Tervetuloa uudet pudottajat!
Hienosti on mennyt teillä
Rosalina ja
Yölento!
Mä yritin tihrustaa meidän sodanaikaisesta vaa'asta lukemaa, puolisen kiloa näyttäisi nyt lähteneen. Eli vauhti on hidastunut, mutta suunta on edelleen alaspäin. Olen lisännyt vähän hiilaria ruokavalioon, koska en halua lopettaa imetystä dieetin takia - se on pojalle vieläkin niin tärkeää. Selkäkin on ollut nyt niin hyvänä, että taidan suunnistaa tänään pidemmälle lenkille.
Rosalina Muistan itse, kuinka rankkojen salitreenien yhteydessä paino ei pudonnut. Vaaka heilahti vasta, kun piti vähän taukoa - luulen, että lihakset olivat sen verran turvoksissa kaikesta pumppaamisesta. Eli eipä ollenkaan huono asia.
Miriam_88 Olet tosi hyvässä kunnossa! Tunnistan tuon itsestänikin, että liikunta maistuu kyllä, mutta niin maistuvat herkutkin. Liikunnan ansiosta paino pysyy hallinnassa, mutta silti olisi kiva olla vähän kevyempi. Sulla on kuitenkin terve ja vahva keho, josta voit olla ylpeä.
Ssuvina Mulla lähti valtavasti turvotusta oltuani viikon lähes hiilarittomalla ruokavaliolla - ei ollut paha rasti, mutta ainakin mies hieraisi silmiään kerran jos toisenkin, kun ulkomuoto muuttui hetkessä niin radikaalisti.
Toivottavasti sunkin mies vaihtaa kannustavammalle moodille! Eikö hän pohjimmiltaan halua sun laihtuvan vai mikähän siinä on?