Hankinnat

Saakohan sitä kiinnitettyä adapterilla Emmaljungan vaunuihin? Tai en tiiä tarviinko sitä ominaisuutta, mutta mutta.. :D
 
Mulla ois mountain buggy duet rattaat oottamassa hakiaansa... Sekin nyt sit hommattu:)
 
Onko teillä kokemusta Maxi-cosin Cabriofix turvakaukalosta? Töissä kehuivat sitä ja hmm.. :rolleyes:

Ostettiin käytettynä. Tosi kevyt ja jämyn tuntuinen. Lähipiirissä suojellut samanlainen synnäriltä tullessa yli 80 alueella nokkakolarissa niin ettei takapenkillä olleelle vastasyntyneelle tullut vaurioita.
 
Muokattu viimeksi:
Oon myös miettinyt, että olisiko joku lämpöpussi hyvä kaukaloon ja vaunuihin... tuntuisi jotenkin tosi kätevältä, mutta sitten taas näyttävät niin paksuilta että olisiko turha toukokuiselle? Miten sen sitten pukee ulos? Joku haalari sitten varmaan, mutta riittääköhän vaan collegehaalari vai pitääkö olla jotain villaa... Apua kuinka voi olla vaikeeta ajatella noita ulkoiluasioita :D Jotenkin tuntuis kivalta ettei tarttisi niin hirveästi pukea päälle, jolloin tuo pussi/peitto olisi kätevä. Äh.

Ainakin ne ihan oikeet lämpöpussit on liikaa. :) meidän tammikuisella oli se eisbärchenin (miten lie kirjotetaan) pussi ja se oli sillekki liikaa, vaikka alla ei ollu ku normi vaatteet ja pipo+lapaset. Ehkä joku kevyt vois toimia, toki en oo koskaan perehtyny onko niitä olemassa. Mä ajattelin itse tehdä vauvalle sellasen velourhaalarin ja vuorata sen trikoolla. Sitten kylmemmällä vaan peittoa päälle lisäks. :) ja vaunuissahan vauva on tosi suojaisassa vaikka vähän tuuleekin niin ei se kesäkeleillä silti mahottomia tartte päälle. :)
 
Kiitos kommenteista tuohon turvakaukaloon! Käyn huomenna vielä tutustumassa liikkeessä siihen ja tuntuu, että se lähtee meille mukaan :)

Mä aattelin, että pärjätään sairaalasta kotiin normi vaatteilla + tuollasella haalarilla minkä ostin. Tai niitäkin on 2 vaihtoehtoa, fleeceä tai collegen tyylistä kangasta. Toki sitten joku peitto / huopa mukaan vielä, että saa tarvittaessa sen vielä pikkusen päälle laitettua :)
 
Olisikin jo seurava kysymys mielessä! Onko teillä minkälaisia ammeita vauvoille hankittuna / käytössä?
Onko jotain tiettyä merkkiä, mikä olisi hyvä? :)
 
Meillä on stokken kokoontaittuva. Vähän tuntuu ehkä huteralta, mutta eipä olla vielä oikeesti kunnolla testattu. Musta tuntui että ne tavalliset ammeet on kamalan isoja eikä meille mahtuisi. Tuon saa kätevästi pieneen tilaan.:)
 
Olisikin jo seurava kysymys mielessä! Onko teillä minkälaisia ammeita vauvoille hankittuna / käytössä?
Onko jotain tiettyä merkkiä, mikä olisi hyvä? :)

Prismasta taitaa olla tuo kylpyamme, nalle puh -teemaa. Nyt tälle pikkukakkoselle hommattiin myös se kylpytuki , välillä kaipas sitä tän ekan kanssa kun on niin "lukittuna" toisesta kädestä kylvettäessä.. vaikea selittää, sen ymmärtää kun sen kokee :D meillä kylvetys tapahtuu lattiatasossa ni se kyyryasento ei oo mikään ergonomisin:grin
 
Me ostettii ihan tuommone perus muumiamme. Mutta heey, aiotteko kaikki hankkia rintapumpun ? Onko sille oikeesti käyttöä. Mä ajattelin eka, et ostan sit jos siltä näyttää, mutta tuntuu et tosi monet on hankkinu jo etukäteen...
 
Meillä on ikean amme! Se on pienempi kuin markettien ammeet. Lisäksi siinä on liukuesteet ammeen sisäpinnassa ja pohjassa. Tykkäsin erittäin paljon esikoisen kans tuosta ja meilläkään ei liikaa tilaa ole joten kätevän kokoinen.
 
Mie ostin kans ihan sen muumi ammeen.

Mam17, mullakin ollu mielessä toi rintapumpun hankinta.. sit aattelin et jos synnärillä näyttää siltä että sitä tarvii ni käyköön mies sen sitte ostamassa, mutta, naapuri antoi eilen mulle omansa ni nyt on sit rintapumppukin valmiina. Ainaki naapuri sanoi että onhan se kätevä olla valmiina ku vissii aika moni sitä tarvii jossai vaiheessa imetystä.
 
Jees... Ku ei oo ollu ennen imetettävää, nii ihan pihalla näistä jutuista. [emoji16]
 
Tuota rintapumppua olen mieki miettiny.

Muutama juttu tuli tänään tilattua mutta vaunujen tilaamista vieläki panttaan kun ois kiva tilata ne sitten uuteen kotiin. Muuttopäivää vaan kun ei vieläkään tiedetä..
 
Mie olen ajatellut kokoontaittuvaa ammetta, kun suihkut löytyy kellari- ja yläkerroksesta, joten kokoontaittuva olisi hyvä kodinhoitohuoneeseen. Vaan en ole vielä tilannut, vaihtoehtoina lienee stokken tai sitten Prisman amme. Rintapumpun ostan jos sattuu sopiva hollille mutta senkin ehtii vaikka myöhemmin.
 
Meillä on joku olikohan orthexin perusamme, menee hyvin ku on virittäny sen seinälle roikkumaan ni ei ole siinä edessä. :)

Rintapumpusta sen verran, että esikoiselle en hommannu heti, vaan lainasin siskolta kun tarve tuli. Sitte ku sisko tartti sitä ite ni mä ostin oman. Vaavi oli tuolloin vajaa kaks kk. :) mä olin silloin sitä mieltä että nopsaa sen sit hankkii jos tarttee ja niin se meni sitte. :)
 
Mä ostin kans sen kokoontaittuvan Stokken Flexi Bathin et menee pieneen tilaan ja siihen sen vauvatuen. Tosin nyt amme on saunassa lauteiden alla säilössä ja tajusin et olishan sinne mahtunu ihan normikokoinen ammekin [emoji16]. Koko ajan ajattelin, et amme pitää säilyttää kylppärissä, missä ei oo järin paljon tilaa.
 
Meillä on vauvalle sellanen jalallinen amme ostettu lastentarvikkeesta jo esikoiselle ja esikoinen käyttää nykyään ikean ammetta :) jalallinen kiva vauvan kanssa, säästää selkää :)
 
Takaisin
Top