Painonpudotusryhmä

Mullakin noussut vaan, ei näemmä riitä syödä ok muuten, jos tulee lipsuttua (esim lauantaina kunnon pullakahvit ja miehen kanssa käytiin syömässä satamassa ja join lonkeron salaatin kanssa)... :meh: turhauttaa.

Noh, armoa itelle. Sentään on senttejä hävinnyt, kun vaatteet istuu paremmin!
 
Rosalina, minulla kyllä ei edes senttejä lähtenyt. Olen syönyt vehnää, se ei sovi minulle. Närästää, vatsa on sekaisin ja turvoksissa, kuin olisin raskaana ja viikkoja 20+. Lohduksi itselleni, että on kuitenkin yhä yli kilo vähemmän kuin aloittaessa.
 
Olin ihan oikeassa; ei ole lähtenyt yhtään. Tai vaikea sanoa kun ei ole digivaakaa, mutta alle puoli kiloa. Turhauttavaa, koska en ole herkutellut enkä juopotellut. En ole kyllä mennyt täysin ohjeen mukaan, vaan unohdellut aterioita helteen ja muuttopuuhien takia - voisiko kroppa olla jotenkin säästöliekillä? Eilen söin nälkääni pari palaa leipää, kun olin unohtanut lounaan ja välipalan. Se tuntuu turvottavan saman tien. En ole myöskään juonut tarpeeksi vettä.

Tällä viikolla pitää kiinnittää huomiota siihen, että syö kaikki ateriat ja juo enemmän. Kokeilen, josko nesteet lähtisi liikkeelle vihreällä teellä ja käyn uudestaan vaa'alla parin päivän päästä. Ihan mielenkiinnosta ainakin kokeilen. Tsemppiä teille/meille kaikille! :)
 
Mä en ala, paino on vaan noussut. :arghh: aamulla 73,jotain. Mitä vitsiä??
Nyt en oo pariin päivään kirjannut syömisiä ylös, mutta koittanut silti seurata mitä syön ja minkä verran. Toissapäivänä 6km lenkki osin juosten, eilen 3km.

Turhauttaa.

Viime kerralla sujui niin hyvin niin nyt tää tuu paikallaan polkemiselta.

Eiköhän tää tästä kun saa purnata johonkin... :rolleyes:
 
Unohdin punnita eilen. Tänään vaaka näytti +2kg :banghead: Menkat tosin alkoi lauantaina ja tuppaa turvottamaan. Reissussa tuli syötyä epäterveellisesti, mutta onneksi käveltiin paljon ja Frankfurtin lentokentällä joutui juoksemaan terminaalin toiseen päähän, jotta ehdin lennolle. Ehkä ensi viikolla on taas paremmat lukemat :grin
 
On se nyt kumma, kun me ei laihduta! :banghead: Tällaisen viikon jälkeen tekisi mieli lyödä hanskat tiskiin, jos kerran terveellisesti ja kevyesti syöminen ei tulosta. Mutta ei auta kuin jatkaa, pakkohan sitä tulosta on taas ennen pitkää tulla.
 
Sitkeydellä vaan etiä päin! Monet asiat vaikuttaa siihen laihtuuko sitä vai ei, mm hormonit (menkat yms), uni, nesteytys yms... tuleehan niitä tasanne vaiheita lähes jokaiselle mut sit vaan uutta vaihdetta silmään ja sisulla sen yli! Myös läskin muuttuminen lihaksesi vaikuttaa... paino saattaa pysyä samana mut lihasta kertynyt enemmän:wink ei näy puntarilla mut mittanauhalla näkyy:wink kyllä se pian taas tippuu, varmasti :)
 
Sitkeydellä vaan etiä päin! Monet asiat vaikuttaa siihen laihtuuko sitä vai ei, mm hormonit (menkat yms), uni, nesteytys yms... tuleehan niitä tasanne vaiheita lähes jokaiselle mut sit vaan uutta vaihdetta silmään ja sisulla sen yli! Myös läskin muuttuminen lihaksesi vaikuttaa... paino saattaa pysyä samana mut lihasta kertynyt enemmän:wink ei näy puntarilla mut mittanauhalla näkyy:wink kyllä se pian taas tippuu, varmasti :)

Mulla ei kyllä tule lihasta vahingossakaan, kun en mitään teekään. :grin Syksyllä aloitan kyllä treenit, kun saan vähän enemmän omaa aikaa.
 
Turhauttaa vaan kun - 16 näillä spekseillä paino karisi ihan eri vauhtia kuin nyt. :eek:
Nyt se on siis tippunut vähän päälle 2kg, mutta noussut jo takaisin toista kiloa. :banghead:

Varmaan hormonit eri tasoissa ja pieni univelka vaikuttaa (tai no oli sitä univelkaa viimeksikin ja silti paino laski).
Rautaakin aloin syödä kun väsyttää (raskausaikana ferritiini 40 ja tuskin se siitä raposesti ehti nousta, vaikka tuplarautaa söinkin, niin hitaasti se nousee ja varsinkin raskaana), voihan alhaisilla rauta-arvoillakin olla osansa.

"Mä tiedän mitä teen, on selkeet tavotteet
ja nyt mun enää täytyy jaksaa.
Vaikka aamul väsyttäis ja moni himaan jäis,
mä tiedän et mun täytyy jaksaa." (Sami Hedberg Täytyy jaksaa)
Tsemppiä meille kaikille! :thumright
 
Turhauttaa vaan kun - 16 näillä spekseillä paino karisi ihan eri vauhtia kuin nyt. :eek:
Nyt se on siis tippunut vähän päälle 2kg, mutta noussut jo takaisin toista kiloa. :banghead:

Varmaan hormonit eri tasoissa ja pieni univelka vaikuttaa (tai no oli sitä univelkaa viimeksikin ja silti paino laski).
Rautaakin aloin syödä kun väsyttää (raskausaikana ferritiini 40 ja tuskin se siitä raposesti ehti nousta, vaikka tuplarautaa söinkin, niin hitaasti se nousee ja varsinkin raskaana), voihan alhaisilla rauta-arvoillakin olla osansa.

"Mä tiedän mitä teen, on selkeet tavotteet
ja nyt mun enää täytyy jaksaa.
Vaikka aamul väsyttäis ja moni himaan jäis,
mä tiedän et mun täytyy jaksaa." (Sami Hedberg Täytyy jaksaa)
Tsemppiä meille kaikille! :thumright

Saattaapi ollakin, että hormonit ja univelka jarruttaa painonpudotusta. Mutta on se silti hyvä syödä terveellisesti. :happy:
 
Kävin tänään 1,5h vaunu lenkin ja pakko sanoo että hyvältä tuntuu kun saa yksin (tai olihan toi vauva mukana nukkumassa) mennä just niin nopsaan kun haluaa:) juoksukin suju ihan kivasti pieninä spurtteina:) kohta iltapalalle kun saan junnut nukkumaan:p
ImageUploadedByVau Foorumi1560531861.398212.jpg
 
Tulin tunnustamaan. Kävin vaa'assa aamulla ja paino on yhä nousussa. Huomenna vielä luvassa illanistujaisia. Olen kyllä surkea laihduttaja! Liikkunut olen kyllä.
 
Takaisin
Top