Marraskuun mietteitä

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja ellami
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kharou onks se minkä hintanen.
Mää kun aattelin et oisin lähettänyt mein perheen Whatsapp ryhmään vaan sen vauvan sykkeen äänen ja kattonu et kuka hoksaa ekana. Tolla mun laitteella ei muistaakseni voi tallentaa ääntä edes esim.koneelle.

Kharou onks se minkä hintanen.
Mää kun aattelin et oisin lähettänyt mein perheen Whatsapp ryhmään vaan sen vauvan sykkeen äänen ja kattonu et kuka hoksaa ekana. Tolla mun laitteella ei muistaakseni voi tallentaa ääntä edes esim.koneelle.

Verkkokaupassa ja ozbabyssa 50e, raskauskeijulla melkein 60e. :)

Iii huomenna poksuu 10+0 niin kokeilen kans uudelleen tota angelsoundsia :) viikko sit en löytäny ku oman sykkeen.. Mä kokeilen nyt tota baby-oilia.. Viime raskaudessa käytin vaan perus aqualania ja se toimi kyllä kans ihan moitteettomasti :D

Kiitos kaikille doppleri-jutusteluista! :)

Kävin eilen hakemassa verkkokaupasta sen puhelimeen liitettävän. Ei mikään paras niiden johtojen yms kannalta mutta tuo talennusmahdollisuus oli aika ihana! Sain kuuluviin sykkeen, jonka keskisykkeeksi näytti 148 eli taisi sieltä jotain löytyä! :) Vähän on erilainen kun aiempi niin on vielä totuttelua tähän.

Yritin vartin taas ettii.. Karvoituksen rajalla pyörittelin ja muljuttelin, mut ei löytyny kun oma :( ihan kakkaa kun en ultraakaan vielä päässy, et sais jotain konkretiaa äääh

Kertokaas nyt vielä millä viikoilla ootte löytäny ja mistä kohtaa löyty ja kauan piti ettii? :)

Mulla äänet löytyy nyt n. kaks senttiä karvotuksen yläpuolelta, about keskeltä. Vaihtelee kyllä kauheasti. Eilen illalla kuului vaan tosi vaimeaa tumpsutusta, mut nyt aamulla selkeä ja voimakas syke. Mahtaakohan riippua turvotuksenkin määrästä? Meinaa aamuisin tuntuu että kuuluu helpommin. Iltaisin en ole kuullut kuin eilen vaimeasti. Sen olen myös huomannut että ruokailun jälkeen on turha kokeilla. Suolistossa pulputtaa niin valtavasti ettei kuulu muuta.

11+3 tais olla ja oikealta puolelta karvoituksen rajalta ja itte oon tosi huono löytää mut mies löytää heti...

Ja joo, joskus syke kuuluu todella kaukaa ja hiljaa, joskus taas ihan kohdalla.. välillä ei kuulu kun hyvin lyhyt aika, joskus taas pidempään.. vaihtelee kyllä.

Muokattu viimeksi:
Okeiii kiitos vastauksista! Täytyy vissiin pistää mies kans kokeilee löytäiskö se :grin

Mulla on ollut paljon mietittävää tässä ja viime kuussa. Mulla alkoi verta tulla rv 5+5 ja olin varma että meni kesken.. Jäin odottamaan neuvola lääkäriä soittaen ennen sitä vielä neuvolaan vuodoista sanoi vain että EI osaa ennustaa (asiatonta...) no lääkäri päivä koitti mutta sain. Ilmoituksen että se perutaan ettei lääkäri pääse paikalle. Menin päivystykseen ja siellä mieslääkäri kovakouraisesti kopeloiden totesi että '' keskenmeno se on meneillään vielä ultraa tarkistamaan että materiaali on. Poistunut" olin huojentunut tästä koska olin nii. Varma ollut miltei kaksi viikkoa ettei meille tule vauvaa. Sain ajan samalla päivälle ultraa josta löytyi elävä pieni ja hematooma joka vuosi sain ajan uudestaan 2viikon päähän ja 3 päivää ennen ultraa illalla verta alkoi tulemaan ihan kamalasti tuplat enemmän kuin menkoissa näin oli 5 minuuttia kunnes 5cm hyytymä tuli ulos ja vuoto lopui. Itkin ihan paniikissa ja mieskin nieleskeli itkua. Hyytymässä ei kuitenkaan näkynyt ketään ja ultra päivänä todettiin että hematooma on lähtenyt ja vauva voi hyvin. Vielä vähän välillä tuhruilee mutta lääkäri sanoi ettei siitä pidä olla huolissaan. Nyt rv 10+3 ja kaikki hyvin. En olisi koskaa uskonut että mun kohdalla verenvuoto olisi voinut olla harmitonta. Olen vihdoin uskaltanut nauttia raskaudesta! ☺️

Hieno tarina Molllis! Voin vaan kuvitella millä fiiliksillä olette menneet.. :(

Mä en koskaan kotidoppleria kokeillut, mut voisko auttaa löytymään helpommin jos virtsarakko olisi täynnä?

Mietin kovasti dopplerin tilaamista, mutta hitto jos en sykettä löydä niin joutuu taas yksityiselle menemään :)

Olis kiva jos välillä laittasitte kommenteihinne raskausviikkoja kun ei niitä muista. Esim. Kun nyt sykkeistä puhutaan niin tietäis missä te meette :)

Mä oon nyt löytäny sykkeen yleensä heti, aikalailla keskellä ja just karvotuksen yläpuolella. Syke on todella vahva ja lyö n. 150 kertaa minuutissa. Rv 11+4 :)

Onko teillä angelsounds se missä on kuulokkeet ja isompi mötikkä millä sykettä etsiä vai se kalliimpi malli missä äänet kuuluu ja on se puikko millä sykettä etsitään? Onko siinä halvemmassa sykenäyttöä? Tutkin toki näitä myös netistä

Mulla ainaki se missä kuulokkeet ja iso mötikkä. Ei näytä missään näytöllä siiis sykettä. Ainoastaan kuunteluun siis ja hyvin kuuluu :) Vaikka varmaan markkinoiden halvin doppleri onkin :D Mulla sydänäänet löyty navan ja häpyluun välistä, aavistuksen vasemmalta puolelta. Omaan sykkeeseen sikiön sykkeet on kyllä vaikee sotkea onneks :) rv 11+1

Mulla on kans se perus angel sounds missä ei oo sykkeen näyttöä.
Hyvin on kuulunut ja parissa minuutissa löytynyt.

Muok. Syke löytyi 10+0
Rv11+4

Muokattu viimeksi:
Mulla myös se ihan perus angelsounds se mötikkä millä etsitään ja mihin kuulokkeet tulee suoraan.. En löytänyt 10+0 :/ mulla kyllä kuulemma kohtu suoran mallinen, et liekö vaikuttaa kun on "kauempana" tai taaempana tuolla sisällä, kuin mitä jos ois eteenpäin kallistunut kohtu.. Väkisin kuitenkin vähän jännittää et onko siellä ketään, kun phvointikin vähä helpottanut.. mut ohjeissa sanottiin et rv 14 alkaen et ehkä nyt koitan pysyy nahoissani ja yrittää uudestaan.. Ja toi mötikkä on kyl vähä hölmö kun se pariston paikkahan on kans ihan öljyssä siinä :rolleyes:

Molllis: Teillä onkin ollut tosi jännä alku! Onneksi kaikki on nyt kuitenkin hyvin. Mullahan tuli menkat ihan normaalisti ja sen jälkeen vasta selvisi, että olen raskaana. Sitäkään ei omalle kohdalle olisi uskonut. [emoji4] Yritystä oli jo yli puoli vuotta.

Takaisin