Hankinnat

Mekin käydään reissussa nyt vklp. No mie pakkaan sit kans sen jälkeen :) Pitää vissiin itselle ostaa semmoiset matka shampoot yms. Ei tarvii noit hillittömiä säästöpakettei kantaa =)

Onks kukaan hankkinut synnytyksen jälkeistä tukivyötä jo? Mietin et mitä kokoo uskaltaa tilata vai tilaako sitte myöhemmin? :/
 
Mekin käydään reissussa nyt vklp. No mie pakkaan sit kans sen jälkeen :) Pitää vissiin itselle ostaa semmoiset matka shampoot yms. Ei tarvii noit hillittömiä säästöpakettei kantaa =)

Onks kukaan hankkinut synnytyksen jälkeistä tukivyötä jo? Mietin et mitä kokoo uskaltaa tilata vai tilaako sitte myöhemmin? :/
 
Jassoo, vähän temppuilee sovellus. Ei ollu tarkotus 3kertaa laittaa =)
 
Mä oon sitonut mahan kasaan kompressio siteellä, ja erkaumaa ei oo(tai ainakaan oo ollu) ja on nopeaan maha palautunut... mä oon käyttänyt leveintä (12cm?)mahdollista sidettä jälkitarkastukseen asti:wink tulee muuten halvemmaksi kuin se belly bind vyö ja saa aika tukevasti sidottua:wink
 
Mä oon sitonut mahan kasaan kompressio siteellä, ja erkaumaa ei oo(tai ainakaan oo ollu) ja on nopeaan maha palautunut... mä oon käyttänyt leveintä (12cm?)mahdollista sidettä jälkitarkastukseen asti:wink tulee muuten halvemmaksi kuin se belly bind vyö ja saa aika tukevasti sidottua:wink

Itse hoksasin tämän kans, vasta sen belly bind vyön hankkimisen jälkeen! Ja varmaan toimii ihan yhtä hyvin kuin tuo kallis vyö.. :D Itse löysin vyön kuitenkin suht edullisesti kirppikseltä.
Aikaisempien synnytysten jälkeen ei vielä ollut mitään käytössä ja nyt siis ekaa kertaa olen varustautunut näin. Jännityksellä odotan, että miten palautuminen tapahtuu vyön kanssa. :)
 
Pitäisköhän ostaa molemmat, eka käyttää nopeeta tarrakiinnitystä ja sit voi rullailla loppuajan *Virn* jotenki semmone olo et se olis kyl fiksu hankkii/käyttää ku se varmaan myös jeesaa kipuihin? Ja helpottaa liikkumista alkuun?
 
Mulla ei oo keskikroppa ollu kipee synnytyksen jälkeen tms mut selkää tukenu imettäessä ja auttanut pitämään ryhdin hyvänä:wink esikon aikaan sain serkulta hyvän vinkin alakerran turvotuksen/Kipuun, eli terveyssiteet pakkaseen! Tuntuu kyl hyvälle se viileä side turvonnutta, leikeltyä ja muutenkin kipeetä toosaa vasten:p
 
Muokattu viimeksi:
Nykyään alakerrassa mitään kipua tms synnytyksen jälkeen, pystyy istumaankin normaalisti jo salissa...vissiin "kivasti" väljät mestat:D
 
Eli pakkaseen tarvii raivaa hyllytilaa siteille!! XD On siinä mies-paralla ihmettelemistä kun ruokaa ettii et mitä hittoo tääl on =) =) päivän naurut tuli nyt!! =)
 
No niin ja viileet kaalin lehdet rintsikoihin helpottamaan mahdollista maidon nousu kipua, siinä sitä miehelle lisää ylläri pylläriä ku tulee lähikontaktiin et on kädet täynnä maitoa ja kaalia:D
 
Mitä kaalia se pitikään olla ?[emoji16] ihan sitä vihreetä keräkaaliako? [emoji16]
 
Meillä on synnärilläki käytössä nuo jäädytetyt siteet.. kotona en sit kyllä käyttäny ku tuntu niin tyhmältä. :)
 
Mitä kaalia se pitikään olla ?[emoji16] ihan sitä vihreetä keräkaaliako? [emoji16]

Valkokaalta , luki jossain imetyssivulla. Eipä sen puoleen tiedän tasan kaks kaalilajia, ruusukaali ja keräkaali. Mikä hitto on valkokaali xD
 
Iloisia uutisia kaikille Lidlistä aikaisemmin vartalotyynyn kotiuttaneille: huomenna olisi saatavilla tyynyyn VETOKETJULLISIA päällisiä! Nyt loppui nappien kanssa tappelu :)

2d56511ae9a78d30105984eec4ccb1a9
 
Nyt tuli viimein Ebayssä viestiä että ovat lähettäneet meidän vaunut/turvaistuimen tulemaan! Max 5 päivä toimitus eli kyllä ne kerkeää ennen vauvaa. :) Sitte vielä se pinnis..
 
Takaisin
Top