miehen synttärikemuja. Maanantaina varmaan vaaka näyttää toivottuja tuloksia?
 
Kierrä keinomakeutusaineet kaukaa! Ne, jos mitkä, sotkevat painonhallintaa!

(tätähän sinä kysyit)

Meillä on menossa kolmas päivä peräkkäin miehen synttärikemuja. Maanantaina varmaan vaaka näyttää toivottuja tuloksia?

Varmaan ylenmäärin käytettynä sotkevat, mutta oma ruoansulatus ei kestä niitä kuin pieniä määriä. Seuraukset on karseat, jos nauttii liikaa jotain aspartaamia.

Teillä taitaa olla siellä villit bileet? :joyful:

Mulle ei oikein ruoka maistu kun on niin kuuma, onko kellään sama juttu? Tekisi mieli vain vesimelonia, mutta lähikaupassa ei ole ollut sitä moneen päivään. Surkeaa! :smiley-angry017
 
Varmaan ylenmäärin käytettynä sotkevat, mutta oma ruoansulatus ei kestä niitä kuin pieniä määriä. Seuraukset on karseat, jos nauttii liikaa jotain aspartaamia.

Teillä taitaa olla siellä villit bileet? :joyful:

Mulle ei oikein ruoka maistu kun on niin kuuma, onko kellään sama juttu? Tekisi mieli vain vesimelonia, mutta lähikaupassa ei ole ollut sitä moneen päivään. Surkeaa! :smiley-angry017
Tosi villit, kolmas kakku menossa. Minulle kyllä ruoka maittaa ja varsinkin kakku :)
 
Jaiks, huomenna puntari päivä... näemme mitä tuhoa eilinen juhlahumu sai aikaa ... onhan tässä menkat tietysti alkamassa 3-4 päivän sisään että vatsan turvotuskin saattaa tehdä tuhoaan:wink hahaa, selityksiä satelee jo miksi tulosta ole syntynyt:D
 
Takaisin
Top