Oikeastaan koko raskausajan ja nyt tän 2 kk synnytyksestä oon syönyt just niin paljon kuin on mahtunut, enemmän kuin ikinä, ja nauttinut! Koska mä voin. Nyt paluu ruotuun loppuelämäksi.
Napu75 :) Mulla meni vähän samalla ajatuksella, ja ahmin kaikkea mitä raskausaikana ei saanut...Paino nousi. Sitten päätin laihduttaa, sain 5kg pois, mutta sorruin (yllätys

) ja kilot tuli takasin
Homma luisui ns. käsistä, kun mies on aika "herkkuperse" ( anteeksi), kaapit on "täynnä" sipsejä, suklaata, ties mitä nameja ja hän elää kotona melkein vaan pizzalla, (töissä syö normisti ja terveellisesti ).
Miehellä sama BMI 22, vaikka syö ihan mitä lystää, ei kiloakaan ylimääräistä ole ikinä tullut, vaikka lähestyy lujaa vauhtia viittäkymppiä...
Reilu 3vk sitten löysin henkisen tuen Nutrilett- pirtelöistä, saan herkutella myös! Voi ihanuus

Nyt jää sortumatta roskaruokaan mitä on siis todella tyrkyllä kotona. Mieskin on ottanut onkeensa, ettei osta mulle kaupasta niitä sipsejä sun muuta, olen kieltänyt. Lisäksi oon saanut hänet puhuttua mukaan tähän projektiin, eikä hän enää ota esim. kantaa siihen, kun anoppi tyrkyttää esim. kahvipöydässä viinereitä. Jos sanon ei kiitos, niin se on EI.
Anopilla, kun on tapana tyrkyttää useampaan otteeseen ja lopulta vetoaa, vaikka mihin "syön, kuin lintu" tai "munkki ei tunnu missään, poikahan on painava nostella" jne..Jos nekään ei tehoa, niin usein vetoaa poikaansa, että hän sais mut ottaan viinerin - Sillä on kait jokin pakonomainen tarve lihottaa mua tms.

Se on vihdoin ohi -It's over!
Ruokavalio olisi pitänyt korjata jo melkein 10-vuotta sitten, kun paino lähti nousuun 35-vuotiaana. Se on nyt tai ei koskaan ja tämä on Uuden Vuoden 2017 päätös, joka pitää