Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Eleanora
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ja mites bikinirajojen sheivaus?! Ei helevetti, meinas jo kk sitte mennä hermo ku maha tiellä ja mitään ei nää. Ja nyt se tuntuu täysin mahottomalta. Pitääkö tämäkin homma ulkoistaa ukolle?! XD

Eikös peili ois aika jees apuväline :) mä en uskaltais antaa toisen sheivaa ku hyvä et ite uskaltaa :D

Mäkin joudun ulkoistamaan sheivailun kohta miehelle, aikamoista akrobatiaa se alkaa jo olemaan :D Ja mitään puskaa en kyllä rupee kasvattamaan, ihan sama onko bikikikausi vai ei :D

Meillä viimeksi mies hoiti sheivailut kun itse ei enää pystynyt. :) Olihan se vähän naurettavaa touhua välillä. :hilarious: Ajattelin vielä kokeilla jos pystyisi sokerilla poistamaan, sillä tulee niin paljon parempaa jälkeä ja kestääkin pidempään hyvänä. :happy:

Hahaa! Voi bikinirajat. Ennen synnytystä meinasin käydä sokeroinnissa. Siihen saakka mennään käsikopelolla. Mies varmaan järkyttys ikihyviksi, jos moista hältä pyytäisin :)

Tähän asti oon ollut täysin oireeton, mutta nyt selkä vähän vihoittelee. Ei tää sohvalla lojuminen ole toki asiaa auttanut..

Isoa puskaa, nää. Mutta jos joku yksittäinen karva jää, kun ei enää näe, niin sen kanssa pystyn kyllä elämään. Ja jos mies valittaa niin sitten vain siripirin kommenttia lainaamaan. Ja aina synnytyksen jälkeen voi sitten syyttää miestä jos alapää on ruman näköinen...kun sheivasit niin huonosti, ei tää johdu synnytyksestä...:-)

Saanko muuten hehkuttaa? Mä olen niin onnellisessa asemassa että saan raskausajan lymfaa säännöllisesti. Suurempi turvotus pysyy poissa ja krempat (jos niitä nyt olisi, vain pientä jumia joskus) pienenevät. Tämä on luksusta!

Eipä tällä hetkellä haittaa vaikka minkälainen tuhero kasvais jalkoje välissä kun meinaa tää otus haluta pihalle asti :sad001 Joskos jaksais oottaa ees helmikuun puoleen väliin asti massussa.

Eipä tällä hetkellä haittaa vaikka minkälainen tuhero kasvais jalkoje välissä kun meinaa tää otus haluta pihalle asti :sad001 Joskos jaksais oottaa ees helmikuun puoleen väliin asti massussa.

Voi apua, ei kai nyt vielä? Onko ollut supistuksia vai mitä?

Viimeks eilen meinas isäntä lähtee viemää 10 aikaa illasta päivystykseen kun aloin supistelee siihe malliin ettei käveleminenkää auttanu.. vettä join vähäsen niin kävin oksentamassa sen ja kun menin sänkyyn niin piti puristaa isännän kättä ja äännellä et vähä helpottas oloa. Aamulla meinas yrittää mut meni onneks helpolla ohitte. Sama oli päivää ennen jouluaattoa. Tissit vuotaa ku seula :sorry: Liikettä onpi joten oon vaan maannu ja levänny eninmäksee. Neuvolalääkäri ois ens viikolla joten jos sinne asti pystys olemaan.

Suosittelen käymään tarkastuksessa tk- lääkärillä tai synnärillä. Saisit ees mielenrauhan. Itse kävin viime viikolla tarkastamassa työkykyni (eli kohdunkaulan tilanteen) kun harkkasuppareiden määrä oli viikon putkeen yli 30 per päivä. Sen jälkeen supparit myös vähentyny, eli voi olla mun kohdalla stressin laukaisemat..

Mulla pahoinvointi pahenee en onneksi oksentele. Käveleminen on tuskaista ja kerran juoksin noin 20m jonka jälkeen kärsin 8 päivää. En tajua miten pystyisin vielä olemaan töissä 3kk??? Mä en kestä....

Täällä kans yks pätkä (157cm) ja tuntuu et parin viikon aikana maha on ottanut kunnon kasvuspurtin! On koko ajan tiellä ja kumartuminen tosi hankalaa kun vatsa tulee vastaan ja ahdistaa. Myös ylösnouseminen haastavaa. Samaten tuntuu että vatsa on koko ajan ihan pinkee..sellainen loppuraskausmaha tuntuis olevan jo nyt vaikka menossa vasta rv 25+6. Kolmas raskaus kyseessä, vaikuttaisko asiaan

Mulla eka raskaus ja maha on myös ajoittain tosi pinkee ja ylävatsassa tuntuu välillä ikävältä vähänkun olis sen kohdan lyönyt johonkin.. Mistäköhän johtuu?

Luin jostain kirjasta että jos on massu pinkeenä varsinkin alhaalta niin silloin ois kyseessä kivuton kestosupistus (mitä ollu ja paljon) näitten kivuliaitten rinnalla. Ittellä kun oli vko 18+jotain menossa niin kävin oudon vuodon ja hirveen alaselän/alavatsa kramppien takia lääkärissä jossa todettiin emätintulehdus. Lääkkeet ku sai loppuun asti niin loppu myös alamahan pinkeys, vuoto ja alaselän tuskat.

Hmm en oo tollasesta kestosupistuksesta kuullutkaan. Mut voi hyvin kyllä olla sitä kun pinkeys monesti helpottaa hetkeksi kun käy pissalla ja masuun vapautuu hetkeksi tilaa (kunnes rakko taas täyttyy uudestaan mikä ilmeisesti häiritsee kohtua).

Hei onks teillä muilla etovaa oloo vielä? Mulla on aika paljonkin ja varsinkin jos syö jotain esim.ruisleipää tai täysjyväpastaa. Entiä mikä niissä sen tekee, täytyy varmaa alkaa syödä vaa jotain höttöleipää :D...Onko muilla samoja kokemuksia vai onko tää joku ihan mun oma oire :D?

Hei onks teillä muilla etovaa oloo vielä? Mulla on aika paljonkin ja varsinkin jos syö jotain esim.ruisleipää tai täysjyväpastaa. Entiä mikä niissä sen tekee, täytyy varmaa alkaa syödä vaa jotain höttöleipää :D...Onko muilla samoja kokemuksia vai onko tää joku ihan mun oma oire :D?

Mä en nyt voi syödä esim ruisleipää ja kaurapuuroo ollenkaa ku rupee kauheesti närästää ja tulee maha kipeeks :/ ennen ei oo ollu mitn oireit noist.. Voisko se sunkin olo johtuu jostain närästyksestä?

Takaisin