Synnyttäneet --40+++

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja maria75
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Itse asiassa, kurkkuvesi sinällään ok. Heti sen jälkeen kun siivilöin moskan. Syön sen sitten erikseen jonkun lautasen reunalla.. Mut joo, ei oo mun juttu. :confused:

Napu75 :) Saat parannettua makua myös lisäämällä veteen hyppysellisen himalajan suolaa. Pitää kivasti suolatasapainoa yllä, etenkin, jos juot 3-4litraa kurkkuvettä päivässä, etkä syö mitään suolaisia ruoka-aineita. Itse heitän kurkut pois, harvemmin syön niitä.

Ainakin juoma pitää pahimmat turvotukset loitolla :)

Miten käytätte Paksoita? Tuttu jollekin?

Ihan sellaisenaan, kuten normi salaatti?:rolleyes:

Kiitti vinkistä :) käytät varretkin kokonaan?
Juu koko lehtiosa on syötävää. Eli erottele lehdet irti toisistaan ja paista tai höyrytä kokonaisina. Jos laittaa wokin sekaan niin voi lehden laittaa muutamaan osaan. Kutistuu ihan murto osaan paistettaessa.

Mikä se ulkonanukuttamisen pakkasraja olikaan? Tällä vkolla ei vissiin joka päivä tule onnistumaan...?
-10 ohjeistettiin meille. Sisällä päikkäreille käyminen onkin tälle jannulle haasteellista... Onneksi nukkuu kantoliinassa.

Nyt on sektiohaavaan alueelle ihoon alkanut tulla tuntoa takasin:p

Ottipa se aikaa, muttei vuotta kestänyt:happy:

Meille kans sanottiin neuvolassa että -10, mutta tutut äidit taas on nukuttaneet kylmemmässäkin niin että on laittaneet lämpimän verhon kuomuun yms. Mä en kyllä yleensäkään nukuta ulkona kun en oo saanut hommattua itkuhälytintä.

Vauva lähti eilen liikkeelle! Mittarimatotekniikalla puskee eteenpäin. Mahtavaa seurata miten pieni oppii mut hirvittää kyllä vähän että mitä tästä tulee, kun on vielä niin pieni. Vahtimen kummikin muuttuu sata kertaa hankalammaksi kun ei enää vok luottaa että pysyis suunnilleen paikallaan. Mut ei toi vielä kovin nopeasti liiku ja puolen metrin jälkeen on jo ihan sippi. :D

Meille kans sanottiin neuvolassa että -10, mutta tutut äidit taas on nukuttaneet kylmemmässäkin niin että on laittaneet lämpimän verhon kuomuun yms. Mä en kyllä yleensäkään nukuta ulkona kun en oo saanut hommattua itkuhälytintä.

Vauva lähti eilen liikkeelle! Mittarimatotekniikalla puskee eteenpäin. Mahtavaa seurata miten pieni oppii mut hirvittää kyllä vähän että mitä tästä tulee, kun on vielä niin pieni. Vahtimen kummikin muuttuu sata kertaa hankalammaksi kun ei enää vok luottaa että pysyis suunnilleen paikallaan. Mut ei toi vielä kovin nopeasti liiku ja puolen metrin jälkeen on jo ihan sippi. :D

Minkä ikänen hän nyt on? Hienoa [emoji106] Meillä käännytään vauhdikkaasti selältä masulle, potkitaan, riehutaan, kiljutaan korkeelta ja kovaa ja syödään pottuvarvasta mutta ei vielä ryömitä tai liikuta mittarimatona.

Minkä ikänen hän nyt on? Hienoa [emoji106] Meillä käännytään vauhdikkaasti selältä masulle, potkitaan, riehutaan, kiljutaan korkeelta ja kovaa ja syödään pottuvarvasta mutta ei vielä ryömitä tai liikuta mittarimatona.

Viikkoa vajaa 4kk. Ei vielä käänny selältä mahalle, toisinpäin kyllä mutta harvakseltaan ja vähän hassulla tekniikalla. Jännän yksilöllinen järjestys missä nää oppii asioita :)

Takaisin