Wtf? :D
Niinpä... Kyseisen henkilön suusta ja tavalla, jolla se tuli, oli ilmaisu erittäin loukkaava. Toisessa tilanteessa, toiselta henkilöltä ja toisella tavalla se olis voinut olla oikein hupaisakin.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Wtf? :D
Mun mummi tekee ihan samaa enkä kans tajua, mikä idea siinä on! "Ku ei ollu ruokaa minun aikanani, ei sen painon tarvikaan nousta." No nyt on ruokaa! Ja hyvä niin.Pinkkis* : Mulla kans anoppi kyselee jotain painon nousua ja ylipäätään hän kokee oikeudekseen udella aina, et mitä painan. Ja oli vastaus mitä tahansa, niin hän aina myhäilee, miten hän paino ite synnytyksen jälkeen vaa 43 kiloa!!!
Mä olen päättänyt, etten edes avaa tota painonhallinta- ketjua. Mun kroppa on tän raskauden aikana muuttunut todella paljon, ja rasvaa on kertynyt sellaisiin paikkoihin joissa sitä naisilla usein on. Paino on noussut, mutta yritän pitää pääni kylmänä sen kanssa. Entisenä syömishäiriöisenä se on tosi vaikeaa mulle. Oon myös päättänyt, että raskauskilot tiputtelen terveellisesti sitten. En aseta itselleni mitään aikataulua, vaan ns normielämän aikana odotan että kilot tippuu...
Tarkoitti siis sitä että on viimeinen muksu.. mutta kyllähän mä voin sen jälkeenkin lihava vaikka kuinka monta kertaa