Embo
Vauhtiin päässyt keskustelija
Mulla otettiin kolme putkea verta labrassa. Ei sattunut, mutta taju meinas silti karata. En ymmärrä, mikä siinä muka oon niin pelottavaa?! Virtsanäyte olis pitäny viedä samalla mutta unohdin. Miten voi unohtaa?! Ei onneksi ollut vakavaa, vien sen ens viikolla sitten - riittää kuulemma kunhan saavat ennen seuraavaa neuvolaa.
Nyt jännäilen verikokeiden tuloksia omakannasta. Mulla ei pitäis olla mitään poikkeavaa arvoissa, hb ainoa, joka voi olla vähän alakanttiin.
Saa tässä oikeasti juosta milloin missäkin kun ei ole aiemmin (onneksi!) ollut tarvetta. Ens viikolla jk-rokotustehoste ja sitä seuraavalla nt-ultra. Jos sitten pitäis joululoman terveydenhuollon ammattihenkilöistä :D
Nyt jännäilen verikokeiden tuloksia omakannasta. Mulla ei pitäis olla mitään poikkeavaa arvoissa, hb ainoa, joka voi olla vähän alakanttiin.
Saa tässä oikeasti juosta milloin missäkin kun ei ole aiemmin (onneksi!) ollut tarvetta. Ens viikolla jk-rokotustehoste ja sitä seuraavalla nt-ultra. Jos sitten pitäis joululoman terveydenhuollon ammattihenkilöistä :D