Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Eleanora
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kertokaahan viisaammat ja kokeneemmat, voiko vauveli potkia/liikuskella siten, että tuntemukset tulee suoraan tuonne emättimeen? Mulla ku nyt on sellaisia epämääräisiä tuntemuksia tuolla alhaalla xD tuntuu ihan ku joku potkis sinne....

Kertokaahan viisaammat ja kokeneemmat, voiko vauveli potkia/liikuskella siten, että tuntemukset tulee suoraan tuonne emättimeen? Mulla ku nyt on sellaisia epämääräisiä tuntemuksia tuolla alhaalla xD tuntuu ihan ku joku potkis sinne....

Kokeneempi tai viisaampi en varmasti oo :D mutta mulla mini ainakin monottaa välillä suoraan alas tonne tai siltä se ainakin tuntuu :D

Mullakin vaavi pötköttelee tuolla vasemmalla puolella, mut mulla onkin kohtu vähän kallellaankin sille puolelle :)

Ja kovasti tämäkin monottelee mua tuonne jalkoväliin. Hyvä, ettei jo jalka tuu läpi :grin

Mulla on ollu silleen osri ov et maha tuntuu et ois sekasin mut ei mitään tuu enkä kyl uskalla ponnistaakkaa hirveesti ettei jäbä tuu ulos :'D mutta siis en tiiä mistä johtuu void varmaa osasyy olla et tyyppi myllää kauheella voimalla iha hirveesti nyt :D ja sitten välillä maha on kipeä painaessa ja välillä muutenkin mut menee onneks ohi

Mulla oli eilen vatsa löysällä. Heti aamusta piti juosta vessaan ja mahaakin väänsi.. Meni kyllä iltaa kohden ohi. Mietin, että oisinko syöny jotain.. Porkkana- ja lanttulaatikkoa otin pari kolme lusikallista, mutta oisko noin vähästä menny maha sekaisin o_O

Mulla välillä tuntuu niin tukalalta tän masun kans. Ei löydy hyvää asentoa istuen, maaten eikä seisten. Maha on pinkee ja kova ja iso :D oon ite ihan pätkä :D

Täällä kans masu pinkeä ku mikä. Pätkä olen myös (152cm). Kaveri on alkanut osottamaan melkoisia elon merkkejä itsestään, varsinkin iltaisin. Just tultiin saunasta, ja sen jälkeen hirmu reivit päällä xD

Voikohan hartiat olla niin jumissa että käsi puutuu satunnaisesti? Vai kannattaisko olla yhteydessä johonkin terkkariin tms? Ja onko muilla vaikeuksia saada sukkia tai alkkareita tms laitettua jalkaan kun maha tiellä?

Jossain oli jotain ohjeita miten niitä puutuneita raajoja pystyy jonkin aikaa ns elvyttää. Joillakin se menee ohi hetken kuluttua, ts sikiö löytää jonkun muun kivan asennon missä tykkää olla usein...toisilla taas pahenee ja asiat esim tippuvat käsistä kun kanniskelee jotain.

Kenkien laitto iltavuoron jälkeen varsinkin on jo suoritus. En tiiä millaset popot pitää hankkia loppuraskautta silmällä pitäen, et sais jalkaan ilman apua. :)

Ja mites bikinirajojen sheivaus?! Ei helevetti, meinas jo kk sitte mennä hermo ku maha tiellä ja mitään ei nää. Ja nyt se tuntuu täysin mahottomalta. Pitääkö tämäkin homma ulkoistaa ukolle?! XD

Ja mites bikinirajojen sheivaus?! Ei helevetti, meinas jo kk sitte mennä hermo ku maha tiellä ja mitään ei nää. Ja nyt se tuntuu täysin mahottomalta. Pitääkö tämäkin homma ulkoistaa ukolle?! XD

Eikös peili ois aika jees apuväline :) mä en uskaltais antaa toisen sheivaa ku hyvä et ite uskaltaa :D

Takaisin