Muumimamma-74
Näppärä viestien naputtelija
Oikein Hyvää ja sopivan Räiskyvää Uutta Vuotta teille kaikille!!! :) Tänään ei lasketa kaloreita, ylihuomenna sitten vasta...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Juu tämä family fix telakka käy tuohon pearl istuimeen, joka on maxi cosin vanhempaa mallia, mutta tähän uudempaan 2way pearl malliin ei enää käyJust kattelin verkkokauppa.comin mainoslehteä ja sen mukaan toi sama telakka kävis sekä kaukaloon että tuohon turvaistuimeen.
View attachment 48410
Heh, enhän mä ny tänään sitä tee! Sienipasteijoita tein, siinä mun osuus! Nii, ne ei siis oo vaaville... Nyt imurointi sit hetkeks jalat pöydälle :).Sirpa :) Ota lungisti, tänään kaikki juhlistaa vaihtuvaa Uutta Vuotta! Mä annan Piltti porsaanlihaa ja kasviksia, itse valmistan sitä ensi vuonna :)
Älä vaan paista ainakaan, ( eikä voissa)![]()
Heh, enhän mä ny tänään sitä tee! Sienipasteijoita tein, siinä mun osuus! Nii, ne ei siis oo vaaville... Nyt imurointi sit hetkeks jalat pöydälle :).
Sama resepti kaikelle lihalle aluksi eli keitä ja soseeksi sauvasekoittimella :)Mites toi possun valmistus vauvalle? Jos ostan maustamattoman sisäfilepötkäleen, niin miten se pitäis pilkkoo ja valmistaa?![]()
Juu, näköjään onkin vähän eri näköinen telakka tossa kaksisuuntaisessa istuimessa...Juu tämä family fix telakka käy tuohon pearl istuimeen, joka on maxi cosin vanhempaa mallia, mutta tähän uudempaan 2way pearl malliin ei enää käy! Erona tällä uudella ja vanhalla mallilla on mm.se, että pearl istuimen saa asennettua vain kasvot menosuuntaan päin, mutta 2way pearlin molemmin päin ja siksi vaatii tämän uudemman mallin jalustankin. Nämäkin kehitetään aina semmoisiksi, että ihmisten on pakko pistää kaikki uusiksi, jos haluaa uudemman mallin istuimen, pöh
!!

Tää oli kyllä ihmeellinen vuosi. Että sain tällaisen yllätysvauvan...! Tein tasan vuosi sitten aarrekartan uudelle vuodelle ja yhtenä osana oli UUSI ALKU. Uusi ihmisen alku saikin alkunsa tammikuun lopussa. Jukupliut oon onnellinen tästä sylissä nyrkkejään lussuttavasta poikasesta! Onneksi ei tiedä etukäteen mitä tuleman pitää. Tervetuloa uusi vuosi 2017, kaikkine yllätyksineen!
Onnekasta vuotta, toverit!

Hedelmiä kannattaa rajata hedelmäsokerin vuoksi. Kun on ilman lisättyä sokeria niin sekin on jo haaste kun sokeria lykätään joka puolelle.
Tää oli kyllä ihmeellinen vuosi. Että sain tällaisen yllätysvauvan...! Tein tasan vuosi sitten aarrekartan uudelle vuodelle ja yhtenä osana oli UUSI ALKU. Uusi ihmisen alku saikin alkunsa tammikuun lopussa. Jukupliut oon onnellinen tästä sylissä nyrkkejään lussuttavasta poikasesta! Onneksi ei tiedä etukäteen mitä tuleman pitää. Tervetuloa uusi vuosi 2017, kaikkine yllätyksineen!
Onnekasta vuotta, toverit!
Mä oon tehnyt kans aarrekarttoja mutten ehkä riittävästi "kantanut" sitä mukana että tunnistaisin sen vaikutuksen. Mulle teki ennustaja ennustuksen jonka mukaan 40+ on käännekohta mun elämässä ja hän näki vauvan meidän sylissä ja joitain lääkärikäyntejä ennen vauvan tuloa. Tiesi myös asioita mun menneiltä vuosilta ja lapsuudesta. Hyvin tiesi

Napu75 :) Hienosti kirjoitit vuodesta 2016!! :) Meille vuosi 2016 on ollut mullistus, pitkän (26vuotta) kestäneen liiton huipennus! :) Tulin raskaaksi, mentiin Naimisiin ja vauva on Iki-ihana! :)
Kiitokset kaikille tällä palstalla myötäelämisestä![]()