Painonpudotusryhmä

Äippä, minulla se taitaa mennä sellaisessa syklissä, että yksi viikko terveellisesti ja kaksi viikkoa herkutellen. Ei aivan paras sykli. Enkä minä siis edes yritä mitään natsiterveyskuuria, mikä altistaisi repsahduksille.

Ja huomiseksi on juustokakku hyytymässä.
 
ImageUploadedByVau Foorumi1560608521.984629.jpg

Kaunis alkuilta lenkkeillä (ja nukuttaa jantteria:wink )
 
Vaikea päästä nyt yhtään kiinni mihinkään järkevään ruokarytmiin.
Tyhmintä tässä on se, että tietää mitä ja miten pitäs syödä mut käytännössä taas..

Pakastin täynnä jätskiä ja pms tekee tuloaan :banghead:

En ole edes päässyt ottamaan itsestäni lähtöpainoa, koska tieto lisää tuskaa :angelic:
Maanantai vois olla hyvä päivä aloittaa. Jos oikeasti suunnittelisi viikon ruoat ja kävis huomenna kaupassa eikä menis sinne takaisin kuin vasta kunnon listan ja suunnitelman kans seuraavalla viikolla :bookworm:
 
Vaikea päästä nyt yhtään kiinni mihinkään järkevään ruokarytmiin.
Tyhmintä tässä on se, että tietää mitä ja miten pitäs syödä mut käytännössä taas..

Pakastin täynnä jätskiä ja pms tekee tuloaan :banghead:

En ole edes päässyt ottamaan itsestäni lähtöpainoa, koska tieto lisää tuskaa :angelic:
Maanantai vois olla hyvä päivä aloittaa. Jos oikeasti suunnittelisi viikon ruoat ja kävis huomenna kaupassa eikä menis sinne takaisin kuin vasta kunnon listan ja suunnitelman kans seuraavalla viikolla :bookworm:

Mun on pakko kiertää jätski- ja karkkihyllyt kaukaa, muuten sieltä tarttuu jotain mukaan. Kotipakastimessa ei jäätelö kauan joutuisi virumaan, sen verran heikko on meikäläisen tahdonvoima.
 
Tänään piti olla puntari päivä... vaan ei ole! Kaveri tuli eilen ja ne oli mun miehen kaa yhteis tuumin ajatelleet et mullla on vapaa ilta. Hauskaa oli, sangria virstas ja herkut maistu! Jäis siis lenkki ja fiksu syöminen... nyt olo turpee enkä kyllä uskalla mennä vaa’alle:wink oli kyl kiva vapaa! Tänään taas ruotuun ja lenkille:wink 3 muksua lähtee tänään mummolaan joten jos vaikka kerkeis jossain kohtaa kuulaa heilutella (joka pölyttyy treeni nurkassa )
 
Onko kellään mitään aktiivisuus ranneketta tms? Semmosta joka mittaa aktiivisuuden myös jos kädet on paikallaan (vaunulenkki/pyöräily tms)?
Mun withings näyttää laukeamisen merkkejä o.O
 
Punnitus. Jos jotain positiivista, niin painonnousu pysähtyi loppuviikosta. Vielä en sentään ole alkuperäisissä lukemissa.
 
Onko kellään mitään aktiivisuus ranneketta tms? Semmosta joka mittaa aktiivisuuden myös jos kädet on paikallaan (vaunulenkki/pyöräily tms)?
Mun withings näyttää laukeamisen merkkejä o.O
Minulla on ranneke, mutta täytyy kyllä olla käsi vapaana, että laskee askeleet. Pyöräilyä ei huomaa, jos ei laita ilmoita rannekkeelle, että lähtee pyörälenkille. Toki sykkeen mittaa silloinkin, että jotain kulutusta laskee sille ajalle.
 
-2,5 kg, mitä ihmettä? :woot: Onneksi en lyönyt hanskoja tiskiin, vaikka dieetti alkoi tuntua turhalta. Tällä viikolla on taas cheat day, koska juhannus.
Minä varmaan pitäisin suuret juhlat tuollaisista lukemista!! Olikos se loppuviikon juhla nimeltään Towandan pudotetut kilot - bileet?
 
Mahtavaa Towanda! Eipä nyt yhdellä cheat daylla tuollainen määrä takaisin tule :)

Mulla paino melkein sama kuin viime viikolla. Vain - 200g, mutta viikonloppuna kyläilemässä tuli herkuteltua liikaa. Kävin pitkästä aikaa järvessä uimassa ja teki kyllä hyvää. Mulla on nyt lonkka ja polvi todella kipeitä. Ei estä kävelyä ja juoksua, mutta esim. sohvalta noustessa tekee kipeää :confused:
 
Mahtavaa Towanda! Eipä nyt yhdellä cheat daylla tuollainen määrä takaisin tule :)

Mulla paino melkein sama kuin viime viikolla. Vain - 200g, mutta viikonloppuna kyläilemässä tuli herkuteltua liikaa. Kävin pitkästä aikaa järvessä uimassa ja teki kyllä hyvää. Mulla on nyt lonkka ja polvi todella kipeitä. Ei estä kävelyä ja juoksua, mutta esim. sohvalta noustessa tekee kipeää :confused:

Voi ei, mikähän mahtaa aiheuttaa kivut? Olen pahoillani jos olet jo kertonut täällä, mun pää on tätä nykyä vuotava seula. Mikään ei pysy siellä. o_O

Hyvinhän sulla meni viime viikko, kun saldo on kuitenkin miinuksen puolella. :happy: Kiva kun yrittää miettiä mitä kaikkea söisi juhannuksena luvan kanssa, mutta mieleen ei tule muuta syntistä kuin jätski. Näinkö äkkiä ne herkut unohtuu? Antakaas tytöt vinkkejä! :wink
 
Voi ei, mikähän mahtaa aiheuttaa kivut? Olen pahoillani jos olet jo kertonut täällä, mun pää on tätä nykyä vuotava seula. Mikään ei pysy siellä. o_O

Hyvinhän sulla meni viime viikko, kun saldo on kuitenkin miinuksen puolella. :happy: Kiva kun yrittää miettiä mitä kaikkea söisi juhannuksena luvan kanssa, mutta mieleen ei tule muuta syntistä kuin jätski. Näinkö äkkiä ne herkut unohtuu? Antakaas tytöt vinkkejä! :wink
Lättyjä hillolla ja kermavaahdolla, mansikkakakkua, raparperipiirakkaa vaniljakastikkeella, suolapähkinöitä, pistaasipähkinöitä ja olen kuullut, että jotkut käyttävät virvoitusjuomia.
 
Lättyjä hillolla ja kermavaahdolla, mansikkakakkua, raparperipiirakkaa vaniljakastikkeella, suolapähkinöitä, pistaasipähkinöitä ja olen kuullut, että jotkut käyttävät virvoitusjuomia.

Oo, mitähän ne sellaiset virvoitusjuomat on? :grin Voisi kyllä tehdä kannullisen sangriaa ja mansikkakakku kuulostaa ihanalta! Pakkasin jo leivontavehkeet muuttolaatikkoon, hölmö minä. Saakohan kaupasta gluteenittomia valmispohjia? Tai sitten voisi tehdä överihelpon marenki-jäätelö-mansikkaherkun, sillä on varmaan joku virallinen nimikin.

Harmi kun ei voi kattaa pöytää ulos hyttysten takia, kerrankin kun on luvattu inhimillistä juhannussäätä.
 
Luulen kipujen johtuvan siitä, kun viime viikolla talutin pyörää ammeppelimansikkaa samalla kantaessa muutaman kilometrin. Siinä oli varmaankin vääränlainen askellus ja lonkka ei siitä tykännyt.

Mansikat, jäätelö ja marenki kuulostaa hyvältä! Yölennolta tulikin jo hyviä ehdotuksia. Ajattelin mökillä tehdä muurikkalettuja mansikkahillon ja kermavaahdon kera :grin
 
Meilläkin herkutellaan ainakin lätyillä, hillolla ja kermavaahdolla juhannuksena. Yksi ihanuus on mansikka-raparperibritakakku. :hungry:

Lueskelen teidän turinoita, vaikken itse ole ilmoittautunut aktiiviseksi pudottajaksi. :) Pudotin kuopuksen syntymän jälkeen (tai no en heti silloin, mutta muutaman kuukauden jälkeen aloitin) reilusti painoa, nyt painan melkein 20 kg vähemmän kuin marraskuussa 2017. Pituutta on v. 166 cm ja painoa nyt 64 kg ja risat, ja koska olen jo pitkään treenannut paljon, lihasmassaa on ihan mukava osuus tuosta kilomäärästä. Nyt tavoitteena on pysyä tässä painossa tai ehkä keventyä vielä pari-kolme kiloa ihan vain juoksemista ja tulevia kisoja silmällä pitäen. Kovasti tsemppiä teille kaikille pudotukseen. You can do it! :happy093.
 
Meilläkin herkutellaan ainakin lätyillä, hillolla ja kermavaahdolla juhannuksena. Yksi ihanuus on mansikka-raparperibritakakku. :hungry:

Lueskelen teidän turinoita, vaikken itse ole ilmoittautunut aktiiviseksi pudottajaksi. :) Pudotin kuopuksen syntymän jälkeen (tai no en heti silloin, mutta muutaman kuukauden jälkeen aloitin) reilusti painoa, nyt painan melkein 20 kg vähemmän kuin marraskuussa 2017. Pituutta on v. 166 cm ja painoa nyt 64 kg ja risat, ja koska olen jo pitkään treenannut paljon, lihasmassaa on ihan mukava osuus tuosta kilomäärästä. Nyt tavoitteena on pysyä tässä painossa tai ehkä keventyä vielä pari-kolme kiloa ihan vain juoksemista ja tulevia kisoja silmällä pitäen. Kovasti tsemppiä teille kaikille pudotukseen. You can do it! :happy093.
Kiitos tsempistä Satu. Tähän aamuun se tuli tarpeeseen!
 
Meilläkin herkutellaan ainakin lätyillä, hillolla ja kermavaahdolla juhannuksena. Yksi ihanuus on mansikka-raparperibritakakku. :hungry:

Lueskelen teidän turinoita, vaikken itse ole ilmoittautunut aktiiviseksi pudottajaksi. :) Pudotin kuopuksen syntymän jälkeen (tai no en heti silloin, mutta muutaman kuukauden jälkeen aloitin) reilusti painoa, nyt painan melkein 20 kg vähemmän kuin marraskuussa 2017. Pituutta on v. 166 cm ja painoa nyt 64 kg ja risat, ja koska olen jo pitkään treenannut paljon, lihasmassaa on ihan mukava osuus tuosta kilomäärästä. Nyt tavoitteena on pysyä tässä painossa tai ehkä keventyä vielä pari-kolme kiloa ihan vain juoksemista ja tulevia kisoja silmällä pitäen. Kovasti tsemppiä teille kaikille pudotukseen. You can do it! :happy093.

20 kg on melkoinen määrä, sulla on varmaan vinkki vitonen jos toinenkin jakaa meille? :wink
 
Itse kertaalleen pudotin 30kg, eikä siihen mitään oikotietä oo... vaan vajeen saaminen aikaseksi syömisen/liikunnan suhteen! Vaikeintahan tässä on uuden tavan omaksuminen ja motivaatio:wink
 
Takaisin
Top