Ihmisten kommentit raskausmahaan

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Pinkkis*
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mullekin yksi tuttu sanoi toukokuun alussa nähdessään mut ja mahani, että "Luulin, et sä oisit jakautunu ajat sitten?!" Siis vaikka olin kyseiselle henkilölle kertonut lasketun ajankin edellisellä kerralla. Että kiitos.

Osa kommenteista ovat kyllä hauskoja mitä itsekin olen tässä raskausaikana saanut, osa taas on saanut miettimään että mitä ihmisten päässä oikein liikkuu :rolleyes: On ollut mukava kuulla kommentteja että raskaus pukee kyllä niin nätisti sinua ja voi että on kaunis ja siro maha! Ärsyttävää on ollut väkisin mahan hiplailu juurikin vieraiden taholta, koen sen todella ahdistavaksi vaikka hyvää varasti tarkoittavatkin :grin Eilenkin juhlissa turhan moni tuli mahaan kiinni kaksin käsin ja tokaisi että ompas iso pallukka sulla täällä...on varmaan vaikea tämän kanssa mitään edes nykyään tehdäkään! Vointia kovasti kyseltiin ja tulevasta synnytyksestä...tuntui että vedin kaiken huomion itse juhlakalusta mahani kanssa :hilarious: Korvaan erityisesti kävi yhden vieraan lohduttelu että kyllä kroppasi varmasti palutuu sitten entiselleen synnytyksen jälkeen että ei tarvitse huolehtia siitä...en missään vaiheessa kyseiselle henkilölle ollut mitään edes puhut joten tuntui hieman erikoiselta :facepalm:

Ite sain eilen kans serkun juhlissa kommentteja masusta. Eräs vanha herrasmies kertoi että "olet kauniisti pyöristynyt" ja eräs rouva taasen kysyi mahaani katsoen, jotta onko poika tulossa. Kun hänellä oli pojan kohdalla tällainen eteenpäin olevan maha. Lääppimisiä ei tullu, mut yks sukulaismies ei tällä kertaa kätellessään tuijottanu sentään rintoja, vaan vatsaani :D Siihenpä sitten tokaisinkin, että anteeksi, mutta mun silmät on täällä ja osoitin silmiäni :D :D Olkoon se kuittaus kaikista niistä kerroista kun olen kätellessä todistanut hänen ottavan katsekontaktin rintojeni kanssa... :mad:

Mua on nyt jotenkin ärsyttänyt se, että ihmiset ei enää kättele mua vaan halaa sillai oikein tiukasti. Ihan kaukaisetkin sukulaiset, joita en ole vuosiin nähnyt. Ahdistavaa kun maha liiskaantuu ja sitten saa ravata pissalla kun vauva painaa rakkoa. Epäilen, että ihmiset välttelee sitä vatsan hiplausta niin näin ne saa sellasen koko kropan kontaktin mun mahaan :yuck:

Sukulaiset kyllä osaa.. sisko on kommentoinut minun mahaa "aikamoinen pallo jo sullakin" "joka kuvassa sun maha edessä" En jaksa noista loukkaantua, kun tiedän että hän osaa heittää jos jonkinlaista kommentti ja nolostuttaa toiset, mutta ei mun mahasta tarviis tehdä numeroa. Se raskaana olevalla usein jo näillä viikoilla on jo kohtuu iso! Työkaverit viime viikolla taas sanoi, että ihana maha, eikä ole edes iso. Niiltä on kyllä tullut kivaa kommenttia.

Huomas itekki eilen omissa valmistujaisissa kun puhuttiin aikalailla mun mahasta ja lapsesta :D kyllä siinä sai kuulla monenmoista kommenttia

Mä olen nyt yhtäkkiä kuullut monelta sekä lapsettomalta että lapselliselta kaverilta, että mun maha on epätavallisen valtava :eek: En itse ollut pitänyt tätä mitenkään erikoisen isona, mutta en nyt sitten tiedäkään... Vielä neljä viikkoa laskettuun aikaan, toivottavasti ei sitten kasva enää paljoa :sad001

Kelo mä en tajua miks ihmisten pitää kommentoida tollalailla o_O Sun maha on varmasti just sen kokonen mitä vauva tarviikin ja kasvaa sen mitä viel tarvii :)

Mun miehen mielestä mun maha on "huvittavan valtava". :eek: Aion laittaa ukon kyllä kerjäämään anteeksiantoa tollasen kommentin jälkeen. Välillä yöllä herään siihen että se hiplaa mun mahaa ja hihittää. Aikuinen mies, huoh. Onneksi se on muuten niin hyvä mies...

Noh, minun mies on alkanut työntämään/vetämään minulle vauhtia kun nousen sängystä tai sohvalta... Kai sekin on jonkinlainen kommentti kasvaneeseen vatsaan. :D

Noh, minun mies on alkanut työntämään/vetämään minulle vauhtia kun nousen sängystä tai sohvalta... Kai sekin on jonkinlainen kommentti kasvaneeseen vatsaan. :D

Meilläkin mies ymmärtää, että pääsen sängystä pois enää kierimällä, joten automaattisesti tekee tilaa tai siirtyy sivuun jos sattuu olemaan edessä kun mun pitää nousta :grin Ennen siis aina kiipesin miehen yli.

Multa kysy yks naapurin lapsenlapsi 4v yks päivä, et miks sulla on noin iso vatsa. Ku kerroin, että siellä on vauva, niin hän kysy että miksi. Kävin jo päässäni kauhutarinaa, et tuleeko kysymyksiä lisää ja joudunko käymään vieraan lapsen kanssa lisääntymisbiologiaa läpi. Onneks tytölle riitti kuitenki vastaukseks, että vauvan pitää vähän vielä kasvaa mahassa, ennen ku se on valmis syntymään.

Kaverin 3,5 -vuotias poika kysyi äidiltään, että "Miten Pinkkiksellä on vauva masussa??" Äitinsä vaan totesi että niinhän siellä on vauva. Lapsi jatkoi: "onko Pinkkis syöny sen vauvan?" :P Lapset on ihania kun ne aidosti ihmettelee :D :D Tuolle lapselle kerrottiin että ei oo kukaan syöny vauvaa vaan vauva kasvaa mahassa ja tulee pois sitten kun on valmis. Ja.sitten lapsi muisti kuinka hänen kummitädilläänkin oli vauva mahassa ja nyt se on kummin sylissä aina :P Ja kohta sitten on Pinkkikselläkin vauva sylissä kun sen tulee mahasta pois. Ja sit rakennettiin taas palikoilla :D

Mä saan kommentteja mun vasemmalle työntyvästä vatsasta. Poika kun tykkää olla vasemmalla. Välillä tuntuu et se kuvittelee tulevansa kyljestä pihalle kun puskee oikeen että ilkeeltä tuntuu.

Mun mies taas kommentoi usein miten mulla on oma 20kg lämpöpussi koko ajan mukana. Ja siis ei, en ole saanut 20kg vaan lähempänä 10 kg lisäpainoa. Monen muunkin mielestä mulla on valtava maha, vaikka ihan keskikäyrällä kasvaakin. Vähän tulee sellainen olo että nykyään raskausmahankin pitäs olla pieni ja siro kaikilla naisilla.

Kerroin pihalla samassa naapurustossa asuvalle äidille, että vauvani on viistosti poikkitilassa. Tämä sitten tokaisikin, että "Joo, sulla onkin kyllä selvästi kauhean leveä maha".

Takaisin