Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sitkeydellä vaan etiä päin! Monet asiat vaikuttaa siihen laihtuuko sitä vai ei, mm hormonit (menkat yms), uni, nesteytys yms... tuleehan niitä tasanne vaiheita lähes jokaiselle mut sit vaan uutta vaihdetta silmään ja sisulla sen yli! Myös läskin muuttuminen lihaksesi vaikuttaa... paino saattaa pysyä samana mut lihasta kertynyt enemmän ei näy puntarilla mut mittanauhalla näkyy kyllä se pian taas tippuu, varmasti :)
Turhauttaa vaan kun - 16 näillä spekseillä paino karisi ihan eri vauhtia kuin nyt.
Nyt se on siis tippunut vähän päälle 2kg, mutta noussut jo takaisin toista kiloa. :banghead:
Varmaan hormonit eri tasoissa ja pieni univelka vaikuttaa (tai no oli sitä univelkaa viimeksikin ja silti paino laski).
Rautaakin aloin syödä kun väsyttää (raskausaikana ferritiini 40 ja tuskin se siitä raposesti ehti nousta, vaikka tuplarautaa söinkin, niin hitaasti se nousee ja varsinkin raskaana), voihan alhaisilla rauta-arvoillakin olla osansa.
"Mä tiedän mitä teen, on selkeet tavotteet
ja nyt mun enää täytyy jaksaa.
Vaikka aamul väsyttäis ja moni himaan jäis,
mä tiedän et mun täytyy jaksaa." (Sami Hedberg Täytyy jaksaa)
Tsemppiä meille kaikille!