Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Eleanora
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
No mua ei kauheemmin närästä, mut voi olla et se kyl on sitäki...Närästyshä kai ilmenee useemmallaki tavalla. Kaura mulla viä menee kyllä. Inhottavaa ku melki aina syömisten jälkeen sellane kauhee olo...ei okseta mut inhottava tunne ja maku suussa :(

Joo vielki oksennetaan satunnaisesti (1-3krt viikossa) aamupala pihalle ja välillä iltapäivisin syödyt ruuat :dead: Jos iltasin sattuu syömään jotain muuta kuin leipää ja maitoa niin löytää ittesä pönttöä halailemasta :hilarious:

Maha vähän sekaisin ja löysällä. Pari kertaa saanut oikeasti juosta vessaan. Ensin aattelin tän johtuvan vaan jouluherkuista, mutta on kestänyt jo vähän pitempään niin tuskin siitäkään johtuu.. Nyt tuntuu aavistuksen inhottavalta kurkussakin ja varmaan on hiukan lämpöä..väsyttää.. pitikö tässä nyt kipeeksikin tulla :confused:

Täällä kans yrjötys jatkunut joulupäivästä asti. Aamupala ja lounas tulee helpoiten pihalle. Melko noloo oksennella töissä, kun seinät paperia. Onneks nyt välipäivinä ei oo reissuja. Onko muut huomannut, että toiset vitamiinitabut alkaa oksettaa hetkessä? Vaihdoin perus monivitamiinit joihinkin mama tabuihin, joissa isommat pitoisuudet ilmeisesti tarpeellisia aineita. Niin näiden jälkeen on varma laattaus puolen tunnin sisään. Puolikkaina oon nyt tänää ottanut eri aterioiden jälkeen ja pysy sisällä. Hirveen olotilan aiheutti silti.

Mulla kans noi mama monivitamiinit yrjötti jos otin ne aamul tai aamupäivästä.mut nyt oon ottanu ne iltapäiväl ruuan jälkee ni ei enää mitn

Mulla jonkin verran närästysongelmaa ollut, ajoittain selkeästi ylävatsalla "kuumottaa/polttelee", muttei niin paljoa, että olisin Rennietä joutunu ottaan. Menee aika nopeasti ohi. Lisäksi kumartuessa melkein aina meinaa vattansisältöä nousta kurkkuun. :wtf: Taitaa kohtu sen verran hyvin painaa suolistoa ja vatsalaukkua, että helposti nousee tavara ylöspäin kun tulee painetta.

Harjotussupisteluja ilmeisesti on myös päivittäin, sillä vatsa selkeästi menee välillä pinkeäksi, mutta muuten en niitä huomaa (ei siis ole kipuja/epämukavuuksia). Yhtenä aamuna sormet ja varpaat oli turvoksissa johtuen edellisillan turhan tuhdista suolamäärästä ja joulupäivänä tuli liian reippaat löylyt otettua saunassa, jota piti sitten makuuasennossa jalat ylhäällä korjata puolisen tuntia. :oops: Mutta muutoin aika mukavasti on menny tähän asti ja toivottavasti samoin jatkuukin niin voi töissä olla entiseen tapaan. :)

Joo mulla kans alussa noi vitamiinit sai yrjötysolon ja si oli yks antibioottikuuri nii sillo vasta laatta lensiki. Suonen vedot,korvien lukkoisuus,nenän tukkosuus,näön heikentyminen (tosin jo korjaantunu ainaki toistaseks), naaman kukkiminen, stressi,väsy,hengitysvaikeudet,vessas ravaaminen,kasvukivut,...tässä ny muutamii mitä käyny läpi ja moni jatkuu viä :D..on tää ihanaa aikaa....ei vaa,kyl tän jotenki kestää ku tietää mikä kiitos lopussa seisoo:dummy::love7

Mulla viikkoja vasta 5+3, oikeaa munasarjaa nippailee ja välillä alaselkää jomottaa, kipu jatkuu oikeaa reittä pitkin alaspäin.. Vähän huolestuttaa että joku pielessä, kun kahdesta ekasta ei tälläisiä oireita ole ollut. Väsymys on kans erilaista kuin aikaisemmin, ihan puhki kaikki iltapäivät..

Heips elokulta, mennyt vissiin väärään ketjuun viikkojesi perusteella! Täällä meillä laskettu aika huhtikuu/2016 :)

oho! Oon ollu täällä kokoajan ku luulin et tää on yleinen "oireet" ryhmä :D:banghead::laughing002
Itekki siis toukokuisissa olen :D

oho! Oon ollu täällä kokoajan ku luulin et tää on yleinen "oireet" ryhmä :D:banghead::laughing002
Itekki siis toukokuisissa olen :D
Mielestäni ei niin väliä vaikka la on virallisen ryhmän ulkopuolella - jos on kommentoitavaa tai hyvä luettavaa niin siitä vaan. Sitä varten foorumit ovat. Ryhmä kuvastaa vaan enemmän että samoihin aikoihin on saman tyylisiä tapahtumia - mutta jos on esim alkukuusta la niin ei se poikkea paljoa edellsikuun loppupuolella olevaan la:han.

Saa lukea ja kommentoida :-)

Onko jo muilla ongelmia kävelyn kanssa? Jo 1kk vaadin että saan tulla autolla töihin mutta nyt pienikin kävely menee linkaten! Jokainen askel tuntuu epämielyttävältä. Mulla oli sama edellisellä kerralla kun viikkoja oli täynnä joki 34, nyt on ehkä 22. Pelkään ihan oikeesti nyt loppuraskautta :(

Onko jo muilla ongelmia kävelyn kanssa? Jo 1kk vaadin että saan tulla autolla töihin mutta nyt pienikin kävely menee linkaten! Jokainen askel tuntuu epämielyttävältä. Mulla oli sama edellisellä kerralla kun viikkoja oli täynnä joki 34, nyt on ehkä 22. Pelkään ihan oikeesti nyt loppuraskautta :(

Kyl mul jo vähän enempi kävely tuntuu tooosi ikävältä ja vähän siks välttelenkin sitä

Mä oon kävelly aina aika paljon. Nyt se on sellasta lyllertämistä ja ylämäissä oon ihan rikki :D. Selkäki välil reistaa kävelles. Viikko 26 menossa. Mulla toi hengästyminen on ollu alusta asti. Johtuen varmaa alhasesta hb :tä..Sen takia hakeuduin hoitoonki ku laski nii nopeeta.luulin,että vähintäänki syöpä,mut oliki ylläriraskaus :D

Oi no kiitos! :) Jatkan siis seurailua, esikko synty huhtikuussa vaik la oli toukokuussa samaan aikaan kuin tälläki vauvalla :)
Itekki hengästyn kokoajan, jos ei täyden vatsan takia nii sitte kipeän selän/niskan, astman, saunomisen, liikkumisen tai stressin takia ... -.-' Rv 20+1 ja pelkään myös loppuraskautta että miten jaksan! Toivotaan että kuntokuuri auttaa edes vähän :)

Ainoastaan ylämäkien kävely alkaa olla haastavaa :) Reissussa kiivettiin jonkin verran jyrkkiä portaita ja maha alkaa olla tiellä. Pingviinityylillä mentiin ja miestä nauratti..
Mulla on hemoglobiini laskenut ja hengästyttää niin pirusti. Lenkkeilen kuitenkin 2-3 kertaa päivässä koiran kanssa, jos pysyisi jossain kunnossa ja selkä tykkää. Lenkkeily sujuu onneksi vielä, salilla käynti oli pakko lopettaa supistusten takia.

Mä en kyl enää kävele mihkää näkötorniin! En oo koskaan ollu niin hengästynyt taikka polviin sattunu kun ollaan käyty. Lähin isäntää ennen alas menemään niin se kurvas jo ennen keskiväliä ohitte :shifty: Eilenkin lenkillä sano että oon hidas ja se jota pitää ootella... Tiedän olevani vaappuva pingviini. Sauvat meni viime talvena rikki joten ei oo tullu vähään aikaa sauvakäveltyä mikä tois ryhtiä ja vauhtia enemmän lenkkeilyyn.

Meillä isäntä valittaa kun saa lenkillä odotella mua ja kun tuhisen äänekkäästi.
Meni oikein hermo ja pääsi itku kerran, että on se nyt kele kun en sille mitään voi ja itte mut sait raskaaks sitäpaitsi. Ihmiset ehkä vähän katto pitkään... Heh. Mutta loppu se jäkätys:)

Suonenveto on ollut ihan hirveää. Heräsin kun eka veti vasemmasta jalasta ja kaksi eri kertaa oikeasta. Samana yönä. Magnesium-kivennäisvettä juon, vähän auttaa.

Toi tuhina muuten käy omillekin hermoille. Lapset kutsuu mua Darth Vaderiksi. Onneksi ei tarvi enää kun kolmisen kuukautta kuunnella..

Henki ahtaalla ja hikoiluttaa. Illalla tuntuu, ettei nukkumisesta tuu mitään kun pitää koko ajan vetää keuhkot täyteen happea.. Ikkunoita tekis mieli pitää auki 24/7 mutta mies valittaa kun on niin kylmä..

Takaisin