Toukokuun turinat

Mira83

Foorumin legenda
Kesäkuunmammat 2015
Tammimammat 2017
Toukokuun äidit 2019
avataas meillekin oma kuukausiketju tammikuisille.
 
Mites te muut, käyttekö labrassa varmistamassa raskauden vai luotatteko/luottaako neuvola kotitestin tulokseen? Minä olen aiemmin käynyt labrassa, mutta nyt ajattelin etten käy.

Tässä vaiheessa on vielä kovin epäuskoinen olo koko raskauden suhteen kunnei ole mitään konkreettista. Toivotaan että odotusaika sujuu hyvin meillä kaikilla :)
 
En mee labraan, luotan digiin ja sitten ehkä sinne ar ultraan :-) esikoisessa jännitettiin npultraan kyllä et katotaan josko nytkin :-D
 
Minä tein digitestin ja ajattelin luottaa siihen:happy: ja kyllä toisaalta oma kroppakin kertoo, että jotain uutta meneillään. Mutta melko epätodellista tämä alku on, kun pissaat tikkuun ja se tikku kertoo elämäsi muuttuneen nyt täysin ja siihen vaan luotettava :D oireita ei (toistaiseksi) ole, joten testitikun voimalla mennään!
 
Mä oon menossa ar. Ultraan. Digin oon tehnyt ja viikot täsmäsi. :-)
Sain raskaustestin 29.4 jo kunnon leffaviivat, kun rv oli 4+1 ja sen jälkeen vielä digitesti. Aattelin, että melko raskaana tässä siis taidetaan olla. :happy:
 
Hyvää äitienpäivää! Toivottavasti tän ketjun kaikki tulevat äidit viettää ihanaa äitienpäivää ensi vuonna :-)
 
Aurinkoisen lämmintä äitienpäivää kaikille äideille! Toivottavasti viimeistään ensi vuonna loputkin tämän ryhmän naiset saavat viettää tätä juhlapäivää :Heartred
 
Kiitos samoin Jetsu ja hyvää äitienpäivää myös muille! Onko teidän puolisot muistaneet tänään mitenkään? Omani on reisussa enkä usko että tajuaa edes mikä päivä tänään on :D

Itellä on vähän ristiriitainen fiilis kun ei tiedä onko osa lapsettomien lauantaita vai äitienpäivää.. Nyt on vähän välitilassa, tavallaan kuuluu molempiin mutta sitten ei kuitenkaan, en oikein osaa selittää.
 
Tää onkin eka äitienpäivä äitinä ja mies yllätti kyllä, oli tehnyt kakkua, kerännyt valkovuokkoja ja lahjaksi sain matkarahaa ensi viikon ulkomaanmatkalle :-D luulin tosissaan että ehkä korkeintaan kahvia keittää :-)
 
Mies oli varannut meille äitienpäiväbrunssin. Lapsenvahtikin olis ollu sovittuna mut totesin, että haluan ton ipanan mukaan brunssille. Sen takiahan me tätä päivää ylipäätään vietetään :hilarious:
 
Minä en käy labrassa, luotan testeihin jotka kotona olen tehnyt :) Onneksi tälle päivälle sattui hyvä sää - ainakin toistaiseksi :D
 
Hormonit kyllä jyllää.. Tänään on itku ollut todella herkässä! Vähän väliä saa olla nielemässä itkua :) Radiossa soineelle laululle tai lasten viedessä mummille lahjaa jne.. Noh, onhan tänään herkkä päivä!
 
Meillä mies aamulla anto kortin ja lehden ( se tais todeta jo mun synttäreillä viimeks et on vaikee keksiä lahjaa) poitsu nukku vielä. Viime vuonna se sano et juhlitaan ens vuonna. Käytiin mun äitin luona äitien päivää viettämässä, siellä oli mun isä ja toinen sisko + sen mies meiän kolmppanyn lisäks. Ei olla vielä niillekään häistä puhuttu kun pitää se päivä ja kirkko/ maistraati asia puhua miehen kaa ja siirretäänkö nyt odotuksen takia häät, onko sitä kuinka tukala olo loppukesästä? Onkos muita nyt odotusaikana naimisiin menossa? Mun mielestä oltais voitu esikoisen ristiäisissä mennä naimisiin mut mies oli sitä mieltä et viime kesänä ei ehi... Ja millaisen mekon saa loppukesästä vielä päälle???
 
Nyt on neuvolat soiteltu sekä pojalle että mulle!! Kuun vaihteeseen meni molemmat, ei saatu samalle ajalle mut sana tätsy on.
 
Moikka!
Täältä tullaan varovasti mukaan joukkoon!
Viime viikolla tein ekan Todella hailakan plussan ja nyt eilen hätäisesti tein taas uuden testin ja oli viiva jo vähän vahvempi.
Omien laskujen mukaan nyt voisi olla 5+4, mutta en tosiaankaan ole viikoista 100% varma.
Tämä pieni olisi meille toinen lapsi, esikoinen syntyi huhtikuussa 2015 :)
 
Mulla on eka neuvola jo huomenna :happy: Huomenna viikkoja 6+2. Viime raskaudessa kävin jo ekan kerran 5+2 :D Varataan aika ultraan samalla, jännäks jää mille päivälle sen saan. Toivottavasti mahd. pian.
 
Takaisin
Top