Kotidoppler

Eilen kuultiin ekaa kertaa sydänäänet :Heartred ite en saanu niitä kuulumaan, mutta mies löysi sykkeen lähes heti :D
 
Mullakin kuulunut kolmisen viikkoa joka päivä ja hyvin. Eilen illalla ei sitten kuulunut kuin vasta pikainen kaiku jonkun vartin etsinnän jälkeen. Meinasi kevyt paniikki tulla :p
 
Dopplerin omistavat - Kuinka usein kuuntelette sydänääniä keskimäärin? :)
 
Heidun, mun piti alunperin kuunnella noin kerran viikossa,mutta olenkin kuunnellut lähes päivittäin :D
 
Aattelin kans aluksi että kerta viikkoon on hyvä. Sit se laajeni kahdesti viikkoon, ja nyt oon kuunnellut melkein vähintään joka toinen päivä. :wideyed:
 
Mäkin melkein joka ilta tsekkaan et syke kuuluu. Kiusaamaan en kuitenkaan ala :) pikanen tarkistus riittää :Heartred
 
Muutaman kerran viikossa ollaan kuunneltu, ehkä noin joka toinen päivä. Tuo niin paljon mielenrauhaa kun kuulee, että siellä se juna vaan puksuttaa :)
 
Mä kuuntelen nykyään about kerran viikossa :) ihan hyvillä mielin, eikä huoleta niin en mä joka päivä jaksa kuunnella :D
 
Me kuunnellaan ehkä kerran viikossa tai joskus saattaa mennä hyvinki yli 10pv ettei kuunnella :) sillon ku doppler ostettiin ja huoletti (rv9-12) niin kuunneltiin ehkä kaks kertaa viikossa :)
 
Ehkä kerran puolessatoista viikossa? Ensi viikolla kuitenkin kuunnellaan neuvolassa, niin tuskin kuuntelen vähään aikaan kotona.
 
Hommasin doplerin ku esikkoa odotin 10+ viikolla ja löyty sillon heti sykkeet. Nyt oon raskaana 7+5, ja eilen löyty :Heartred
Mut se kerta viikkoon kuuntelu riittää meille kunnes alkaa liikkeitä tuntumaan :)
 
Täytyy kysyä teiltä liittyen doppleriin!

On toiminut moitteettomasti tähän asti, mulla siis Unbornheart ja oon usein yhdistänyt kuuntelun ohella IpaDiin josta näkee käyrää ja sykkeet yms. Tänään kun koitin illalla kuunnella, vauvan sykkeet kyllä kuului, ja kun oli samalla IpaDista sovellus auki niin normaalisti näyttänyt sykkeet esim. 145, nyt näytti 1.... ? Jos doppleri löysi mun omat sykkeet, oli lukema esim. 75. Mutta kun sykkeet meni yli sadan eli löysi vauvan sykkeen, näytti vaan 1.... eli ekan numeron ja loput pisteinä. Koitin käynnistää sovelluksen uusiksi, dopplerin uusiksi, ottaa johdot irti ja laittaa uudelleen, ei auttanut. Mies vaihtoi jopa patterit kun epäili sitä syyksi. Ei auttanut.

Onko kenelläkään muulla ollut samaa ongelmaa? :anyone
 
Mulla ei oo ollu tota ongelmaa, mutta oli sellasta että välillä äänet hävis kokonaan ja kuulokkeet pätki. Lähetin verkkokauppaan takasi ja sain uuden tilalle. :) takuu on 1v.
 
Voisin tietysti kokeilla ladata koko sovelluksen uudestaan IpaDiin, mutta harmittaa jos/kun menettäisin kaikki tallennetut äänitteet joka viikolta :sad001
 
Heidun mulla oli sama ongelma viimeks ku kuuntelin tol samal dopplerilla. Mut siis selvästi kuulu se syke eli veikkaan kans et se on siitä sovelluksesta. Lataan sen ennen seuraavaa kuuntelu kertaa uusiks
 
Tuhinamurmeli, mikäköhän kumma siinä on. Hitsi kun sais takaisin kuntoon!
 
No niinpä. Mut siis mulla ainakin kuuluu ihan selvät sydänäänet sieltä kuulokkeesta ja ryminä ku masussa vaihetaan asentoa eli ei voi olla siit kiinni et eloa ei olis ja jos nauhottaa ni sit se diagrammi näyttää kyl keskisykkeen ja sen käyrän oikein
 
Takaisin
Top