Painonpudotusryhmä

Huomenna punnituspäivä! En osaa yhtään arvioida paljon on lähtenyt, vai onko yhtään. Vatsalle tää ruokavalio on ainakin tehnyt tosi hyvää ja se on iso juttu se.
 
Hyppään suinpäin mukaan tänne jos vaan saan:)
Meidän vauva on 8kk ja vauva kilojen tiputis on missiona! Raskaus aikaan tuli semmoset 16-17kg eikä yhtään jäänyt synnärille(miten sekin nytkin mahdollista?). Nyt oon saanut tiputettua jo 6kg ruokavaliolla ja hyötyliikunnalla... lapset pitää kyl hyvin liikkeessä :wink
Aikaisemmin sain tiputettua jo 30kg joten tiedän että kyllä mä pystyn tähän mutta on se vaan vaikeeta!
Äippä x6/79.6kg (vielä pois 10kg ja ollaan ennen raskautta painossa)
 
Äippäx6 Tervetuloa! :)Tuo oli kyllä itsellenikin ihan mysteeri, että kuinka edes vauvakilot eivät jääneet sairaalaan. Ihan epistä!

Täällä viikon saldo taas -0,5 kg. Kaivoin kaapin perältä tavoitehousut, ne eivät menneet kuin reisiin asti. :hilarious: No, elämässä on hyvä olla tavoitteita! :grin
 
Sepä se... vauva paino 2.4kg+400g istukasta+ vedet et oishan sinne ainakin 3-4kg jäädä vaan ei.. himskatti:/
Mulla on tavoite paino näin ens alkuun 69kg mut haaveilen et paino olis lähempänä 59kg ehkä jopa sen alta... saa nähdä pääsenkö enää sinne o.O
Olen siis 159cm pitkä joten ihanne paino ois bmi mittarin mukaan jotain 46-63 välillä... sinne on matkaa ihan pirusti!
 
Sepä se... vauva paino 2.4kg+400g istukasta+ vedet et oishan sinne ainakin 3-4kg jäädä vaan ei.. himskatti:/
Mulla on tavoite paino näin ens alkuun 69kg mut haaveilen et paino olis lähempänä 59kg ehkä jopa sen alta... saa nähdä pääsenkö enää sinne o.O
Olen siis 159cm pitkä joten ihanne paino ois bmi mittarin mukaan jotain 46-63 välillä... sinne on matkaa ihan pirusti!

Mulla ois ihannepaino kuulemma 63 kg, sinnekin on vielä matkaa. Kun pääsisi alle 70 kiloon, niin ois hyvä fiilis!

46 kg on tosi vähän, paitsi ehkä ihan nuorelle tytölle. Enempi on parempi. :wink
 
Viime viikosta - 200g, mikä on siihen nähden hyvä saavutus, että olen laiminlyönyt ruokien kirjaamisen.

Kirjaatko kaiken ylös? Ihanan järjestelmällistä! Itsellä on onnistunut joskus päivän ajan tuo, sitten se on jäänyt. Mulla on lista jääkaapin ovessa päivän aterioista, siitä sitten lunttaan, mitä saan syödä. Mukavan helppoa!
 
Kirjaatko kaiken ylös? Ihanan järjestelmällistä! Itsellä on onnistunut joskus päivän ajan tuo, sitten se on jäänyt. Mulla on lista jääkaapin ovessa päivän aterioista, siitä sitten lunttaan, mitä saan syödä. Mukavan helppoa!
Tarkoituksena on kirjata kaikki ylös ja ennen iltapalaa tarkistan, minkä verran on kaloreita jäljellä. Nyt viime keskiviikosta sunnuntaihin en merkannut mitään, kun oltiin reissussa. Yleensä se tarkoittaa, että syön liikaa. Nyt saattoi ehkä pysyä sallituissa rajoissa.

Olen oppinut ottamaan pienempiä annoksia ja keiton kanssa, kun otan leipää, en voitele enkä laita juustoa päälle. Muuten ateriasta tulee liian iso.
 
Mulla viime viikosta - 600 g. Olen ihan tyytyväinen, vaikka syöminen ei mennyt ihan suunnitellusti. Liikuin kuitenkin normaalia enemmän, joten se on ilmeisesti kompensoinut. Tämä viikko onkin haasteellinen, kun lähden työmatkalle enkä pysty käymään lenkillä. Saa olla siis ruokailun kanssa tarkkana.
 
Mulla viime viikosta - 600 g. Olen ihan tyytyväinen, vaikka syöminen ei mennyt ihan suunnitellusti. Liikuin kuitenkin normaalia enemmän, joten se on ilmeisesti kompensoinut. Tämä viikko onkin haasteellinen, kun lähden työmatkalle enkä pysty käymään lenkillä. Saa olla siis ruokailun kanssa tarkkana.

Se on hyvä, kun tiedostaa asian ja osaa suunnitella etukäteen. Oletko koko viikon työmatkalla?
 
Joo en kyl alle 50kg tähtää todellakaan! Siihen 69kg oon tyytyväinen mutta jos paino tippuis vahingossa paino menis 60kg tienoille olisin ekstaasissa mutta tuskin menee:D

Millä te laskette päivittäisen kalori saannin? Mulla on my fitness pal johon merkkaa veden ja syödyt kalorit:) on muuten hyvä app:wink
Paljonkos te syötte kaloreita? Mä syön 1500kcl/päivä ja sillä syönnillä paino tippuu n500g/vko... joka on hyvä tahti tiputtaa:wink
 
Mahtuisko mukaan?
Mulla tavoitteena n. 10kg pudotus, ajattelin nyt kesän keskittyä ruokapuolen parantamiseen, kun keväällä ei jaksanut oikein panostaa.

Syksyllä alkaa lapsettomuushoidot ja kaikki mitä alaspäin saa ennen sitä, on vaan plussaa.

Mun täytyy hakea patterit vaakaan. Mulla tuppaa kauheen usein tulla stressi painon tuijotuksesta, joten kiellän itseltäni siinä hyppimisen. Kerran viikossa maksimissaan.
 
Joo en kyl alle 50kg tähtää todellakaan! Siihen 69kg oon tyytyväinen mutta jos paino tippuis vahingossa paino menis 60kg tienoille olisin ekstaasissa mutta tuskin menee:D

Millä te laskette päivittäisen kalori saannin? Mulla on my fitness pal johon merkkaa veden ja syödyt kalorit:) on muuten hyvä app:wink
Paljonkos te syötte kaloreita? Mä syön 1500kcl/päivä ja sillä syönnillä paino tippuu n500g/vko... joka on hyvä tahti tiputtaa:wink
Mulla sama sovellus. Tykkään!
 
Se on hyvä, kun tiedostaa asian ja osaa suunnitella etukäteen. Oletko koko viikon työmatkalla?
Reissussa keskiviikosta lauantaihin. Onneksi hotellissa aamupalalla on yleensä melko terveellisiä vaihtoehtoja, joten ainakin yksi ruokailu menee hyvin. Muuten varmaan tulee käytyä ulkona syömässä.
 
Reissussa keskiviikosta lauantaihin. Onneksi hotellissa aamupalalla on yleensä melko terveellisiä vaihtoehtoja, joten ainakin yksi ruokailu menee hyvin. Muuten varmaan tulee käytyä ulkona syömässä.[/QUOTE

Onkohan siellä hotellissa kuntosali tai mitään lenkkimaastoja lähettyvillä?
 
Takaisin
Top