Hankinnat

Nyt on taas hankittu lisää tavaraa (voi minun kanssa.. :) ). Tänään ilmestyi autoon amme ja itkuhälytin vaikka ihan ruokaostoksille menin, heh.

Mutta, jos muutaman tuttipullon varoiks ostais, ni eiks ne pienemmät (olikohan 250ml) oo ihan ok ens alkuun ja kannattaako mielummin olla luonnonkumia se tuttiosa vai?
 
Pienemmät taitaa olla jotain 120ml. :) riittää hyvin pienelle. Riippuu hirmuisesti vauvasta, kummasta tutista syö paremmin, silikonista vai luonnonkumista. Ja tutin mallista myös. :) meillä esikoiselle jouduttiin kokeilla tosi monta erilaista pulloa, ja ainut minkä se huoli oli ainun koliikkipullo..
 
Mä sain Ainu Medela rintapumpun tosi edullisesti nii ostin siihen sit tuttiosaksi Ainu Medela Alman, joka heidän mukaan jäljittelee parhaiten rinnasta imemistä (eli maitoa tulee vain kun kunnolla imee).
 
Meillä on philips avent itku hälytin jossa on yö valo ja unilauluja:) kovin ollaan tykätty viimeset 6 vuotta :wink
 
Mie ostin tokmannilta ku oli halpa ja toimii myös paristoilla.. (saa myös verkkovirtaan), konig merkkinen. En tiiä sit et onks kui kestävä. Ainakin toimi ku sujautin vauvan yksikön miehen takin taskuun, ni hyvin kuului että mitä pihalla puhuttiin XD XD :D
 
Mä päädyin tilaamaan ruotsalainen padwico 850 itkuhälyttimen. Pakkasen kestävä toisin ku nuo Philipsit.
 
Meillä on philipsin itku hälytin enkä oo edes ajatellut onko pakkasen kestävät :eek: :hilarious: noh.. Hyvin on toiminut pakkasellakin ja toimii edelleen :p
 
Eipä oo tullu tota itekkään aateltua, mutta hyvin pelas meilläkin vaikka välillä oli 20astetta pakkasen puolella. :D
 
Nois Phillipsin itkareissa on vaan ihan p*ska johto, ei kestä mitään... muuten ei kyl oo mtn huonoa sanottavaa:)
 
Täällä itkuhälytin vielä löytämättä. Tavallaan haluaisin sen mobiilisovellusmallin, mut käytettynäkin maksaa yli 100€... sama olis varmaan ostaa perus walkytalky.
 
Meilläkään ei ole vielä itkuhälytintä. En kyllä edes tiedä tarvitaanko, ehkä ostan vasta jos siltä tuntuu.

Oon myös miettinyt, että olisiko joku lämpöpussi hyvä kaukaloon ja vaunuihin... tuntuisi jotenkin tosi kätevältä, mutta sitten taas näyttävät niin paksuilta että olisiko turha toukokuiselle? Miten sen sitten pukee ulos? Joku haalari sitten varmaan, mutta riittääköhän vaan collegehaalari vai pitääkö olla jotain villaa... Apua kuinka voi olla vaikeeta ajatella noita ulkoiluasioita :D Jotenkin tuntuis kivalta ettei tarttisi niin hirveästi pukea päälle, jolloin tuo pussi/peitto olisi kätevä. Äh.
 
Mä oon Shain miettiny ihan samaa! Kuinka paljo sille nyytille pitää toukokuussa pukea vaatetta päälle? En kyllä ite aatellu lämpöpussia, mut jonkinlainen kevyempi kaukalopussi vois olla jees.
 
Onko teillä kokemusta Maxi-cosin Cabriofix turvakaukalosta? Töissä kehuivat sitä ja hmm.. :rolleyes:
 
Onko teillä kokemusta Maxi-cosin Cabriofix turvakaukalosta? Töissä kehuivat sitä ja hmm.. :rolleyes:

Meillä on. Todella kevyt enkä keksi muuta moitittavaa, ku että on vain kolmipistevyö (jos haluaa välttämättä viispistevyon).
 
Takaisin
Top