Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Googleen kun kirjoittaa raskauslaskuri tulee monia vaihtoehtoja :)Sitä mun piti kysyä, että oliko täällä vau-sivuilla enää sellaista laskuria, mistä näkee millä viikolla menee. Siis onko 4+6 tai 5+2 viikolla? Muistaakseni joskus oli. Ei pysty ite muistaa enää kaikkea, kun esikoinen pitää kiireisenä.![]()
Monihan tekee just noin... Se on se vakipaikan ilo :)Ja ahhahahah, tajusin vasta (!!) nyt, että empä mä ehdi ku käydä töissä vähän kääntymässäoon ollu esikoisesta kotona 01/14 lähtien ja nyt elokuussa oon palaamassa töihin.. Pomo varmaan tosi mielissään
![]()
Mulla sama juttu, on muutenkin aika kiree pomo. Kiljuu varmaan riemusta :D aiotko kertoa ennen kun palaat töihin vai sitten kun oot jo palannut?Ja ahhahahah, tajusin vasta (!!) nyt, että empä mä ehdi ku käydä töissä vähän kääntymässäoon ollu esikoisesta kotona 01/14 lähtien ja nyt elokuussa oon palaamassa töihin.. Pomo varmaan tosi mielissään
![]()
Mulla sama juttu, on muutenkin aika kiree pomo. Kiljuu varmaan riemusta :D aiotko kertoa ennen kun palaat töihin vai sitten kun oot jo palannut?
Mulla sama juttu, on muutenkin aika kiree pomo. Kiljuu varmaan riemusta :D aiotko kertoa ennen kun palaat töihin vai sitten kun oot jo palannut?