Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tähti, olen seitsemän viimeisintä vuotta ollut all inclusive -lomalla, en etsinyt kaupoista maitoa. Kun lapset olivat pieniä, maitoa ei ollut marketeissa, kaakaota löytyi kyllä.
Toivolla tänään 1,5-vuotis th-neuvola. Pituus oli 75, 3 cm ja paino 9,310 kg. Lääkäri on vasta 20.9. Kasvaa hyvin omalla miinuskäyrällään. Samoissa mitoissa kuin isänsä 1,5-vuotiaana. En tiedä tuleeko meille lisää lapsia. Aika näyttää sen. Olen kyllä asettunut itselleni takarajaksi ensi vuoden.
Tähti, äitini on lähdössä samaan aikaan samaan paikkaan :) Mukavaa matkaa!
Käytiin eilen tutussa seurakunnan muskarissa. Siellä ei ollutkaan enää ollenkaan kanttoria, vaan kaksi lastenohjaajaa oli vetämässä. Ei säestystä, laulu ala- ja epävireistä. Soittimina vain kapulat yhdessä laulussa. Itse harrastan musiikkia ja teki vähän pahaa. Vaikka tuo ei mikään tavoitteellinen oppimispaikka olekaan, toivoisin silti vähän tarkempaa musisointia. Lapsen musikaalisuus kuitenkin kehittyy juuri tällaisissa tilanteissa pikku hiljaa. Ai kun tuntui ikävältä.
Lisäksi sieppasi, kun aiempien lasten ajoilta tuttu lastenohjaaja ilahtui mut nähdessään, että tulit sitten lapsenlapsen kanssa! No en kun oman! Vanhin lapsi on 12 vuotta, sentään sillä ei ole vielä lapsia! Ja itse olen 41-vuotias.