Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sanni, puhut viisaalla äänellä. Sinun tilanne on ilmeisesti jo paremmalla puolella ollut pidemmän aikaa?
Minä en odottanut lastani yksin (mies oli raskausajan intissä) mutta kävin yksin synnytysvalmennuksissa. Kaikki muut oli pariskuntia. Rohkeasti sinne vaan! ☺Minä oon tampereelta. :)
Olis kyllä kiva kun aktivoituis tää keskustelu, sais edes vähän jostain vertaistukea. Aika heikosti sitä muuten on, tai sitten en vain ole osannut etsiä.
Mun uusin huolenaihe on synnytysvalmennus. En jostain syystä halua niiden kaikkien pariskuntien sekaan mennä yksikseni.
Oon myös synnytystä ajatellen miettinyt tässäkin keskustelussa aiemmin mainittua vaihtoehtoa; doulaa. En tunne ketään kellä niistä olisi kokemusta, mutta jotenkin tuntuu että mitä jos en haluakaan synnyttää ihan yksin.![]()
Joooo'o niin se tämänkin muksun isukki epäilee onko edes tämän isä ja ihan 100% varmasti on! Sit vittuillaan että "ISYYSTESTISSÄ NÄHDÄÄN!", no kappas, ihan kun se olis joku ongelma. Taitaa vittuilu osua omaan nilkkaan siinä vaiheessa kun saa dna-tulokset :D Mikä noita miehiä vaivaa... Ei kuitenkaan oo saanut vanhempiaan kääntymään mua vastaan, päinvastoin. Äitinsä ei ainakaan ymmärrä poikansa toimintaa ja on täysin mun puolella.Oih nyt isä sitten päätti soittaa äidilleen että olen hullu jonka kanssa ei kuulu kommunikoidamulle mies väittää että kyllä sovussa saan yksinhuoltajuuden ja hän maksaa kyllä elarit mutta äidilleen sanoi että valehtelen että jos edes olen raskaana niin ei välttämättä ole hänen
mitähän tähänkin nyt sit sanomaan...