Yksin odottajat

Jes! Vihdoin löysin oikean osaston näiltä sivuilta. Tuolla jo la tammikuun 2017 yritin etsiskellä yksin odottavia.. Ei löytynyt.
Josko nyt! :)
Täällä kanssa yksin odottava. Lapsen isä ei tiedä mitä haluaa. Ei täten ole kertonut edes perheenjäsenilleen koska ei itse tiedä mitä aikoo tehdä.
Itseä se hieman harmittaa.
Kun on tunteita ko. Ihmistä kohtaan. Mutta tunteet eivät ole samat toisinpäin. Siksi kai lapsi-asia häntä mietitytttää. :/
Omat kaverit ja perhe ei asu samoilla kulmilla niin heistä ei sen puolesta ole hirveästi tukea... Vaikka muuten ovatkin (ehkä) iloisia puolestani.
Kannattaa nvl kautta kysellä yh:n yhdistyksiä ja käydä juttelemassa jossakin. Raskausaika yksinään samalla kaivaten parisuhdetta voi olla todella rankkaa kaikkine hormonihuuruineen.
 
Heippa! En oo ihan varma oonko tähän ryhmään "ilmoittautunut" mutta täälläkin yksi yksinodottava!

Exän kanssa erottiin kesäkuun puolessa välissä, hän petti mua kuukauden ajan ja jätti loppujen lopuksi kyseisen henkilön takia :/
Tänä koko aikana ei oo laitannu yhen yhtä viestiä, kysyny kuulumisia tai mitään.. Hän väittää ympäri kyliä ettei lapsi ole hänen ja se tuntuu todella pahalta :sad001
Vaikka hän satutti mua todella pahasti niin edelleen ikävöin ja tunteet ei oo kuollu.. Yksin olo on kaikista pahinta, on mulla perhe ja ystäviä muutama tukena mutta en jotenki yhtään osaa olla kotona kun se on mun ja exän entinen yhteinen koti, nyt mun pitäis yrittää asettautua sinne, laskettuun aikaan aikaa 4 viikkoa, odotan innolla pikkuisen tuloa maailmaan mutta toisaalta kauhistuttaa tämä tilanne :sad001

Ylläpito on muokannut tätä viestiä.
 
Last edited by a moderator:
Huomasinkin tässä eron jälkeen että sehän on itekki viellä ihan lapsi eikä todellakaan valmis kantamaan vastuuta pienestä vauvasta kunei osaa itsestäkään.
Vaunut ei oo tullu viellä, enkä mä kyllä pinnistäkää oo koonnu, 50-56cm vaatteet on pesty ja laitettu lipastoon mutta kaikki pyyhkeet harsot yms on pesemättä... voi tulla vähän kiire kun pitäisi uusi pyykinpesukonekin käydä ostamassa kun vanha on ihan romu, oman äitin luona oon pessy vauvan vaatteita. No mutta kai sitä niitä tavaroita kerkee tän 4vk aikana vielä laittaa ja järjestellä valmiiks (:
 
Ei taas tiedä miten päin olisi. Isä alkuun ilmoitti että ilmoittele kun elatusmaksuista tarvii sopia, mutta muuten meillä ei ole mitään asiaa enää toisillemme... viikkojen kuluessa mies pohti asioita ja välit alkoi taas lämpenee kun jokin aika sitten ehdottikin yhteenmuuttamista ja ollaan paljon puhuttu miten mikäkin toimisi ja mitä odottaisimme perhe-elämältä ja jo leikkimielisesti suunniteltu mitä tehdään sitten pikkuperheenä.
Nyt kuitenkin taas mieli muuttui ekan ultran jälkeen ja tuli vaan viesti että täytyy puhua, että meidän on vaan parempi erota
 
Oon niin täynnä surua ja vihaa samaan aikaan, etten vaan kykene olemaan paikoillaan
Anna surulle ja vihalle aikaa ♡ puhu, huuda, itke ja raivoa. Jossaim vaiheessa et enää tee noita joka päivä vaan enää viikottain ja pian huomaat että elämä alkaa maistua elämältä.
 
Meillä meni tilanne melko samalla tavalla, mutta teki sen lopullisen päätöksensä silloin tokalla kerralla kun sanoi ettei halua olla elämässämme mukana. Sen jälkeen en ole hänestä kuullut tai häntä nähnyt. Alkuunhan se vihastutti ja suretti kunnes tajusin itsekin että parempi niin.
 
Kyllä tässä jo on itketty ja huudettu ja tehty tyhmiä asioita nyt 4h... ja loppujenlopuksi onhan se oikeasti parempi että tälläinen asia selviää nyt eikä sitten saman katon alla. Nyt surettaa ja unta ei varmaan jonkin aikaa saa, onneks on muuten ihan mahtavat tukijoukot
 
Takaisin
Top