Huolet / pelot

Näin mäkin yritän ajatella ja rauhotuinkin jo aika hyvin . Neuvolasta vastasi onneksi tosi kiva nainen, niin heti helpotti. Oon kyllä muutenkin kova hermoilemaan, eli kuuluu ihan asiaan mun kohdalla . Ensi viikolla onneksi näkee sintin ekas kertaa :Heartred
 
Mulla on aina ollut alhainen keltarauhashormonitaso ja tiputtelua yms on esiintynyt kierroissa. En tiedä onko sitten johtunut huonosta munasolusta vai mistä. Nyt huolettaa jaksaako keltarauhanen toimia siihen saakka että istukka ottaa tehtävän itselleen. Mulla olis kaapissa keltarauhaslisää, mutta uusi hoitava lääkäri halusi jättää tässä kierrossa sen pois koska siitä ei kuulemma ole hyötyö raskautumisessa vaan pikemminkin päinvastoin. No raskaaksi tulin mutta mietityttää kovasti pitäisikö nyt käyttää vai ei.
 
Mä niin odotan sitä varhaisultraa. Haluan tietää onko oikeesti elämää nyt tällä kertaa...

Viime yönä näin unta että sain keskenmenon. Plops vaan wc-pönttöön putosi ensin epämääräinen solupallero ja perässä istukka. Siinä unessa en edes ollut mitenkään järkyttynyt kun olin jotenkin alusta asti tiennyt että menee kesken. Jotenkin sitä en osaa oikeastikaan vielä aidosti iloita tästä raskaudesta. No enää reilu viikko niin selviää onko tällä kertaa tuulimuna vai tosi kyseessä. :)
 
Diann, ootko neuvolaan jo soitellut? Sieltä voisi varmasti kysyä tuota keltarauhasjuttua :)
 
[MayDay], sama täällä. Mulla varhaisultra 2.5. ei onneks enää hirveen pitkä aika. Nyt vasta alkaa jännittää :p
 
Sydänkäpynen ajattelin tänään juuri soitella. En vai tiedä soittaisinko just neuvolaan vai sille lääkärille joka aikanaan tämän lääkkeen määräs vai sit oysiin ivf hoitajille joiden vastauksen jo etukäteen arvaan (eli ei keltarauhasta). Ehkä kokeilen soittaa neuvolaan ensin..
 
Voih, nyt mullakin tulee vähän limansekaista verta pyyhkiessä :sad001 Mulla ei aiemmissa raskauksissa ole ollut mitään vuotoja, joten jotenkin tuntuu, että kesken on mennyt. Yritän päästä ultraan vielä tänään. Mitään kipuja ei toistaiseksi ole.
 
Triina, kirjoittelin tuonne aiemmin vähän samasta asiasta. Tuli muutamana päivänä pyyhkiessä vaalean beigeä valkovuotoa tippa, ja säikähdin ihan älyttömästi. Neuvolasta mulle vakuuteltiin, että pienet määrät on ihan normaaleja. Kipujakin oli, mutta kuvauksen perusteella sanoivat että kuulostaa kohdun kasvukivuilta. Ylihuomenna ultrassa toivottavasti saadaan varmistus, että kaikki on ok.

Kaverilla kävi niin, että oli viikon ajan suht runsasta verivuotoa ennen ar-ultraa. Ultrassa kuitenkin kaikki hyvin, ja edelleen hänellä raskaus edennyt normaalisti.
 
Mulla on neuvolan laskutavan mukaan 8+3 mutta mun kierto on kyllä tosi pitkä ja epäsäännöllinen. Sen takia itse ajattelen, että olis jotain 7+ viikot.

Sain ultraan ajan iltapäivälle. Vuoto on tosi vähäistä, lähinnä pyyhkiessä tulee. Mutta nyt vähän jomottelee. Koko ajan tuntuu siltä että vuoto lisääntyy. Kaikkihan on mahdollista, mutta jotenkin tuntuu että keskenmenosta on kyse :sad001
 
Saniais, mulla on tullut ihan vaaleanpunaista vuotoa enemmän kuin tippa. Varsinaisesti ei vuoda siteeseen, mutta pyyhkiessä kuitenkin joka kerta.
 
Toivottavasti kaikki hyvin pienellä :Heartred
 
Mua jännittää kun alkanut tällä viikolla 4+ kipuilla kohtu kohtalaisesti iltaa kohden. Semmoinen tasainen poltteen tunne. Loppuu aina välillä ja sit saattaa alkaa uudestaan. Onkohan syytä huoleen?
 
Muokattu viimeksi:
Mulla ainakin nippailu alkaa vasta illalla. :) Paitsi päivällä repäisykipua välillä kun nostan esikoista. Veikkaan että kroppa väsyy päivän aikana. :)
 
Huh. Jospa kaikki on hyvin :) ja nyt ois periaatteessa menkka-aika jos ei olis raskaana.. en tiedä vaikuttaako se jotain. Kipu ei kuitenkaan ole mitään lääkettä vaativaa ja lähtee onneksi välillä ihan kokonaan. Voihan se olla just niin kuin enska sanoi että väsyy päivän aikana ja sit on aikaa kotona vielä havaita kaikki kivut ja kuulostella itseään :D
 
Diann, mulla oli ihan alussa menkkajomotuksia, välillä enemmän välillä vähemmän. Mut ei tarvinnu mitään lääkkeitä. Samalla tuntu myös että maha repeäis eli kohtu vissiin kasvoi :grin
Jossain vaiheessa loppui, koska ei oo pitkään aikaan tuntunu. Eli todennäköisesti ei hätää :happy:
 
Mua jännittää kun alkanut tällä viikolla 4+ kipuilla kohtu kohtalaisesti iltaa kohden. Semmoinen tasainen poltteen tunne. Loppuu aina välillä ja sit saattaa alkaa uudestaan. Onkohan syytä huoleen?

Mulla ihan juuri tuota samaa. (4+4) Pahenee nimenomaan iltaa kohti, reippaan turvotuksen kanssa. :) ja lisäksi äkkinäiset liikkeet aiheuttaa viiltävää kipua mikä menee yhtä nopeesti ohikin. Olisko ne sitten niitä kuuluisia repäsykipuja...?
 
Takaisin
Top