NT-ultra

Friddel : kyllä noilla korjaamohinnoilla saa uppoamaan tonneja, 75 e tunti ja siinä vaihdelaatikon purussa ja puhdistamisesta menee se 1-2 työpäivää ja kasaamisessa sama aika. Ei tonnilla selviä tuosta plus sit osien vaihtaminen siihen. 600e maksoin autosta ja sen saa nyt millon vaan 2000 eurolla myytyä jos sen myisi pois. Tietty en sitä halua myydä kun on hyvä ja mulle sopiva perhefarkku nyt alla. 2000-3500 euroa on nettiautossa samoja autoja samalla vuosimallilla, kilometreillä ja varusteilla. Ei mua oo kyllä yhtään kusetettu :'D
 
Kaikki hyvin nt-ultrassa :) Mutta kyllä jännitti! Vastasi täysin viikkoja, nyt mulla onkin 2 vauvaa jotka on vastannut päivälleen viikkoja ja 3 joilla on siirretty laskettu viikkoa aikaisemmaksi.

Kohtu oli ainakin mulla jo navan korkeudella. En tiedä pitäiskö olla missä kun jotenkin tuntui ihmettelevän että näin ylhäällä, navan kohdalta siis ultrasi.
 
Ilmeisesti häpyluun ja navan puolivälissä kohtu kuuluis olla n. 13-15 viikoilla. Mut sähän oot multipara ni eri homma tietty, käsittääkseni normaalia ku monta raskautta takana. Onnea hyvistä tuloksista!!
 
Hmm.. mahdankohan mä sitten etsiä sykkeitä liian alhaalta? Sama la kuin Tildalla, eka raskaus kylläkin mutta kaksosia odotan. Täytyy laajentaa aluetta! :D
 
Riskiluvut näkyy nyt nettipalvelussa. Tulkkaan, että tulokset on ok, koska riskiluvut pienemmät ku viime raskaudessa. Vaikka ikäriski olikin suurempi. Hyvä näin.
 
Mulle olikin tullut seulan tulos netpostiin vaikka pyysin et soittavat. En ollut tajunnut käydä siel, luulin ilmoitusta roskapostiksi. Luki vain, et ei kohonnutta riskiä downiin. Ei siitä sit muuta näekään..? Onhan sitä vaikka mitä muita......[emoji50] No sitä ei pidä miettiä, olen onnellinen jos vauva saadaan
 
Mulla ensi maanantaina 16.1 ultra hatanpäällä, jännittää ihan kauheesti ja samalla on niin innostunut :) Huh, mietinkin just et mihin ne verikokeiden vastaukset oikein tulee kun kanta.fi ei ole eikä ipana.fi omasa sähköisessä äitiyskortissa, että pitääkö oikeesti vielä vuonna 2017 soittaa sinne neuvolaan ja kysyä verikoevastauksia? :O
 
Mulla ensi maanantaina 16.1 ultra hatanpäällä, jännittää ihan kauheesti ja samalla on niin innostunut :) Huh, mietinkin just et mihin ne verikokeiden vastaukset oikein tulee kun kanta.fi ei ole eikä ipana.fi omasa sähköisessä äitiyskortissa, että pitääkö oikeesti vielä vuonna 2017 soittaa sinne neuvolaan ja kysyä verikoevastauksia? :O
neuvolaan ne vissiin tulee. Fimlab ei vissiin vielä ainakaan laita kantaan mitään. (olettaen oot tamperelainen ja käyny fimlabissa kokeissa)
Seulavastaukset sain mä ainakin heti nt-ultrassa. Niin nyt ku viimeksikin.
 
Seulojen tulokset kuulin nt-ultrassa ja verikokeiden tuloksia kiltisti odottelen seuraavaan neuvolaan :D oletan, että soittoa olis tullut mulle päin, jos siellä jotain akuuttia olisi. Ei tosiaan mullakaan omakannassa näkynyt niitä ja olen käynyt yli kk sitten.
 
Ja eka pissakoe oli samalla ku verikoe, en senkään tuloksia tiedä vielä.
 
Mulle tuli omakantaan verikokeen ja pissanäytteen tulokset (hirveästi erilaisia lukuja ja arvoja) mutta eihän maallikko niistä luvuista ymmärrä mitään. Varmaan kertovat joko nt-ultrassa tai seuraavassa neuvolassa tarkemmin tuloksista..
 
Meillä tänään nt-ultra. mittojen mukaan vastasi viikkoja 12+4, eli neljä päivää isompi kuin menkoista laskettuna. Ihmettelen, kun tiedän ovulaation ajan aika tarkkaan (clomifenin takia ultraus, ovistestit, kipu ja selkeä lämmönnousu) ja sen mukaan vasta viikonloppuna olisi 12 täynnä. Ei kai se vaarallista ole, jos kasvaa nopeasti ja kai ne mitat on aika "suuripiirteisiä". Ei vaihdettu LA:a, eli 27.7. pysyi. Melkoista jumppaa harrasti meidän pahoinvointipapunen.
 
Joo, eiköhän se kasvu oo myös massuasukki kohtasta :) Mulla vastasi mun normaali kierron kokoa, mutta keskenmenojen jälkeen kierto ollut 28-58 nii varhaisultran mukaan otettu la mikä nyt ei nii tarkka välttämättä ole nla tädin mittaamana. Esikoinen oli myös nt:n mukaan 2päivää isompi. Tuolloin en merkinnyt menkkoja mitenkään enkä ajatellut niin se meni "ehkä oli menkat tuolloin" tyylii.
 
Mäkin tiedän oviksen ajankohdan ja silti oli pari päivää isompi :)
 
Mul on oikeen huono olo ku jännitän niin kovin huomista nt-ultraa... en tiä mistä tää kauhee jännitys nyt johtuu kun tosiaan ekasta ei jännittäny yhtää. Voin jo kuvitella kuin huono olo on huomenna ku odottelee sisään pääsyy sairaalas :sad001
 
Kiva kuulla hyviä ultra-uutisia :) Monella taisi olla ultra tällä viikolla - meilläkin huomenna ja minuakin jännittää ihan älyttömästi.....

Sydänäänet saatu kuulumaan dopplerilla eli ei jännitä se ollaanko siellä elossa vaan se että onhan kaikki hyvin.
 
Takaisin
Top