Lakun ja salmiakin epäillään lisäävän riskiä ADHD:n eli on muutakin haittaa kuin verenpaineen nousu.
Mulla tää paineiden nosto ollut välillä ainut syy miks itse lakua syönyt, jäi kyllä heti plussan jälkeen pois kun ADHD riski muutenkin varmaan :D ..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lakun ja salmiakin epäillään lisäävän riskiä ADHD:n eli on muutakin haittaa kuin verenpaineen nousu.
. Kun päästiin esikoisen kanssa kotiin, mies kävi heti hakemassa meille valtavan annoksen sushia ja pienen pullon shampanjaa. Jäi ikuisiksi ajoiksi mieleen, koska maistui niin vastustamattoman hyvältä pitkän tauon jälkeen :). Pitää varmaan jatkaa perinnettä tulevan kakkosen kanssa.Lakun ja salmiakin epäillään lisäävän riskiä ADHD:n eli on muutakin haittaa kuin verenpaineen nousu.
Osaisko joku sanoa onko tähän mitään poppakonsteja näin raskaana ollessa, ei varmaan mitään yskänlääkettä saa ainakaan ottaa? Mulla on kans flunssa, ja yskimiseen auttaa kaikista parhaiten nenäsuihke, sellainen kuivattava. Estää rään valumisen nieluun ja keuhkoputkiin, ja sitä kautta vähentää yskimisen tarvetta. Muistaa vaan sen lisäksi myös kosteuttaa nenää (mulla käytössä nenäkannu ja nozoil-suihke). Pikaista paranemista!Apua, mulle iskenyt kamala flunssa päälle! Yskittää niin kamalasti että öisin ei uni tuuOsaisko joku sanoa onko tähän mitään poppakonsteja näin raskaana ollessa, ei varmaan mitään yskänlääkettä saa ainakaan ottaa?
Normaalisti litkin noita Finrexinejä mutta nyt ei siis niitäkään.
Just tulin neuvolasta ja siellä sanoi mulle et ei sais syödä edes lämminsavustettua lohta. Mutta muuten mun pitäisi syödä kuulemma enemmän kalaa. :D
Mulla on tää yskä jäänyt flunssasta ja alkaa olla ideat loppu.nytkin join lämmintä ja huomenna pitäisi pirtänä mennä pitämään perhekerhoa.Apua, mulle iskenyt kamala flunssa päälle! Yskittää niin kamalasti että öisin ei uni tuuOsaisko joku sanoa onko tähän mitään poppakonsteja näin raskaana ollessa, ei varmaan mitään yskänlääkettä saa ainakaan ottaa?
Normaalisti litkin noita Finrexinejä mutta nyt ei siis niitäkään.