Juuri noita minä rouskutan!^ne friggsin chiansiemen-merisuola-maissikakut on IHANIA!!! kuin popcornia söis ja kevyitä! Niitä voi syödä vaikka kymmenen eikä saa kuin alle 200kcal.:)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Juuri noita minä rouskutan!^ne friggsin chiansiemen-merisuola-maissikakut on IHANIA!!! kuin popcornia söis ja kevyitä! Niitä voi syödä vaikka kymmenen eikä saa kuin alle 200kcal.:)
Sepä se... vauva paino 2.4kg+400g istukasta+ vedet et oishan sinne ainakin 3-4kg jäädä vaan ei.. himskatti:/
Mulla on tavoite paino näin ens alkuun 69kg mut haaveilen et paino olis lähempänä 59kg ehkä jopa sen alta... saa nähdä pääsenkö enää sinne o.O
Olen siis 159cm pitkä joten ihanne paino ois bmi mittarin mukaan jotain 46-63 välillä... sinne on matkaa ihan pirusti!
Viime viikosta - 200g, mikä on siihen nähden hyvä saavutus, että olen laiminlyönyt ruokien kirjaamisen.
Tarkoituksena on kirjata kaikki ylös ja ennen iltapalaa tarkistan, minkä verran on kaloreita jäljellä. Nyt viime keskiviikosta sunnuntaihin en merkannut mitään, kun oltiin reissussa. Yleensä se tarkoittaa, että syön liikaa. Nyt saattoi ehkä pysyä sallituissa rajoissa.Kirjaatko kaiken ylös? Ihanan järjestelmällistä! Itsellä on onnistunut joskus päivän ajan tuo, sitten se on jäänyt. Mulla on lista jääkaapin ovessa päivän aterioista, siitä sitten lunttaan, mitä saan syödä. Mukavan helppoa!
Mulla viime viikosta - 600 g. Olen ihan tyytyväinen, vaikka syöminen ei mennyt ihan suunnitellusti. Liikuin kuitenkin normaalia enemmän, joten se on ilmeisesti kompensoinut. Tämä viikko onkin haasteellinen, kun lähden työmatkalle enkä pysty käymään lenkillä. Saa olla siis ruokailun kanssa tarkkana.
Mulla sama sovellus. Tykkään!Joo en kyl alle 50kg tähtää todellakaan! Siihen 69kg oon tyytyväinen mutta jos paino tippuis vahingossa paino menis 60kg tienoille olisin ekstaasissa mutta tuskin menee:D
Millä te laskette päivittäisen kalori saannin? Mulla on my fitness pal johon merkkaa veden ja syödyt kalorit:) on muuten hyvä app
Paljonkos te syötte kaloreita? Mä syön 1500kcl/päivä ja sillä syönnillä paino tippuu n500g/vko... joka on hyvä tahti tiputtaa
Reissussa keskiviikosta lauantaihin. Onneksi hotellissa aamupalalla on yleensä melko terveellisiä vaihtoehtoja, joten ainakin yksi ruokailu menee hyvin. Muuten varmaan tulee käytyä ulkona syömässä.Se on hyvä, kun tiedostaa asian ja osaa suunnitella etukäteen. Oletko koko viikon työmatkalla?
Reissussa keskiviikosta lauantaihin. Onneksi hotellissa aamupalalla on yleensä melko terveellisiä vaihtoehtoja, joten ainakin yksi ruokailu menee hyvin. Muuten varmaan tulee käytyä ulkona syömässä.[/QUOTE
Onkohan siellä hotellissa kuntosali tai mitään lenkkimaastoja lähettyvillä?