Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ei kyse ole siitä, ettenkö söisi kasviksia vaan siitä, että vaikka annokset ovat miten pieniä, ei milloinkaan ole varaa syödä "luksusta", mikä minulle tarkoittaisi esimerkiksi kahta leipää iltapalaksi. Ja kokeilepa näillä määrillä käydä ravintolassa tai syödä valmisruokia!Lisää kasviksia tai muuta ei-kaloritiheää lautaselle. Niitähän voi (useimpia) syödä huoletta ja niistä saa vatsantäytettä ja tarpeellista kasvikuitua. :)
No niinpä! Jos katsoo jääkaappiin, tulee heti kilo lisää. Samoin värähtää viisari, jos syö 50g suklaata, heti kilo lisää painoa. Mutta auta armias, kun laihduttaa, niin ei värähtele alaspäin!Näin on, täällä saa vuodattaa, jos jokin ärsyttää! Mua ärsyttää ja hämmästyttää se, miten helposti lihon. Moni muu saa syödä mitä lystää, mutta itse lihoo, kun vain nuuhkaisee pullaa. Vartta on kyllä sen verran, ettei se heti näy, mutta maharöllykkä ällöttää. Ei se reisissä niin paljon haittaisi.
No niinpä! Jos katsoo jääkaappiin, tulee heti kilo lisää. Samoin värähtää viisari, jos syö 50g suklaata, heti kilo lisää painoa. Mutta auta armias, kun laihduttaa, niin ei värähtele alaspäin!
Minulla kyllä paino myös näkyy ja tuntuu. Vaatteet jäävät pieniksi.
Edellisen kerran kun laihdutin, meni kahdessa vuodessa 7 kiloa, joten olkaahan pitkäaikaistukena, tämä ei ole pikamatka.
Kilo tai kaksi heilahtaa helposti, mutta sitten tyssääSulla on nyt kyllä sellainen vauhti päällä, että tällä kertaa ei varmaankaan mene kahta vuotta. :)
Syötkö maitohappobakteereita? Yhdessä dokkarissa käsiteltiin niiden ja kasvikuidun vaikutusta laihtumiseen, ne luo perustan painon putoamiselle. Kannattaa koittaa, jos et vielä syö?
Tai ootko aatellu, että voisko sun keho käydä säästöliekillä? Et jos syötkin liian vähän. Joidenkin kroppa toimii niin, että liian vähillä kaloreilla aineenvaihdunta tyssää ja paino junnaa.
Ruokavalio on pitänyt hyvin, mikään ateria ei ole tänään ylittänyt 300 kaloria. Ne oli ne hyvät uutiset. Hiukan yhä masentaa, kun liikkumalla ei saa lisää kulutusta juuri yhtään. Lähes 10000 askelta tänään, juoksua lapsen polkupyörän perässä =137 kcal
Aktiivisuusrannekkeessa on sykemittaus. Tylyä.Oikeasti? Onko sulla käytössä sykemittari tai vastaava vempain? Sun täytyy vain kasvattaa törkeästi lihasmassaa, että kulutus kasvaa.
Aktiivisuusrannekkeessa on sykemittaus. Tylyä.