Täit ei hypi metrin matkoja, tarvitaan jokin välittäjäkangas tai hieroa päitä yhteen. Useimmiten tarttuu pipojen välityksellä tai kaulahuivin tms. Omat lakit huolellisesti säilytettynä ja täivaaran aikaan suihketta tai pajunkuorishampoota, niin ei tule.
Ei voi sanoa, onko pojat vai tytöt kiipeilijöitä. Enemmän se on persoonasta kiinni kuin sukupuolesta. Minulla molemmat tytöt kiipeilivät paljon ja korkealle, vain nuorempi aloitti jo vauvana.
Ei voi sanoa, onko pojat vai tytöt kiipeilijöitä. Enemmän se on persoonasta kiinni kuin sukupuolesta. Minulla molemmat tytöt kiipeilivät paljon ja korkealle, vain nuorempi aloitti jo vauvana.

Ei siis vielä kävele ilman tukea, mutta harjoittelee kyllä ja on oppinut myös kiukuttelemaan! Rakastaa keinumista puistossa eikä sais ikinä sieltä pois. Otan välillä pois, että tehtäis muutakin, mutta ei. Aina ensin huutaa kun otetaan pois ja sitten konttaa takas keinulle. Kotiin lähtiessä tulee raivarit kun laitetaan rattaisiin
Muuten kyllä on hymyileväinen poika ja yleensä hyväntuulinen, mutta näköjään myös tuntee jo pettymyksiä 
12 komeaa hammasta jo suussa, niillä kelpaa tissiä syödä (syö hän muutakin, mutta imetystä on vielä jatkettu kun tuntuu olevan vielä lohtua siitä..enkä taida heti olla valmis luopumaankaan imetyksestä kun on mun viimeinen vauva)